Санація будівлі комунального закладу культури «Обласний палац культури» за адресою: пл. Суднобудівників, 3 в м. Миколаєві (Капітальний ремонт)» Коригування
Очікувана вартість
15 012 000,00 UAH
UA-2017-06-23-001235-b e521be2789c9451eb38443408beffe29
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа замовника: Сидорова Ірина Анатоліївна
+380512379436
ukb@mk.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2017 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 липня 2017 13:25
Очікувана вартість: 15 012 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Санація будівлі комунального закладу культури «Обласний палац культури» за адресою: пл. Суднобудівників, 3 в м. Миколаєві (Капітальний ремонт)» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пл. Суднобудівників, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійний термін якості виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію : 10%
16 років і більше: 10%
11-15 років: 5%
10 років : 0%

Тендерна документація

23 червня 2017 13:19
Електронний цифровий підпис
23 червня 2017 13:19
Тендерна документація ОДК Санація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2017 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 13 700 553,14
UAH з ПДВ
13 700 553,14
UAH з ПДВ
1.1111111111 12 330 497.83 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ-СЕРВИС" 15 011 838,63
UAH з ПДВ
14 911 800,00
UAH з ПДВ
1.1111111111 13 420 620 Документи

Публічні документи

10 липня 2017 08:40
sign.p7s
07 липня 2017 16:59
25.imd
07 липня 2017 13:37
пропозиція.jpg
07 липня 2017 13:37
гарантійний лист.jpg
07 липня 2017 13:37
витяг ПДВ.jpg
07 липня 2017 13:37
Витяг от 17.11.16_1001708363.rtf
07 липня 2017 13:37
лицензия.jpg
07 липня 2017 13:37
Дозвил-3.jpg
07 липня 2017 13:37
Дозвил-2.jpg
07 липня 2017 13:37
додаток до лицензии.jpg
07 липня 2017 13:37
протокол на Горбуль 2.jpg
07 липня 2017 13:37
протокол на Горбуль 1.jpg
07 липня 2017 13:37
приказ на Горбуль.jpg
07 липня 2017 13:37
СТАТУТ.doc

Публічні документи

07 липня 2017 15:26
протокол нов 2.jpg
07 липня 2017 15:26
витяг 17.05.2017.pdf
07 липня 2017 15:26
протокол нов 1.jpg
07 липня 2017 15:26
виписка 23.11.2016.pdf
07 липня 2017 15:26
НДС 30.01.17 НОВЫЙ.pdf
07 липня 2017 15:26
приказ бердник.jpg
07 липня 2017 15:12
Статут.7z
07 липня 2017 15:12
витяг 17.05.2017.pdf
07 липня 2017 15:12
протокол нов 2.jpg
07 липня 2017 15:12
НДС 30.01.17 НОВЫЙ.pdf
07 липня 2017 15:12
протокол нов 1.jpg
07 липня 2017 15:12
виписка 23.11.2016.pdf
07 липня 2017 15:12
приказ бердник.jpg
07 липня 2017 15:04
гарантія.jpg
07 липня 2017 15:04
відповідність ст17.jpg
07 липня 2017 15:02
довідка про досвід.jpg
07 липня 2017 15:01
ДЦ 1 сторінка.jpg
07 липня 2017 15:01
ДЦ 2 сторінка.jpg
07 липня 2017 15:00
пропозиція.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 13 700 553,14
UAH з ПДВ
21 липня 2017 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2017 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
13 700 553,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір №2 02.08.2017.pdf укладений
03 серпня 2017 09:48
Д.у 2 від 26.12.17.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 13:59
Д.у. 1 від 22.12.17.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 08:45
sign.p7s укладений
03 серпня 2017 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 13700553,14 грн., в тому числі ПДВ – 2283425,53 грн.,обладнання – 554,98 грн. з ПДВ. на поточний 2017 рік – 7338700,00 грн., в тому числі ПДВ – 1223116,67 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти бюджету розвитку обласного бюджету - 7338700,00 грн., в тому числі ПДВ – 1223116,67 грн. 3. Інші умови договору підряду № 2 від 02.08.2017 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 2 від 02.08.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 13700553,14 грн., в тому числі ПДВ – 2283425,53 грн.,обладнання – 554,98 грн. з ПДВ. на поточний 2017 рік – 7041582,94 грн., в тому числі ПДВ – 1173597,16 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти бюджету розвитку обласного бюджету - 7041582,94 грн., в тому числі ПДВ – 1173597,16 грн. 3. Інші умови договору підряду № 2 від 02.08.2017 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 2 від 02.08.2017 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2017 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку