Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гематологічні матеріали (компоненти донорської крові)
Очікувана вартість
45 126,60 UAH
UA-2017-06-19-002261-b b1a8373127374907930f707c487151de
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенова Олена Олегівна

+380456752893 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., село Циблі, 08455, Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Семенова Олена Олегівна
+380456752893
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі було відмінено тендер щодо закупівлі код 33140000-3 Медичні матеріали (гематологічні матеріали) згідно ДК 021:2015 через відсутність достатньої кількості учасників, а саме: перше оголошення про проведення було оприлюднене 11.04.2017 р., ідентифікатор закупівлі UA-2017-04-11-000543-а. Дана закупівля не відбулась, причина – недостатня кількість поданих пропозицій. Друге оголошення про проведення було оприлюднене 01.06.2017 р., ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-01-000758-b. Дана закупівля не відбулась, причина – недостатня кількість поданих пропозицій. Враховуючи ці обставини, згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон), у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2017 18:27
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

кількість предмета закупівлі складається з 17 л та 5 доз
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 л
гематологічні матеріали (компоненти донорської крові))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с. Циблі, Переяслав-Хмельницький, вул. Лісова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

19 червня 2017 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний центр крові"
#01992376
Переможець 45 126,60
UAH
19 червня 2017 18:27

Документи

19 червня 2017 18:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2017 18:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний центр крові"
#01992376
45 126,60
UAH
Документи

Документи

19 червня 2017 18:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 14:51
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 14:59
Доп. угода3.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 14:58
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 14:49
Доп. угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 14:48
Електронний підпис укладений
20 липня 2017 08:47
Доп. угода.jpg зміни до договору
20 липня 2017 08:46
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 11:34
Електронний підпис укладений
30 червня 2017 12:50
договір.pdf зміни до договору
30 червня 2017 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): кількість предмета закупівлі складається з 17 л та 5 доз.
Номер договору про закупівлю: 110м
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 110м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 110м
Договір:
Номер додаткової угоди: 110м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 110м
Договір:
Номер додаткової угоди: 110м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 110м
Договір:
Номер додаткової угоди: 110м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2017 — 30 березня 2018
Сума оплати за договором: 19 046,42
UAH