Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ДК 016-2015: 50310000-1 (Послуги відновлення картриджів)
Очікувана вартість
18 720,00 UAH
UA-2017-06-30-001506-b ● a164f88703ff4a719337fe3c8d113bdc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Деревицький Василь Іванович 380676204421 vasilij.derevitskij@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2017 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2017 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2017 18:00 |
Очікувана вартість: | 18 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Виконавець зобов’язується надавати послуги з моменту підписання договору до 31.12.2017 відповідно до заявок Замовника у строк не більше 5 (п’яти) календарних днів після відправлення заявки.
Місце надання послуг: 02094, м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 38. У разі неможливості відновлення картриджів на території Замовника Виконавець здійснює ремонт на своїй території, причому доставка устаткування в сервісний центр здійснюється силами та за рахунок Виконавця.
Заявка на надання послуг надається через мережу електронного зв’язку (Інтернет).
Відправлення заявки через мережу електронного зв’язку (Інтернет) є достатньою підставою для початку перебігу строку 5 (п’яти) календарних днів.
Оплата Послуг здійснюється протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг.
Розгорнути
Згорнути
Місце надання послуг: 02094, м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 38. У разі неможливості відновлення картриджів на території Замовника Виконавець здійснює ремонт на своїй території, причому доставка устаткування в сервісний центр здійснюється силами та за рахунок Виконавця.
Заявка на надання послуг надається через мережу електронного зв’язку (Інтернет).
Відправлення заявки через мережу електронного зв’язку (Інтернет) є достатньою підставою для початку перебігу строку 5 (п’яти) календарних днів.
Оплата Послуг здійснюється протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 послуга
Послуги відновлення картриджів 737 для Сanon i-sensys ME 232-w
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 липня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2017 16:36 |
Протокольне рішення №79 від 05.07.2017_Внесення змін у тд Картриджі.doc |
05 липня 2017 16:35 |
тендерная документація зі змінами_заправка картриджів.doc |
05 липня 2017 16:36 |
Протокольне рішення №79 від 05.07.2017_Внесення змін у тд Картриджі.doc
|
||
05 липня 2017 16:35 |
тендерная документація зі змінами_заправка картриджів.doc
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Переможець |
14 400,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2017 18:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2018 15:52
|
Договір 25 послуги з відновлення картриджів_0001.pdf | укладений |
14 липня 2017 11:09
|