Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Очікувана вартість
943 400,00 UAH
UA-2017-06-23-000942-b ● 329fd0a8d5744b8f934639b4301ed9f7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 40940113 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок, 71 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 avtodor.potichnaya@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2017 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2017 12:36 |
Очікувана вартість: | 943 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 720,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9434 метр погонний
ДК 021:2015 «44910000-2 - Будівельний камінь» на закупівлю: «Бордюр тротуарний 700х200х80 (або еквівалент)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м Маріуполь, пр. Єдності, 106, або за адресою, вказаною в заявці Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 серпня 2017
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2017 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2017 11:58 |
ТД бордюр.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документації
Дата подання: 27 червня 2017 11:15
Дата відповіді: 30 червня 2017 16:03
Прошу вилучити з гарантійного листа Додатку 8 документації пункт про «- що зміна ціни за одиницю товару не буде здійснюватися впродовж усього строку дії договору, відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», навіть якщо такі ціни менше ринкових; », оскільки він суперечить чинному законодавству і обмежує права учасників, адже ринкові ціни можуть змінюватись незалежно від бажання учасника та внаслідок об’єктивних причин.
Аналогічна позиція викладена у Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «Щодо розробки тендерної документації»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після підписання договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає право, а не обов'язок сторін змінювати ціну за одиницю товару (при наявності вищезазначених обставин).
Додатком № 8 передбачений гарантійний лист, згідно яким постачальник гарантує дійсність ціни одиниці товару, яка визначена по результатам аукціону. А також дає згоду, що ціна одиниці товару не буде змінюватись впродовж всього строку дії договору.
Таким чином, підписанням гарантійного листа (Додаток 8 до тендерної документації) учасник дає згоду, що не буде користуватись правом, передбаченим п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» впродовж всього строку дії договору.
З урахуванням вищезазначеного, в редакції гарантійного листа (Додатку №8) не вбачається суперечностей з вимогами чинного законодавства та обмежень прав учасників, у зв’язку з чим, не вбачається можливості внесення змін у Додаток №8 тендерної документації.
Між тим, учасник у складі своєї пропозиції може запропонувати вартість одиниці товару, з урахуванням можливої зміни ціни одиниці товару на ринку.
Згідно п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватись після підписання договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає право, а не обов'язок сторін змінювати ціну за одиницю товару (при наявності вищезазначених обставин).
Додатком № 8 передбачений гарантійний лист, згідно яким постачальник гарантує дійсність ціни одиниці товару, яка визначена по результатам аукціону. А також дає згоду, що ціна одиниці товару не буде змінюватись впродовж всього строку дії договору.
Таким чином, підписанням гарантійного листа (Додаток 8 до тендерної документації) учасник дає згоду, що не буде користуватись правом, передбаченим п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» впродовж всього строку дії договору.
З урахуванням вищезазначеного, в редакції гарантійного листа (Додатку №8) не вбачається суперечностей з вимогами чинного законодавства та обмежень прав учасників, у зв’язку з чим, не вбачається можливості внесення змін у Додаток №8 тендерної документації.
Між тим, учасник у складі своєї пропозиції може запропонувати вартість одиниці товару, з урахуванням можливої зміни ціни одиниці товару на ринку.
Уточните тех задание:
Дата подання: 27 червня 2017 12:00
Дата відповіді: 29 червня 2017 09:41
Уточните тех задание: - або эквивалент - возможна ли поставка бордюра размером - 500*200*75мм, на общую длину 934,4 п.м.
Відповідь: Поставка бордюра размером - 500*200*75мм, на общую длину 934,4 п.м. не возможна. Согласно техническому заданию общая длина 9434 м пог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2017 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Комплект |
792 456,00
UAH з ПДВ
|
778 296,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Фірма "Азовбудматеріали" |
929 982,00
UAH з ПДВ
|
929 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Склосервіс" |
942 920,88
UAH з ПДВ
|
942 920,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Комплект #13532916 |
Відхилено |
778 296,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2017 16:35
|
КП "Фірма "Азовбудматеріали" #00290541 |
Переможець |
929 982,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2017 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2019 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2017 15:34
|
SCAN0026.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2017 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2017 13:16
|
SCAN0015.PDF | зміни до договору |
18 жовтня 2017 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2017 10:25
|
DOC104.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2017 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2017 15:58
|
DOC007.PDF | укладений |
28 липня 2017 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 27.07.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 27.07.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 27.07.2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 181 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |