Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник світлодіодний STR50W т/м «LEDMAX»
Очікувана вартість
54 700,00 UAH
UA-2017-06-30-000614-b 00f9833a8bd745a2bfa9bf9eb41eb754
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плекан Павло Петрович

+380334423816 VUKG@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Житлово-комунального об'єднання Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Плекан Павло Петрович
+380334423816
VUKG@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2017 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2017 11:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2017 11:43
Початок аукціону: 10 липня 2017 15:51
Очікувана вартість: 54 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 273,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Світильник світлодіодний STR50W т/м «LEDMAX»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 31500000-1 — Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2017 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2017 11:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
30 червня 2017 11:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Светильники
Дата подання: 30 червня 2017 13:20
Дата відповіді: 30 червня 2017 13:39
Добрый день! Будут ли рассматриваться аналоги?
Відповідь: Добрий день! Аналоги розглядатись не будуть.
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 30 червня 2017 15:15
Дата відповіді: 03 липня 2017 09:19
Пункт 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель (Далі - Порядок) надає можливість Замовнику зазначати конкретного виробника предмету закупівлі. Згідно цього пункту: “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників”. Зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону). Крім цього, надання права Замовнику визначати конкретного виробника порушує вимоги та принципи ЗУ “Про публічні закупівлі”, які розповсюджуються і на допорогові закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проведення допорогових закупівель регламентовано не Законом України "про публічні закупівлі", а лише "Порядком здійснення допорогових закупівель ", який затверджено Наказом ДП "Зовнішторгвидав" від 13.04.2016 р. № 35.
Придбання світильників світлододних зазначеної т/м зумовлено заміною старих світильників (даної т/м) та доукомплектації електромережі освітлення новими світильниками.
Ми не дискремінуємо будь- якого з потенційних учасників, що мають бажання прийняти участь в аукціоні та запропонують найнижчу цінову пропозицію, відповідно до оголошення та визначеного нами як Замовником предмету закупівлі.
Запрошуємо Вас прийняти участь в аукціоні та перемогти у ньому, запропонувавши кращу цінову пропозицію. щодо предмету закупівлі. Дякуємо за співпрацю.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 липня 2017 11:25
Коментар щодо відміни: Не враховано ПДВ у вартість предмету закупівлі.
Документи:
06 липня 2017 11:25
Протокол 27 від 06.07.2017