Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Санація будівлі комунального закладу культури «Обласний палац культури» за адресою: пл. Суднобудівників, 3 в м. Миколаєві (Капітальний ремонт)» Коригування
Очікувана вартість
15 012 000,00 UAH
UA-2017-06-23-001235-b e521be2789c9451eb38443408beffe29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорова Ірина Анатоліївна

+380512379436 ukb@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Сидорова Ірина Анатоліївна
+380512379436
ukb@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 липня 2017 13:25
Очікувана вартість: 15 012 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Санація будівлі комунального закладу культури «Обласний палац культури» за адресою: пл. Суднобудівників, 3 в м. Миколаєві (Капітальний ремонт)» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пл. Суднобудівників, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін якості виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію : 10%
16 років і більше: 10%
11-15 років: 5%
10 років : 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2017 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 13 700 553,14
UAH з ПДВ
13 700 553,14
UAH з ПДВ
1.1111111111 12 330 497.83 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-СЕРВИС" 15 011 838,63
UAH з ПДВ
14 911 800,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 13 420 620 Документи

Публічні документи

10 липня 2017 08:40
Електронний підпис
07 липня 2017 16:59
25.imd
07 липня 2017 13:37
пропозиція.jpg
07 липня 2017 13:37
гарантійний лист.jpg
07 липня 2017 13:37
витяг ПДВ.jpg
07 липня 2017 13:37
Витяг от 17.11.16_1001708363.rtf
07 липня 2017 13:37
лицензия.jpg
07 липня 2017 13:37
Дозвил-3.jpg
07 липня 2017 13:37
Дозвил-2.jpg
07 липня 2017 13:37
додаток до лицензии.jpg
07 липня 2017 13:37
протокол на Горбуль 2.jpg
07 липня 2017 13:37
протокол на Горбуль 1.jpg
07 липня 2017 13:37
приказ на Горбуль.jpg
07 липня 2017 13:37
СТАТУТ.doc

Публічні документи

07 липня 2017 15:26
протокол нов 2.jpg
07 липня 2017 15:26
витяг 17.05.2017.pdf
07 липня 2017 15:26
протокол нов 1.jpg
07 липня 2017 15:26
виписка 23.11.2016.pdf
07 липня 2017 15:26
НДС 30.01.17 НОВЫЙ.pdf
07 липня 2017 15:26
приказ бердник.jpg
07 липня 2017 15:12
Статут.7z
07 липня 2017 15:12
витяг 17.05.2017.pdf
07 липня 2017 15:12
протокол нов 2.jpg
07 липня 2017 15:12
НДС 30.01.17 НОВЫЙ.pdf
07 липня 2017 15:12
протокол нов 1.jpg
07 липня 2017 15:12
виписка 23.11.2016.pdf
07 липня 2017 15:12
приказ бердник.jpg
07 липня 2017 15:04
гарантія.jpg
07 липня 2017 15:04
відповідність ст17.jpg
07 липня 2017 15:02
довідка про досвід.jpg
07 липня 2017 15:01
ДЦ 1 сторінка.jpg
07 липня 2017 15:01
ДЦ 2 сторінка.jpg
07 липня 2017 15:00
пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 13 700 553,14
UAH з ПДВ
21 липня 2017 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
13 700 553,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №2 02.08.2017.pdf укладений
03 серпня 2017 09:48
Д.у 2 від 26.12.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 13:59
Д.у. 1 від 22.12.17.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 08:45
Електронний підпис укладений
03 серпня 2017 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 13700553,14 грн., в тому числі ПДВ – 2283425,53 грн.,обладнання – 554,98 грн. з ПДВ. на поточний 2017 рік – 7338700,00 грн., в тому числі ПДВ – 1223116,67 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти бюджету розвитку обласного бюджету - 7338700,00 грн., в тому числі ПДВ – 1223116,67 грн. 3. Інші умови договору підряду № 2 від 02.08.2017 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 2 від 02.08.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 13700553,14 грн., в тому числі ПДВ – 2283425,53 грн.,обладнання – 554,98 грн. з ПДВ. на поточний 2017 рік – 7041582,94 грн., в тому числі ПДВ – 1173597,16 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти бюджету розвитку обласного бюджету - 7041582,94 грн., в тому числі ПДВ – 1173597,16 грн. 3. Інші умови договору підряду № 2 від 02.08.2017 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 2 від 02.08.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML