Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ДК 016-2015: 50310000-1 (Послуги відновлення картриджів)
Очікувана вартість
18 720,00 UAH
UA-2017-06-30-001506-b a164f88703ff4a719337fe3c8d113bdc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Деревицький Василь Іванович

380676204421 vasilij.derevitskij@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Деревицький Василь Іванович
380676204421
vasilij.derevitskij@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2017 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2017 18:00
Очікувана вартість: 18 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,67%

Інформація про предмет закупівлі

Виконавець зобов’язується надавати послуги з моменту підписання договору до 31.12.2017 відповідно до заявок Замовника у строк не більше 5 (п’яти) календарних днів після відправлення заявки.
Місце надання послуг: 02094, м. Київ, вул. Гната Хоткевича, 38. У разі неможливості відновлення картриджів на території Замовника Виконавець здійснює ремонт на своїй території, причому доставка устаткування в сервісний центр здійснюється силами та за рахунок Виконавця.
Заявка на надання послуг надається через мережу електронного зв’язку (Інтернет).
Відправлення заявки через мережу електронного зв’язку (Інтернет) є достатньою підставою для початку перебігу строку 5 (п’яти) календарних днів.
Оплата Послуг здійснюється протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих Послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 послуга
Послуги відновлення картриджів 737 для Сanon i-sensys ME 232-w
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, Гната Хоткевича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 14 400,00
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2017 16:17
Висновок на тонер.pdf
07 липня 2017 16:17
Проект договору.pdf
07 липня 2017 16:17
Наказ директора.PDF
07 липня 2017 16:17
Протокол.pdf
07 липня 2017 16:17
Свідоцтво ПДВ.PDF
07 липня 2017 16:17
Витяг.pdf
07 липня 2017 16:17
Статут.pdf
07 липня 2017 16:17
Акт_Лікарня 17.pdf
07 липня 2017 16:17
Лист-відгук_КНТЕУ.pdf
07 липня 2017 16:17
Договір Лікарня 17.pdf
07 липня 2017 16:17
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 14 400,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 18:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 15:52
Договір 25 послуги з відновлення картриджів_0001.pdf укладений
14 липня 2017 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 680,00
UAH з ПДВ