Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексне харчування відпочиваючих під час проведення заїздів
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2017-06-21-000358-a 7d8409a15c5a46ab85b7368764204203
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Наталя Юріївна

+380562342740 kp.ozdorovlennya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Вебсайт: http://ztv.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 66
Контактна особа: Кравченко Наталя Юріївна
+380562342740
kp.ozdorovlennya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2017 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2017 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2017 14:53
Початок аукціону: 12 липня 2017 11:01
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 осіб
Комплексне харчування відпочиваючих під час проведення заїздів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Березанівська 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2017 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2017 14:48
Додаток 5 Проект договору.docx
21 червня 2017 14:48
Додаток 4 Технічне завдання.docx
21 червня 2017 14:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Критерій "Наявність працівників відповідної кваліфікаії"
Дата подання: 23 червня 2017 10:05
Дата відповіді: 23 червня 2017 15:57
Згідно з п. 1.2. Додатку 2 до ТД документом, що підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації", є довідка про склад працівників підприємства. Оскільки тендерна документація не містить примірної форми цієї довідки, виникає питання, яка інформація стосовно працівників є обов’язковою та має бути включена до довідки? В технічному завданні (додаток 4) зазначено, що "Організація Учасника, що організовує харчування за результатами проведених тендерів, зобов’язується:... укомплектувати їдальню кваліфікованими кадрами, наявність диплому про освіту, або завірену довідку про стаж.. щодо поварів". Чи потрібно додавати до тендерної пропозиції копії дипломів або завірені довідки про стаж за професійним напрямком відносно поварів? Прохання відповісти на поставлені питання: 1. Яка інформація стосовно працівників є обов’язковою та має бути включена до довідки? 2. Чи потрібно додавати до тендерної пропозиції копії дипломів або завірені довідки про стаж за професійним напрямком відносно поварів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, при подачі тендерної пропозиції достатньо буде довідки про штат працівників в довільній формі.
По-друге, під час заключення договору до довідки мають бути включені: дані про працівників, № наказу або документу, що підтверджує стосунки роботодавця та працівника, відмітка про наявність медицинської книжки, підтвердження кваліфікації працівника.
По-третє, переможець торгів при укладанні договору повинен надати копії дипломів або завірені довідки про стаж за професійним напрямком.
ПРИМЕРНОЕ МЕНЮ
Дата подання: 26 червня 2017 16:45
Дата відповіді: 29 червня 2017 17:56
Каким нормативным документом ( сборник рецептур ) Вы руководствовались при составлении "Примерного меню" для обозначения блюд ? Где брать технологические карты для обсчета указанного выхода готовых блюд в Примерном меню ? По каким нормам суточного потребления продуктов ( постановление КМУ , МОЗ и т.д.) приведены цифры выходов готовых блюд? Откуда просчитана калькуляция СТОИМОСТИ УСЛУГИ питания без возможности просчета набора продуктов в блюдах Примерного Меню?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п. 2.2 Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства, затверджених наказом Міністерства економіки і з питань європейської інтеграції України № 219 від 24.07.2002 р. зі змінами від 03.11.2003 р., суб'єкти господарської діяльності при виготовленні продукції власного виробництва повинні дотримуватися технологічних режимів виробництва продукції (сумісність продуктів, їхня взаємозамінність, режим холодної і теплової обробки сировини тощо), визначених нормативною документацією, до якої, зокрема, належать збірники рецептур страв, кулінарних, борошняних кондитерських і булочних виробів.
Наразі чинні кілька збірників рецептур. Основними з них є Збірник рецептур страв і кулінарних виробів для підприємств ресторанного господарства:
Збірники рецептур страв і кулінарних виробів поряд з діючими в галузі стандартами та технічними умовами є основними нормативно-технологічними документами для підприємств громадського харчування. Застосовуються: Збірники рецептур страв і кулінарних виробів, 1981 р., 1983 р., 1994 р., 1996 р., 1998 р., 2005 р., 2011 р.
Крім загальновідомих Збірників рецептур в Україні діє вітчизняний документ - Збірник рецептур національних страв і кулінарних виробів, затверджений наказом МВЕСторгу України № 484 від 06.07.1999 р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2017 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІКЦ "Порада" 3 832 920,00
UAH з ПДВ
3 832 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 839 976,00
UAH з ПДВ
3 839 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2017 14:24
Отзыв Порада.pdf
10 липня 2017 14:24
Порада2.pdf
10 липня 2017 14:24
Порада1.pdf
10 липня 2017 14:24
Порада5.pdf
10 липня 2017 14:24
Порада4.pdf
10 липня 2017 14:24
Порада3.pdf

Публічні документи

10 липня 2017 16:51
ГАРАНТ ЛИСТ САНКЦ.PDF
10 липня 2017 16:19
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
10 липня 2017 16:19
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.pdf
10 липня 2017 16:19
ТЕХ ЗАВДАННЯ.PDF
10 липня 2017 16:19
санпаспорт.PDF
10 липня 2017 16:19
САНОБРОБКА.PDF
10 липня 2017 16:19
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
10 липня 2017 16:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
10 липня 2017 16:19
ПРАЦІВНИКИ.PDF
10 липня 2017 16:19
МТБ.rar
10 липня 2017 16:19
МЕД КНИГА ВОДІЯ 2.pdf
10 липня 2017 16:19
МЕД КНИГА ВОДІЯ.PDF
10 липня 2017 16:19
згода персон дані.PDF
10 липня 2017 16:19
ДОКУМЕНТИ ПРО ЯКІСТЬ.pdf
10 липня 2017 16:19
гарант лист ст.17.PDF
10 липня 2017 16:19
АРИФМЕТ ПОМИЛКА.PDF
10 липня 2017 16:19
ХОЛОД ОБЛАДНАННЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІКЦ "Порада"

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІКЦ "Порада"
#36161452
Переможець 3 832 920,00
UAH з ПДВ
14 липня 2017 15:35

Документи

14 липня 2017 15:35
Електронний підпис
14 липня 2017 15:35
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2017 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІКЦ "Порада"
#36161452
3 832 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2017 15:35
Електронний підпис
14 липня 2017 15:35
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:38
Електронний підпис укладений
01 серпня 2017 14:03
Договор.pdf зміни до договору
01 серпня 2017 14:02
Електронний підпис укладений
27 липня 2017 13:58
Додаток 1 укладений
27 липня 2017 13:56
Договір укладений
27 липня 2017 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 75/27-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 75/27-07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 832 920,00
UAH з ПДВ