Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Гетьмана Полуботка (від просп. Миру до вул. Олега Міхнюка) в м. Чернігів
Очікувана вартість
21 365 489,00 UAH
UA-2017-06-29-001764-b 086ec1733fcb44d99e1e8cb9d59c6a2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Петрівна

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Катерина Петрівна
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2017 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2017 12:00
Початок аукціону: 18 липня 2017 14:12
Очікувана вартість: 21 365 489,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 213 654,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106827.45 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки дороги вул. Гетьмана Полуботка (від просп. Миру до вул. Олега Міхнюка) в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка (від просп. Миру до вул. Олега Міхнюка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  29 червня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2017 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 21 328 660,80
UAH з ПДВ
21 328 660,80
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82" 21 360 586,00
UAH з ПДВ
21 360 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2017 11:33
Інша інформація.pdf
13 липня 2017 11:33
Статут.pdf
13 липня 2017 11:33
Ліцензія.zip
13 липня 2017 11:33
Dovirenist_Dmytrenko_26_04_17.zip
13 липня 2017 11:33
БГ 3210-17Г ПРАТ ШРБУ 82.7z
13 липня 2017 11:33
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

ПрАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Переможець 21 328 660,80
UAH з ПДВ
20 липня 2017 14:21

Документи

20 липня 2017 14:20
Електронний підпис
20 липня 2017 14:20
Протокол 186.pdf
18 липня 2017 14:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2017 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
21 328 660,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2017 14:20
Електронний підпис
20 липня 2017 14:20
Протокол 186.pdf
18 липня 2017 14:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2017 12:46
Додаткова угода №3 до договору №66650_47.pdf укладений
11 грудня 2017 12:45
Звіт пр виконання договору.pdf укладений
11 грудня 2017 12:45
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2017 12:16
Додаткова угода №3 до договору №66650_47.pdf зміни до договору
11 грудня 2017 12:08
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 17:26
Додаткова угода № 2 до договору 6650_47.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 17:25
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 17:05
Додаткова угода № 2 до договору 6650_47.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 17:05
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2017 15:04
Додаткова угода №1 до договору 6650_47.pdf зміни до договору
10 серпня 2017 15:01
Додаткова угода №1 до договору 6650_47.pdf зміни до договору
10 серпня 2017 15:01
Електронний підпис укладений
02 серпня 2017 15:31
Договір 6650_47.pdf укладений
02 серпня 2017 15:29
Договір 6650_47.pdf укладений
02 серпня 2017 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з допущеною технічною помилкою в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 6650_47
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору 6650_47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення виконавчого комітету Черінгівської міської ради від 30 серпня 2017 року № 377 «Про внесення змін і доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 19 січня 2017 року № 15»
Номер договору про закупівлю: 6650_47
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору 6650_47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення виконавчого комітету Черінгівської міської ради від 30 серпня 2017 року № 377 «Про внесення змін і доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 19 січня 2017 року № 15»
Номер договору про закупівлю: 6650_47
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору № 6650_47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 26 жовтня 2017 року № 4/VII-19 "Про внесення змін і доповнень до рішення міської ради від 30 листопада 2016 року № 13/VII-23" ,"Про міський бюджет на 2017 рік" зі змінами і доповненнями (№ 14/VII-21, № 16/VII-20, № 18/VII-10, № 19/VII-17, № 20/VII-10, № 22/VII-22, № 23/VII-13), рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради "Про внесення змін і доповнень до рішення виконавчого комітету міської ради від 19 січня 2017 року № 15" від 31 жовтня 2017 року № 460. Враховуючи обставини, що склались та не унеможливлюють належне виконання умов Договору №6650_47, сторони дійшли взаємної згоди достороково розірвати Договір
Номер договору про закупівлю: 6650_47
Договір:
Номер додаткової угоди: 6650_47 додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2017 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 11 378 833,63
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі рішення ЧМР від 26.10.2017№4/VII-19 Про внесення змін і доповнень до рішення МР від30.11.2016 №13/VII-23,Про міський біджет на 2017 зі змінами і доповненнями №14/VII-21,№16/VII-20,№18/VII-10,№19/VII-17, №20/VII-10,№22/VII-22,№23/VII-13,рішення ВК ЧМР Про внесення змін і доповнень до рішення ВК МР від 19.01.2017 №15 від 31.10.2017№460. Враховуючи обставини, що склались та не унеможливлюють належне виконання умов Договору№6650_47,сторони дійшли взаємної згоди достороково розірвати Договір