Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з адміністративно-господарського управління»
Очікувана вартість
3 624 000,00 UAH
UA-2017-06-20-002902-b ● 132f13370f434377aec795d541e031d7
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1 |
Контактна особа: |
Михайло Шубенков +380442381868 tender@mfa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Державне підприємство „ГУКОБ” створено за наказом МЗС на державній формі власності і підпорядковано МЗС України. Мета – комплексне господарське й технічне обслуговування будівель органів центральної влади, закордонних дипломатичних установ, режимних об’єктів МЗС України, виконання функцій замовника та інших господарських робіт. Обізнаність ДП „ГУКОБ” з об’єктами, які підлягають обслуговуванню (відповідні ліцензії МВС та СБУ).
Для забезпечення виконання Міністерством закордонних справ завдань у сфері зовнішніх зносих та належного функціонування інфраструктури МЗС (ЦА та ЗДУ), було вжито низку організаційно-правових та кадрових змін, реорганізовано ДП ГУКОБ. Підприємство має ліцензію СБУ на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею від 08.06.2017р. №ДОДТЛЗ-2017-71 та МВС на надання послуг з охорони власності та громадян від 28.03.2012р. АД№032018 на об’єктах МЗС.
Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговорів з ДП «ГУКОБ» від 16.06.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) наказ про створення ДП ГУКОБ
б) свідоцтво про державну реєстрацію
в) копія статуту станом на 10.06.2017р.
г) підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
д) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
є) копії ліцензій СБУ, МВС, довідка УРЗІ на спеціальні послуги/роботи для МЗС.
і) довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, в тому числі щодо підпису договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури на ім'я С.Г. Самари.
к) розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
л) проект договору про закупівлю
м) довідка про виконання аналогічних договорів - договір з Міністерством закордонних справ України від 14.03.2017 року № 14.
н) протокол переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ДП «ГУКОБ» щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно з ДК: 021:2015 79993100-2 від 16.06.2017р.
о) рішення ТК від 20.06.2017р. №09.
п) п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для забезпечення виконання Міністерством закордонних справ завдань у сфері зовнішніх зносих та належного функціонування інфраструктури МЗС (ЦА та ЗДУ), було вжито низку організаційно-правових та кадрових змін, реорганізовано ДП ГУКОБ. Підприємство має ліцензію СБУ на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею від 08.06.2017р. №ДОДТЛЗ-2017-71 та МВС на надання послуг з охорони власності та громадян від 28.03.2012р. АД№032018 на об’єктах МЗС.
Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговорів з ДП «ГУКОБ» від 16.06.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) наказ про створення ДП ГУКОБ
б) свідоцтво про державну реєстрацію
в) копія статуту станом на 10.06.2017р.
г) підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
д) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
є) копії ліцензій СБУ, МВС, довідка УРЗІ на спеціальні послуги/роботи для МЗС.
і) довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, в тому числі щодо підпису договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури на ім'я С.Г. Самари.
к) розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
л) проект договору про закупівлю
м) довідка про виконання аналогічних договорів - договір з Міністерством закордонних справ України від 14.03.2017 року № 14.
н) протокол переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ДП «ГУКОБ» щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно з ДК: 021:2015 79993100-2 від 16.06.2017р.
о) рішення ТК від 20.06.2017р. №09.
п) п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2017 18:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 липня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
(послуги з адміністративно-господарського управління інфраструктурою МЗС)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з адміністративно-господарського управління»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01018, Україна, Київ, м.Київ, пл. Михайлівська,1, вул. В. Житомирська, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79993100-2 — Послуги з адміністративно-господарського управління
Тендерна документація
20 червня 2017 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2017 18:17 |
Повід. про НАМІР ГУКОБ 050717-311217.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» #34298456 |
Переможець |
3 624 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2017 18:26
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 червня 2017 18:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» #34298456 |
3 624 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2018 10:37
|
Додаткова угода №2 до Договору № 92.pdf | зміни до договору |
29 січня 2018 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2017 17:33
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 92.jpg | укладений |
30 грудня 2017 17:23
|
РІШЕННЯ - ПОМИЛКА у РОЗМІЩЕННІ.docx | зміни до договору |
18 липня 2017 16:26
|
РІШЕННЯ - ПОМИЛКА у РОЗМІЩЕННІ.docx | укладений |
13 липня 2017 18:04
|
Договір № 92 від 05 07 2017р .pdf | зміни до договору |
13 липня 2017 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2017 10:37
|
Договір № 92 від 05.07.2017.pdf | укладений |
06 липня 2017 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 92 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч.5 ст.36 Закону продовжено дію договору №92 від 05.07.2017 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% суми договору №92 від 05.07.2017 |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |