Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вулиці Спаській, місто Глухів Сумська область
Очікувана вартість
632 257,00 UAH
UA-2017-06-20-000461-a 9c64e36992cc412fa0d714dd55622a0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Толкачова Наталія Леонідівна

+380544422502 glukhov_gkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та містобудування Глухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24022710
Місцезнаходження: 41400, Україна , Сумська обл., Глухів, вул.Спаська,21
Контактна особа: Толкачова Наталія Леонідівна
+380544422502
glukhov_gkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2017 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2017 15:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2017 15:51
Початок аукціону: 29 червня 2017 11:25
Очікувана вартість: 632 257,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 м.кв
Капітальний ремонт тротуару по вулиці Спаській, місто Глухів Сумська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41400, Україна, Сумська область, Глухів, вул.Спаська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 23 червня 2017 08:45
Дата відповіді: 23 червня 2017 12:02
Питання до пункту 8 частини 8 "Кваліфікаційні критерії до учасників" - Чи має замовник право вимагати копії аналогічних договорів та актів виконаних робіт для підтвердження досвіду? Адже дана інформація (внутрішній зміст договорів та актів) являється конфіденційною щодо господарської діяльності підприємства. Адже потім дані скановані документи учасників оприлюднюються і всі бажаючі можуть з ними ознайомлюватись. Дане питання суперечить чинному законодавству, просимо змінити умови щодо даної довідки, наразі буде подане оскарження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз'яснень Департаменту регулювання публічних закупівель МЕРТ України, враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів,
Для підтвердження учасником наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовник може вимагати від учасника довідку в довільній формі або довідку за встановленою замовником формою, копію договору та документів про його виконання (акти, накладні). Ще одним з варіантів документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору може бути лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював замовник на договірній основі за відповідним предметом закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2017 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інвестрембуд 632 257,00
UAH з ПДВ
582 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пугач Михайло Іванович 624 468,00
UAH з ПДВ
624 468,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

26 червня 2017 10:14
Спаська Прозоро.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інвестрембуд

ФОП Пугач Михайло Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Інвестрембуд
#32064510
Переможець 582 257,00
UAH з ПДВ
03 липня 2017 08:49

Документи

03 липня 2017 08:49
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2017 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Інвестрембуд
#32064510
582 257,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2017 08:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:24
Договір підряду 45 від 05.07.2017.pdf укладений
07 липня 2017 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 582 257,00
UAH з ПДВ