Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з адміністративно-господарського управління»
Очікувана вартість
3 624 000,00 UAH
UA-2017-06-20-002902-b 132f13370f434377aec795d541e031d7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шубенков

+380442381868 tender@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., Киев, площа Михайлівська,1
Контактна особа: Михайло Шубенков
+380442381868
tender@mfa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Державне підприємство „ГУКОБ” створено за наказом МЗС на державній формі власності і підпорядковано МЗС України. Мета – комплексне господарське й технічне обслуговування будівель органів центральної влади, закордонних дипломатичних установ, режимних об’єктів МЗС України, виконання функцій замовника та інших господарських робіт. Обізнаність ДП „ГУКОБ” з об’єктами, які підлягають обслуговуванню (відповідні ліцензії МВС та СБУ).
Для забезпечення виконання Міністерством закордонних справ завдань у сфері зовнішніх зносих та належного функціонування інфраструктури МЗС (ЦА та ЗДУ), було вжито низку організаційно-правових та кадрових змін, реорганізовано ДП ГУКОБ. Підприємство має ліцензію СБУ на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею від 08.06.2017р. №ДОДТЛЗ-2017-71 та МВС на надання послуг з охорони власності та громадян від 28.03.2012р. АД№032018 на об’єктах МЗС.
Наявні правові підстави для проведення переговорів та здійснення закупівлі за переговорною процедурою відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Проведено попередні переговори з ДП «ГУКОБ». Стороною переговорів замовнику надано повний комплект документів згідно з вимогами Закону.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
Протокол переговорів з ДП «ГУКОБ» від 16.06.2017р., під час яких надано підтверджуючі документи:
а) наказ про створення ДП ГУКОБ
б) свідоцтво про державну реєстрацію
в) копія статуту станом на 10.06.2017р.
г) підтвердження від ДП «ГУКОБ» щодо відсутності підстав, передбачених ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
д) копія - довідка за даними Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство щодо відсутності рішення про порушення проти суб'єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом.
є) копії ліцензій СБУ, МВС, довідка УРЗІ на спеціальні послуги/роботи для МЗС.
і) довіреність представляти інтереси підприємства під час проведення процедури закупівлі, в тому числі щодо підпису договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури на ім'я С.Г. Самари.
к) розрахунок вартості послуг (ціна пропозиції)
л) проект договору про закупівлю
м) довідка про виконання аналогічних договорів - договір з Міністерством закордонних справ України від 14.03.2017 року № 14.
н) протокол переговорів між представниками Міністерства закордонних справ України та ДП «ГУКОБ» щодо застосування переговорної процедури закупівлі згідно з ДК: 021:2015 79993100-2 від 16.06.2017р.
о) рішення ТК від 20.06.2017р. №09.
п) п.2 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2017 18:26
Оскарження наміру укласти договір: 01 липня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

(послуги з адміністративно-господарського управління інфраструктурою МЗС)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з адміністративно-господарського управління»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, Київ, м.Київ, пл. Михайлівська,1, вул. В. Житомирська, 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79993100-2 — Послуги з адміністративно-господарського управління

Тендерна документація

20 червня 2017 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2017 18:17
Повід. про НАМІР ГУКОБ 050717-311217.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби»
#34298456
Переможець 3 624 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2017 18:26

Документи

20 червня 2017 18:26
Електронний підпис
20 червня 2017 18:25
РІШЕННЯ ТК.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2017 18:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – «Головне управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби»
#34298456
3 624 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2017 18:26
Електронний підпис
20 червня 2017 18:25
РІШЕННЯ ТК.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 10:37
Додаткова угода №2 до Договору № 92.pdf зміни до договору
29 січня 2018 10:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 17:33
Додаткова угода № 1 до Договору № 92.jpg укладений
30 грудня 2017 17:23
РІШЕННЯ - ПОМИЛКА у РОЗМІЩЕННІ.docx зміни до договору
18 липня 2017 16:26
РІШЕННЯ - ПОМИЛКА у РОЗМІЩЕННІ.docx укладений
13 липня 2017 18:04
Договір № 92 від 05 07 2017р .pdf зміни до договору
13 липня 2017 17:28
Електронний підпис укладений
06 липня 2017 10:37
Договір № 92 від 05.07.2017.pdf укладений
06 липня 2017 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 92
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 Закону продовжено дію договору №92 від 05.07.2017 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% суми договору №92 від 05.07.2017
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML