Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Очікувана вартість
943 400,00 UAH
UA-2017-06-23-000942-b 329fd0a8d5744b8f934639b4301ed9f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Потічна

+380983896631 avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71
Контактна особа: Ганна Потічна
+380983896631
avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2017 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2017 11:00
Початок аукціону: 12 липня 2017 12:36
Очікувана вартість: 943 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9434 метр погонний
ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, пр. Єдності, 106, або за адресою, вказаною в заявці Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2017
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2017 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 11:58
ТД бордюр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документації
Дата подання: 27 червня 2017 11:15
Дата відповіді: 30 червня 2017 16:03
Прошу вилучити з гарантійного листа Додатку 8 документації пункт про «- що зміна ціни за одиницю товару не буде здійснюватися впродовж усього строку дії договору, відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», навіть якщо такі ціни менше ринкових; », оскільки він суперечить чинному законодавству і обмежує права учасників, адже ринкові ціни можуть змінюватись незалежно від бажання учасника та внаслідок об’єктивних причин. Аналогічна позиція викладена у Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «Щодо розробки тендерної документації»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після підписання договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає право, а не обов'язок сторін змінювати ціну за одиницю товару (при наявності вищезазначених обставин).
Додатком № 8 передбачений гарантійний лист, згідно яким постачальник гарантує дійсність ціни одиниці товару, яка визначена по результатам аукціону. А також дає згоду, що ціна одиниці товару не буде змінюватись впродовж всього строку дії договору.
Таким чином, підписанням гарантійного листа (Додаток 8 до тендерної документації) учасник дає згоду, що не буде користуватись правом, передбаченим п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» впродовж всього строку дії договору.
З урахуванням вищезазначеного, в редакції гарантійного листа (Додатку №8) не вбачається суперечностей з вимогами чинного законодавства та обмежень прав учасників, у зв’язку з чим, не вбачається можливості внесення змін у Додаток №8 тендерної документації.
Між тим, учасник у складі своєї пропозиції може запропонувати вартість одиниці товару, з урахуванням можливої зміни ціни одиниці товару на ринку.
Уточните тех задание:
Дата подання: 27 червня 2017 12:00
Дата відповіді: 29 червня 2017 09:41
Уточните тех задание: - або эквивалент - возможна ли поставка бордюра размером - 500*200*75мм, на общую длину 934,4 п.м.
Відповідь: Поставка бордюра размером - 500*200*75мм, на общую длину 934,4 п.м. не возможна. Согласно техническому заданию общая длина 9434 м пог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2017 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комплект 792 456,00
UAH з ПДВ
778 296,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Фірма "Азовбудматеріали" 929 982,00
UAH з ПДВ
929 982,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Склосервіс" 942 920,88
UAH з ПДВ
942 920,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2017 10:30
4.jpg
11 липня 2017 10:30
3.jpg
11 липня 2017 10:30
002.jpg
11 липня 2017 10:30
001.jpg
10 липня 2017 16:58
41.jpg
10 липня 2017 16:58
40.jpg
10 липня 2017 16:58
39.jpg
10 липня 2017 16:58
38 001.jpg
10 липня 2017 16:58
37 001.jpg
10 липня 2017 16:58
36.jpg
10 липня 2017 16:58
35 001.jpg
10 липня 2017 16:58
34 001.jpg
10 липня 2017 16:58
33 001.jpg
10 липня 2017 16:58
32 001.jpg
10 липня 2017 16:58
31 001.jpg
10 липня 2017 16:58
30 001.jpg
10 липня 2017 16:58
29.jpg
10 липня 2017 16:58
28.jpg
10 липня 2017 16:58
27 001.jpg
10 липня 2017 16:58
26 001.jpg
10 липня 2017 16:58
25 001.jpg
10 липня 2017 16:58
24 001.jpg
10 липня 2017 16:58
23 001.jpg
10 липня 2017 16:58
22 001.jpg
10 липня 2017 16:58
21 001.jpg
10 липня 2017 16:58
20 001.jpg
10 липня 2017 16:58
19 001.jpg
10 липня 2017 16:58
18 001.jpg
10 липня 2017 16:58
17 001.jpg
10 липня 2017 16:58
16 001.jpg
10 липня 2017 16:58
15 001.jpg
10 липня 2017 16:58
14 001.jpg
10 липня 2017 16:58
13 001.jpg
10 липня 2017 16:58
12 001.jpg
10 липня 2017 16:58
11 001.jpg
10 липня 2017 16:58
10 001.jpg
10 липня 2017 16:58
9 001.jpg
10 липня 2017 16:58
8 001.jpg
10 липня 2017 16:58
7.jpg
10 липня 2017 16:58
6.jpg
10 липня 2017 16:58
5.jpg
10 липня 2017 16:58
4.jpg
10 липня 2017 16:58
3.jpg
10 липня 2017 16:58
2.jpg
10 липня 2017 16:58
1.jpg

Публічні документи

14 липня 2017 16:43
Електронний підпис
14 липня 2017 16:41
Декларація
14 липня 2017 16:41
Довідка по Статуту
14 липня 2017 16:41
Паспорт відповідності
07 липня 2017 16:47
Електронний підпис
07 липня 2017 16:45
Тендер_борд_тр.pdf
07 липня 2017 16:45
реестр (1).pdf

Публічні документи

11 липня 2017 09:06
Изображение.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комплект

КП "Фірма "Азовбудматеріали"

ТОВ "Склосервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Комплект
#13532916
Відхилено 778 296,00
UAH з ПДВ
14 липня 2017 16:35
КП "Фірма "Азовбудматеріали"
#00290541
Переможець 929 982,00
UAH з ПДВ
14 липня 2017 16:35

Документи

14 липня 2017 16:35
Електронний підпис
14 липня 2017 16:34
протокол 197.pdf

Документи

14 липня 2017 16:35
Електронний підпис
14 липня 2017 16:35
протокол 197.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2017 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Фірма "Азовбудматеріали"
#00290541
929 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2017 16:35
Електронний підпис
14 липня 2017 16:35
протокол 197.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 15:34
SCAN0026.PDF зміни до договору
13 грудня 2017 15:32
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2017 13:16
SCAN0015.PDF зміни до договору
18 жовтня 2017 13:15
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2017 10:25
DOC104.PDF зміни до договору
16 серпня 2017 10:13
Електронний підпис укладений
28 липня 2017 15:58
DOC007.PDF укладений
28 липня 2017 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27.07.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 181
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27.07.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 181
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 27.07.2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 181
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 594 918,00
UAH з ПДВ