Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль марки Chevrolet, модель NIVA (або еквівалент) – 1 одиниця
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2017-07-03-000429-a d111284dae3842eabfae75233074e3a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Канівець Альона Володимирівна

+380473633048 kaniv_centr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Канівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Канівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38682646
Місцезнаходження: 19030, Україна , Черкаська обл., село Ковалі, Канівський район, вул. Центральна
Контактна особа: Канівець Альона Володимирівна
+380473633048
kaniv_centr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2017 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2017 11:00
Початок аукціону: 20 липня 2017 14:43
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Придбання згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Легковий автомобіль марки Chevrolet, модель NIVA (або еквівалент) – 1 одиниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 17:33
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ТД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
07 липня 2017 17:33
ТД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
03 липня 2017 16:38
ПД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
07 липня 2017 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2017 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2017 17:33
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ТД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
07 липня 2017 17:33
ТД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
03 липня 2017 16:38
ТД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc
03 липня 2017 16:38
ПД_КЗ КАНІВСЬКИЙ ЦПМСД КРР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовнику внесіть зміни в ДКТ
Дата подання: 04 липня 2017 19:23
Дата відповіді: 07 липня 2017 16:50
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування в Додатку №1 Документації зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме Chevrolet NIVA конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Наше підприємство, наприклад, може запропонувати вам автомобіль, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об’єм двигуна двигуна не менше 1690 см3? В нашому автомобілі Об’єм двигуна двигуна 1500 см3 а потужність більше, що є кращім показником, і так само з іншими характеристиками. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації нас, як участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Також зверніть уваго що постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль спеціалізований легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби спеціалізованого або спеціального призначення, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (надалі –Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Стосовно відсутності обгрунтування повідомляємо, що найближчим часом комунальним закладом "Канівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Канівської районної ради (надалі-Замовник) будуть внесені зміни до тендерної документації стосовно вказаного питання.
Крім того, зазначаємо, що Замовником ніяким чином не намагався порушувати принципи, що передбачені ст.3 Закону. Наприклад, максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами оцінки, що проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель передбачає собою оприлюднення інформації Замовником в електронній системі закупівель щодо планування вказаної закупівлі відповідно до ст. 4 Закону та іншої інформації стосовно публічної закупівлі відповідно до вимог ст. 10 Закону. Також об’єктивна та неупереджена оцінка не може бути здійснена щодо тендерних пропозицій, для яких згідно вимог Закону замовником встановлено єдиний критерій оцінки – ціну (постійно діючий ринок тощо).
Частина 2 статті 5 Закону роз'яснює, що під недискримінацією учасників слід розуміти і те, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. (Рішення Господарського Суду Хмельницької Області «15» червня 2017 р. Справа № 924/462/17).
Варто розуміти, що Закон зобов’язує Замовника здійснити закупівлю товару не тільки найдешевшого, але максимально ефективного. Під ефективністю розуміється відношення між виділеними і використаними ресурсами та досягнутими результатами. Отже розумна економія маю бути в рамках забезпечення необхідною потреби Замовника та достатньої ефективності придбаного товару, керуючись статтею 3 Закону.
Також повідомляємо про те, що відповідно до Положення «Про центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» затвердженого Наказом МОЗ від 29.07.2016 № 801, Замовник утримується за кошти місцевого бюджету. Головним розпорядником коштів є Канівська районна державна адміністрація. Кошти на фінансового-господарську діяльність, в тому числі на придбання автомобіля виділяються рішеннями сесії Канівської районної ради, тобто це кошти місцевого бюджету.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» затверджено Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Зверніть увагу, що п. 1 вказаної постанови розроблені Заходи щодо використання саме коштів державного бюджету а не коштів місцевих бюджетів. Враховуючи вищезазначене, дія вказаної постанови не поширюється на діяльність Замовника.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджено Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Разом з тим, відповідно до преамбули зазначеного Наказу Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних затверджено лише з метою визначення автомобілів, які використовуються в системі охорони здоров'я за призначенням, такими, що відносяться до санітарного автомобільного транспорту та для правильної реєстрації цих транспортних засобів в органах Державної автомобільної інспекції та приведення у відповідність до національних стандартів, зокрема Державного стандарту України "Дорожній транспорт. Кольоровографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. Загальні вимоги" (ДСТУ 3849-99).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджено Примірний табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів. При цьому, вказаний документ не пройшов державну реєстрацію в міністерстві юстиції, визначає лише Примірний табель і відповідно Замовник може відходити від дотримання норм вказаного документу і вчиняти інші дії, що не суперечать чинному законодавству.
Тому, враховуючи вище викладене та відповідно до діючого законодавства Замовник може закупити автомобіль для службового використання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2017 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА" 396 400,00
UAH з ПДВ
396 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АІС-ПОЛТАВА" 398 000,00
UAH з ПДВ
398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2017 13:00
Переможець.pdf
17 липня 2017 11:05
повноваження.pdf
17 липня 2017 10:31
Фото Нива скорая.jpg
17 липня 2017 10:31
технічна частина.pdf
17 липня 2017 10:31
проект договору.pdf

Публічні документи

17 липня 2017 12:37
технічна частина.pdf
17 липня 2017 12:37
проект договору.pdf
17 липня 2017 12:37
Нива Скорая фото.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"

ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АІС-ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"
#35018734
Переможець 396 400,00
UAH з ПДВ
26 липня 2017 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2017 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАДІАЛ-УКРАЇНА"
#35018734
396 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 10:00
Електронний підпис укладений
10 серпня 2017 10:03
Договір 74.pdf укладений
10 серпня 2017 10:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 396 400,00
UAH з ПДВ