Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193
service from the current average repair motor road N-08 Boryspil-Dnipropetrovsk-Zaporizhia on the section km 450 + 455 - km 474 + 193
service from the current average repair motor road N-08 Boryspil-Dnipropetrovsk-Zaporizhia on the section km 450 + 455 - km 474 + 193
Очікувана вартість
472 260 221,00 UAH
UA-2017-07-03-000076-c ● 7e84c575016c4d0dab1c2e2baef029af
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, Запоріжжя, Запорізька область, Україна |
Контактна особа: |
Наталія Ковальова +380968332267 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Kovaliova Nataliia Volodymyrivna +380968332267 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 липня 2017 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2017 13:04 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2017 13:04 |
Очікувана вартість: | 472 260 221,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14160000 UAH |
Publication date: | 03 липня 2017 10:35 |
Enquiries until: | 24 липня 2017 14:00 |
Complaints submission until: | до 30 липня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 серпня 2017 14:00 |
Planned auction date: | 04 вересня 2017 13:04 |
Information
Estimated total value: | 472 260 221 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193
service from the current average repair motor road N-08 Boryspil-Dnipropetrovsk-Zaporizhia on the section km 450 + 455 - km 474 + 193
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
service from the current average repair motor road N-08 Boryspil-Dnipropetrovsk-Zaporizhia on the section km 450 + 455 - km 474 + 193
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 01 жовтня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2017 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2017 10:43 |
proekt-dogovoru-opub.doc | |
03 липня 2017 10:42 |
tom-4.rar | |
03 липня 2017 10:42 |
tom-3.rar | |
03 липня 2017 10:42 |
tom-2.rar | |
03 липня 2017 10:41 |
tom-1.rar | |
03 липня 2017 10:41 |
ogoloshennya-angl-mov.doc | |
03 липня 2017 10:40 |
td-opub.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2017 13:24
Дата відповіді: 26 липня 2017 15:07
1. Щодо надання копії атестату виробництва. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "про публічні закупівлі", документи, які не передбачені законодаством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому чисіл фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Чинним законодаством України не передбачена обов'язкова наявність атестату виробництва (на виготовлення асфальтобетонних сумішей), навпаки атестат виробництва виготовляється за ініціативою власника асфальтобетонного заводу. Чи будууть внесені відповіні зміни до тенедерної документації з огляду на те, що ч. 4 ст. 16 Закону України "про публічні закупілі" не передбачено вимагати такий документ ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (протокол від 26.07.2017 №4) розглянуто Ваше звернення від 24.07.2017 стосовно положень тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193 (45233142-6 ремонт доріг).
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодором) «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт» від 21.01.2015 №7 затверджено Перелік техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації.
До вищезазначеного Переліку зокрема входять виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, а також виробництво бітумних емульсій.
4) Відповідно до положень Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям»:
«Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.»
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (протокол від 26.07.2017 №4) розглянуто Ваше звернення від 24.07.2017 стосовно положень тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193 (45233142-6 ремонт доріг).
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодором) «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт» від 21.01.2015 №7 затверджено Перелік техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації.
До вищезазначеного Переліку зокрема входять виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, а також виробництво бітумних емульсій.
4) Відповідно до положень Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям»:
«Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.»
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
Умови тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2017 13:35
Дата відповіді: 26 липня 2017 15:13
Щодо копії свідоцтв про реєстрацію машини та інвернтарної картки обліку об'єкта (машини та механізми). Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "про публічні закупівлі" документи. які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Підтвердженням наявності в користуванні машин та механізмів у Учасника є договір оренди, договір про співпрацю, договір користування, договір про надання послуг тощо. Відтак, вказаний документ є достатнім підтвердженням наявності у Учасника машин та механізмів. Чим передбачена вимога у Учасників додаткових документів (свідоцтва про реєстрацію машини та інвентарної картки обліку об'єкта основних засобів на інше обладанння (маншини та механізми)), зважаючи на те, що така вимога суперечить ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (протокол від 26.07.2017 №4) розглянуто Ваше звернення від 24.07.2017 стосовно закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193 (45233142-6 ремонт доріг).
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) При прийнятті рішень щодо положень тендерної документації тендерним комітетом враховувало, як власний досвід у сфері здійснення публічних закупівель, так і рекомендації Головного розпорядника коштів - Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР), зокрема рекомендації надані у листах від 04.05.2016 №934/1/10-12 та від 14.04.2017 №822/1/9.3-5.
4) Також, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
5) Відповідно до положень Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію тільки на ті машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, а на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
При цьому положеннями цього Додатку передбачено, що:
Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) При прийнятті рішень щодо положень тендерної документації тендерним комітетом враховувало, як власний досвід у сфері здійснення публічних закупівель, так і рекомендації Головного розпорядника коштів - Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР), зокрема рекомендації надані у листах від 04.05.2016 №934/1/10-12 та від 14.04.2017 №822/1/9.3-5.
4) Також, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
5) Відповідно до положень Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію тільки на ті машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, а на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
При цьому положеннями цього Додатку передбачено, що:
Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
Умови тендерної документації
Дата подання: 24 липня 2017 13:53
Дата відповіді: 26 липня 2017 15:15
Умовами тендерної документації передбачено надання копії інформаційної довідки про обсяги та вартість наданих послуг по договору з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу у період з 2014 року по 2017 рік. При цьому, в примітці зазначено: "... загальний обсяг наданих послуг (виконання робіт) по ключових видах повинен становити не менше ніж:
- влаштування нижніх (вирівнюючих) шарів основи чи покриття із асфаальтобетонних сумішей - 300 000 кв. м.;
- влаштування верхнього шару покриття із ЩМАС - 300 000 кв.м."
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Чим передбачена вимога щодо мінімальних обсягів робіт, якщо така вимога суперечить ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" ? Чим обумовлено встановлення першочергового критерію на підтвердження досвіду надання послуг (виконання робіт) саме "кількість" (в тому числі в такому розмірі), а не "якість" наданих послуг (виконаних робіт), якщо такі роботи підтверджуються Учасником шляхом надання копій відповідних договорів, актів виконаних робіт/наданих послуг, а також відгуків від замовників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (протокол від 26.07.2017 №4) розглянуто Ваше звернення від 24.07.2017 стосовно закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-08 Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на ділянці км 450+455 – км 474+193 (45233142-6 ремонт доріг).
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) При прийнятті рішень щодо положень тендерної документації тендерним комітетом враховано, як власний досвід у сфері здійснення публічних закупівель, так і рекомендації Головного розпорядника коштів - Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР), зокрема рекомендації надані у листах від 04.05.2016 №934/1/10-12 та від 14.04.2017 №822/1/9.3-5.
4) Також, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
5) Стосовно «встановлення першочергового критерію на підтвердження досвіду надання послуг (виконання робіт) саме "кількість"» необхідно підкреслити, що Замовником у тендерній документації визначено, який(і) договір(ори) є аналогічним(и) договором(ами) та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити виконання аналогічного(их) договору(ів).
Положеннями Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації будь-яких «першочергових критеріїв» до аналогічного договору не встановлено.
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель, будівництва, дорожньої галузі та таке інше.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) При прийнятті рішень щодо положень тендерної документації тендерним комітетом враховано, як власний досвід у сфері здійснення публічних закупівель, так і рекомендації Головного розпорядника коштів - Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОР), зокрема рекомендації надані у листах від 04.05.2016 №934/1/10-12 та від 14.04.2017 №822/1/9.3-5.
4) Також, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
5) Стосовно «встановлення першочергового критерію на підтвердження досвіду надання послуг (виконання робіт) саме "кількість"» необхідно підкреслити, що Замовником у тендерній документації визначено, який(і) договір(ори) є аналогічним(и) договором(ами) та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити виконання аналогічного(их) договору(ів).
Положеннями Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації будь-яких «першочергових критеріїв» до аналогічного договору не встановлено.
Таким чином, положення тендерної документації не суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Затверджено рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 26.07.2017 №4
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-03-000076-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 24 липня 2017 08:29
дискримінаційні умови тендерної документації
Умовами тендерної документації встановлено, що для підтвердження можливості надання послуг згідно із Календарним планом, наданим у складі тендерної пропозиції, Учасник надає інформацію про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт будуть поставлятися асфальтобетонні суміші та ЩМАС із зазначенням типу (стаціонарний або мобільний), найменування (марка і модель), продуктивності та їх місцезнаходження. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинно бути атестовано на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Дані вимоги тендерної документації не відповідають чинному законодавству, оскільки:
- чинним законодавством України не передбачено обов’язкової атестації виробництв дорожньо-будівельних матеріалів;
- така вимога обмежує участь у закупівлі учасників-нерезидентів, оскліьки в інших країнах не передбачено атестації виробництва дорожньо-будівельних матеріалів, тим більше на відповідність діючим нормам України (ДСТУ). Маючи власний мобільний АБЗ, учасник-нерезидент не може взяти участь у закупівлі, осільки ще не працює на території України та не має відповідного атетсатут виробництва, і отримання якого не є обов"язковим за законодаством України. Такі уомви істотно обмежують участь нерезидента у закупівлях та ставлять його у нерівне становище по відношенню до інших учасників, які вже працюють на території України та мають відповідні атестати виробництв.
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» і ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево мастикові. Технічні умови» встановлюють технічні вимоги до таких дорожньо-будівельних матеріалів, а не до їх виробництв. При цьому, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 якість дорожньо-будівельних матеріалів підтверджується протоколами їх випробувань, паспортами, сертифікатами на етапі приймання виконаних робіт та вводу об’єкту в експлуатацію, а не на етапі подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу про надання атетсату виробництва на асфальтобетонний завод.
Розгорнути
Згорнути
- чинним законодавством України не передбачено обов’язкової атестації виробництв дорожньо-будівельних матеріалів;
- така вимога обмежує участь у закупівлі учасників-нерезидентів, оскліьки в інших країнах не передбачено атестації виробництва дорожньо-будівельних матеріалів, тим більше на відповідність діючим нормам України (ДСТУ). Маючи власний мобільний АБЗ, учасник-нерезидент не може взяти участь у закупівлі, осільки ще не працює на території України та не має відповідного атетсатут виробництва, і отримання якого не є обов"язковим за законодаством України. Такі уомви істотно обмежують участь нерезидента у закупівлях та ставлять його у нерівне становище по відношенню до інших учасників, які вже працюють на території України та мають відповідні атестати виробництв.
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» і ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево мастикові. Технічні умови» встановлюють технічні вимоги до таких дорожньо-будівельних матеріалів, а не до їх виробництв. При цьому, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 якість дорожньо-будівельних матеріалів підтверджується протоколами їх випробувань, паспортами, сертифікатами на етапі приймання виконаних робіт та вводу об’єкту в експлуатацію, а не на етапі подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» визначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу про надання атетсату виробництва на асфальтобетонний завод.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 13:02
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області за результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель (протокол від 26.07.2017 №3) відмовлено у задоволенні звернення щодо внесення змін у тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2017-07-03-000076-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 24 липня 2017 09:01
дискримінаційні умови
Умовами тендерної документації встановлено, що у разі придбання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника, Учасник надає копію договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, додатком до якого є календарний план щодо щомісячних обсягів поставки по цьому договору, або гарантійний лист від Виробника про намір укласти з Учасником договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, із зазначенням щомісячних обсягів поставки протягом строку надання послуг, а також копію атестату виробництва. Такі умови тендерної документації не відповідають чинному законодаству. По-перше, замовником не обгрунтована необхідність укладання учасником договору поставки на будівельні матеріали за предметом закупівлі на етапі підготовки тендерної пропозиції. Укладання таких договорів на цьому етапі не є доцільним як для постачальника, так і учансика, оскільки Учасник може не стати Переможцем тендеру. Також, виробники асфальтобетонних сумішей без попередньої оплати відмовляються надавати будь-які гарантійні листи з графіками поставок. По-друге, вимога укладання договорів виключно із виробниками вищевказаних матеріалів є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з декількох підстав. Так, не всі виробники дорожньо-будівельних матеріалів продають свою продукцію через ту саму юридичну особу, що є власником виробництва. Нерідко виробник матеріалів продає свою продукцію через офіційного дилера – іншу юридичну особу, у якої зареєстрований основний вид діяльності це оптова торгівля будівельними матеріалами (на відміну від виробника, у якого основний - виробництво).
Крім того, встановлена вимога замовника унеможливлює роботу учасника із підприємствами, що існують на ринку України та спеціалізуються на оптових поставках будівельних матеріалів, мають договірні відносини та попередні домовленості із безпосередніми виробниками таких матеріалів, їхніми дилерами тощо.
Таким чином, Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість постачати дорожньо-будівельні матеріали для виконання послуг за предметом закупівлі. Такі дії є явно дискримінаційними та призводять до негативного впливу на економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам, які мають договірні відносини із зазначеними вище підприємствами.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Стаття 5 цього ж Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання копії договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, додатком до якого є календарний план щодо щомісячних обсягів поставки по цьому договору, або гарантійний лист від Виробника про намір укласти з Учасником договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, із зазначенням щомісячних обсягів поставки протягом строку надання послуг.
В іншому випадку, для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства, будемо змушені звернутись до Органу оскарження в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Крім того, встановлена вимога замовника унеможливлює роботу учасника із підприємствами, що існують на ринку України та спеціалізуються на оптових поставках будівельних матеріалів, мають договірні відносини та попередні домовленості із безпосередніми виробниками таких матеріалів, їхніми дилерами тощо.
Таким чином, Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість постачати дорожньо-будівельні матеріали для виконання послуг за предметом закупівлі. Такі дії є явно дискримінаційними та призводять до негативного впливу на економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам, які мають договірні відносини із зазначеними вище підприємствами.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Стаття 5 цього ж Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання копії договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, додатком до якого є календарний план щодо щомісячних обсягів поставки по цьому договору, або гарантійний лист від Виробника про намір укласти з Учасником договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, із зазначенням щомісячних обсягів поставки протягом строку надання послуг.
В іншому випадку, для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства, будемо змушені звернутись до Органу оскарження в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 13:08
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області за результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель (протокол від 26.07.2017 №3) відмовлено у задоволенні звернення щодо внесення змін у тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2017-07-03-000076-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 24 липня 2017 09:22
дискримінаційні умови
Умовами тендерної документації встанволено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учансики надають копію інформаційної довідки про обсяги та вартість наданих послуг по договору з поточного середнього ремонту (виконаних робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва) автомобільних доріг загального користування в Україні або автомобільних доріг у країнах Європейського Союзу у період з 2014 року по 2017 рік. При цьому загальний обсяг наданих послуг (виконаних робіт) по ключових видах повинен становити не менше ніж: влаштування нижніх (вирівнюючих) шарів основи чи покриття із асфальтобетонних сумішей – 300 000 м2; влаштування верхнього шару покриття із ЩМАС –300 000 м2. Такі умови тендерної документації необгрунтовано призводять до звуження конкуренції, оскільки учась у закупівлі не можуть взяти учасники, які виконували аналогічні роботи не на території України чи Європейського Союзу. Крім того, замовником необгрунтовано встановлено вимогу про обсяги у виконанні аналогічних робіт в 300 000 м2 та необгрунтовано обмежено виконання аналогічного договору у період з 2014 по 2017 рік. Закон України «По публічні закупівлі» застосовується до замовників, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Оскільки Замовник закуповує послуги, то для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, з метою дотримання принципів максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників - достатньо договору з виконання на суму, яка дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень та незалежно від протяжності дороги, на якій виконувались роботи/послуги, що подібні до предмету закупівлі. Також, закуповуючи послуги з поточного ремонту автомобільної дороги, замовник необгрунтовано вимагає надання як аналогічного договору договір на виконання робіт з капітального ремонту, будівництва або реконструкції, що не відповідає предмету закупівлі, поняттю "аналогічний договір" та призводить до неможливості до участі в закупівлі тих підприємств, які виконувли протягом 2014-2017 років поточний ремонт доріг. Такі умови у документації порушують один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши вищезазначені дискримінаційні умови, в інакшому випадку ми будемо змушені звернутись до Органу оскарження в порядку, визначеному ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2017 13:11
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області за результатами розгляду вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель (протокол від 26.07.2017 №3) відмовлено у задоволенні звернення щодо внесення змін у тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-03-000076-c.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 6", Код ЄДРПОУ:500059129
Дата подання: 28 липня 2017 15:20
Дата подання: 28 липня 2017 15:20
Оскарження положень тендерної документації
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 01.08.2017 № 5086.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2017 19:22
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 серпня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, Запоріжжя, Запорізька область, Україна |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАС СМД УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
469 800 000,00
UAH з ПДВ
|
469 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
471 750 000,00
UAH з ПДВ
|
471 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
469 800 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 17:19
|
Договірна ціна ОНУР 2.pdf | зміни до договору |
25 травня 2018 17:18
|
Договірна ціна ОНУР 1.pdf | зміни до договору |
25 травня 2018 17:17
|
сканкопии ДУ12 КП КПФ ОНУР.pdf | зміни до договору |
25 травня 2018 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2017 16:34
|
Договір 403Д-17.pdf | укладений |
18 вересня 2017 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пп. 3 п.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 403Д-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 403Д-17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |