Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джерела безперебійного живлення будівлі ГІОЦ ВП ЛВ
Uninterruptable power source building "Main information computional center", Lviv
Очікувана вартість
5 443 278,00 UAH
UA-2017-06-16-001156-a 958f5f426f484f7292e8e3e895c65908
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Main information computional center" of Public Joint-Stock Company "Ukrzaliznytsia" Identification code сustomer: 40081258.
National ID: 40081258
Contact point: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2017 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2017 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2017 20:00
Початок аукціону: 09 серпня 2017 15:45
Очікувана вартість: 5 443 278,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 432,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 163298 UAH
Publication date: 16 червня 2017 15:58
Enquiries until: 07 липня 2017 20:00
Complaints submission until: до 13 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2017 20:00

Information

Estimated total value: 5 443 278 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 433 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Джерело безперебійного живлення Liebert APM150 (400В, 50Гц, 3ф, габарити Ш600 х Г1100 х В1996 мм, в комплекті:- 5 модулів потужності по 30 кВА; вбудований статічний (електронний) байпас;- вбудований механічний сервісний байпас) (АРМ1500ES10000) - 2компл.
Батарейний кабінет для ДБЖ Liebert APM(без батарей, Ш600 х Г1100 х В1996 мм, вага 260 кг) (APMMOBACAB) - 2 шт.
Батарейний модуль для ДБЖ Liebert APM(Ш440×В 132(3U) × Г870 мм, Вага - 96 кг) (APMBATMODF10) - 30 шт.
Температурний датчик (NXA0UFXBTS) - 2 шт.
Карта моніторингу (IS-UNITY-DP) - 2 шт.
або еквівалент
Монтаж та введення в експлуатацію
Розгорнути Згорнути
Uninterruptable power source building Liebert APM150 - 2 set
5 modules - 30 kVa. Batteries (APMBATMODF10) - 30 pieces. Temperature sensors - (NXA0UFXBTS) - 2 pieces. Monitoring map (IS-UNITY-DP) - 2 pieces. Assembly and installation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Джерело безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Uninterruptable power source building
CPV: 31680000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2017 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 14:05
зміни.docx
04 липня 2017 14:05
ДБЖ_ТД_Львів Зміни.doc
16 червня 2017 15:55
Announcement__.docx
04 липня 2017 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2017 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2017 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2017 14:05
зміни.docx
04 липня 2017 14:05
ДБЖ_ТД_Львів Зміни.doc
16 червня 2017 15:55
ДБЖ_ТД_Львів.doc
16 червня 2017 15:55
Announcement__.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виробник та модель
Дата подання: 19 червня 2017 11:39
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:55
Доброго дня. Чи можлива поставка моделей інших виробників?
Відповідь: Згідно до вимог тендерної документації еквівалентне обладнання (ангалогі) будуть розглядатися, якщо його їх технічні, якісні та функціональні характеристики не гірші ніж показники предмета закупівлі, зазначені в технічних та якісних характеристиках згідно з Додатком 2
Строк поставки.
Дата подання: 19 червня 2017 16:32
Дата відповіді: 21 червня 2017 16:09
Відповідно до завдання, - товар повинен бути поставлений протягом 10 робочих днів, з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмової Заявки від ПОКУПЦЯ. "Письмова заявка" – не вказує на чіткий строк поставки, так як може бути отримана в любий момент. Обладнання імпортне, не підтримується на складах в Україні, має певний строк виготовлення та поставки (значно більший за 10 р.д.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен бути поставлений протягом 10 робочих днів, з моменту отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмової Заявки від ПОКУПЦЯ, це наші вимоги. Заявка на отримання товару буде сформована, після підписання договору та попередньо узгоджено з постачальником.
Габарити та розташування.
Дата подання: 19 червня 2017 16:35
Дата відповіді: 21 червня 2017 16:18
- Наскільки критичні габарити обладнання(600*1100*1996 мм)? Допускається відхилення? - Можливо ознайомитисьза планом приміщення, в якому планується монтаж обладнання? - На якому поверсі планується монтаж та яка несуча спроможність на м2? - Чи є необхідність у розвантажуючій конструкції?
Відповідь: Допускається відхилення габаритів в межах 15 %. Монтаж планується на 1 поверсі, замість існуючого, яке буде демонтовано власними силами. Розвантажуючи конструкції не потрібні. Несуча спроможність достатня для предмету закупівлі або аналогів.
Класичний (не модульний) ДБЖ буде розглянуто?
Дата подання: 21 червня 2017 16:32
Дата відповіді: 22 червня 2017 11:36
Чи буде розглянуто класичний (не модульний) ДБЖ, на відповідну загальну потужність? Враховуючи рівень резервування 2N, та максимальну потужність модульної системи у одній шафі (не має можливості подальшого нарощування потужності ДБЖ), необхідність у модульній системи не є обґрунтованою. Відповідно до вимог до центрів обробки даних рівня TIER 3-4, у частині ДБЖ достатньо рівня резервування 2N з класичними системами. Використання класичних ДБЖ, більш економічно доцільно (дешевше на 30-40%).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації (Додаток 2) конструкція ДБЖ повинна бути модульна. Класична конструкція не є еквівалентом.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 червня 2017 15:04
Дата відповіді: 03 липня 2017 10:00
Просимо вилучити з п.4. Додатку2 вимогу мати “...спеціалістів, сертифікованих провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics) (скан-копії сертифікатів надати у складі пропозиції)” Тому що: 1) Не вказано конкретного предмету сертифікації спеціалістів 2) не вказано жодного офіційно діючого в Україні стандарту надійності інженерної інфраструктури згідно якого повинні сертифікуватися спеціалісти Вимога відповідності стандартам не діючим в Україні є незаконною та дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Предмет сертифікації – знання принципів побудови систем інженерної інфраструктури, здатність до експертизи рівнів відмовостійкості Tier.

2) Стандарти відмовостійкості Tier є загальноприйнятими в світі, у відповідності з цими стандартами побудовані найсучасніші ЦОД провідних міжнародних компаній, тому некоректно говорити про те, що в Україні вони «не діють»; вони радше мають характер рекомендацій.
Власні стандарти надійності інж.інфраструктури, що мають дію лише у нашій країні – відсутні.
Тому, заради забезпечення відповідного рівня відмовостійкості, замовник надає перевагу та бажає побудувати систему у відповідності з міжнародними стандартами, зокрема, прийнятими «Uptime Institute».
Кількість батарейних модулів, шаф і час підтримки
Дата подання: 25 червня 2017 16:54
Дата відповіді: 30 червня 2017 09:29
Три пов’язаних запитання по батареям для ДБЖ: Запитання 1. У ДКТ вимагається час підтримки на навантаженні 150кВА - 15 хвилин. Мається на увазі час роботи обох ДБЖ на спільне навантаження 150 кВА ? Тобто кожен ДБЖ завантажений на 50% (75кВА)? Інакше кількість батарейних модулів APMBATMODF10, що мають поставлятися - 30штук не забезпечать 15 хвилин підтримки і необхідно поставляти по 30штук до кожного ДБЖ. Разом -60 штук. Запитання 2. Як підключаються батареїні модулі APMBATMODF10 - по 15 штук до кожного ДБЖ, або спільні батареї 30 штук для обох ДБЖ ? Запитання 3. Щоб розмістити 30 модулів APMBATMODF10 необхідно 3 шафи APMMOBACAB при загальних батареях для обох ДБЖ або чотири шафи при підключенні по 15 модулів до кожного ДБЖ, а в ДКТ вимагається поставка тількі двох шаф APMMOBACAB. Чим це можна пояснити ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Час підтримки 15 хвилин має бути забезпечений у штатному режимі – під час роботи обох ДБЖ на спільне навантаження 150 кВА, що дорівнює навантаженню 75 кВА на одне ДБЖ.

2. З метою уникнення одиничної точки відмови, необхідно підключити окремий батарейний масив до кожного ДБЖ.

3. Модульна система безперебійного живлення має дозволяти розміщення у основному фреймі ДБЖ як силових, так і батарейних модулів. Таким чином, для розміщення 15-ти модулів батарей має бути достатнім одніє зовнішньої шафи (розміщення 10 модулів) та внутрішнього простору шафи ДБЖ (5 модулів)
Що до вашої відповіді на запитання № 1148966
Дата подання: 03 липня 2017 12:50
Дата відповіді: 04 липня 2017 09:34
Що до вашої відповіді на запитання № 1148966 Відповідь Організатора 03.07.2017 10:00 1) Предмет сертифікації – знання принципів побудови систем інженерної інфраструктури, здатність до експертизи рівнів відмовостійкості Tier. 2) ..... Тому, заради забезпечення відповідного рівня відмовостійкості, замовник надає перевагу та бажає побудувати систему у відповідності з міжнародними стандартами, зокрема, прийнятими «Uptime Institute». Шановні організатори, предметом закупівлі згідно з ДКТ є лише «Код ДК 021:2015 – 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. Джерела безперебійного живлення будівлі ГІОЦ ВП ЛВ» та їх монтаж згідно вже існуючої схеми (проекту). А не здатність учасника торгів до експертизи рівнів відмовостійкості Tier та проектування систем. Тому ще раз заявляємо, що в даному випадку вимога є дискримінаційною і обмежує учасників та просимо вилучити з п.4. Додатку2 вимогу мати “...спеціалістів, сертифікованих провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics). Якщо вимога не буде вилучена до 10-00 4.07.2017. ми подаємо скаргу в АМКУ та керівництву УЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет переглянув технічні вимоги до предмету закупівлі, та прийняв рішення внести зміни в тендерну документацію та вилучити текст " ...спеціалістів, сертифікованих провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics)."
Офіційні зміни будуть розміщені до 05.07.17.
протокол заводських випробувань
Дата подання: 03 липня 2017 12:58
Дата відповіді: 04 липня 2017 07:58
Що означає вимога ДКТ : "Обладнання (ДБЖ) має супроводжуватись протоколом заводських випробувань з підтвердженням технічних характеристик ДБЖ, заявлених виробником." ? Учасник повинен надати протокол у складі тендерної документації або надати протокол при поставці обладнання ?
Відповідь: Так відповідно до умов ТД, обладнання (ДБЖ) має супроводжуватись протоколом заводських випробувань з підтвердженням технічних характеристик ДБЖ, заявлених виробником.
У складі тендерної пропозиції учасник повинен завірити, що такий протокол буде при поставці обладнання.
Щодо підтвердження наявності працівників з групою електробезпеки згідно вимог ПБЕЕС
Дата подання: 07 липня 2017 15:58
Дата відповіді: 11 липня 2017 11:52
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 2) вимагається "Для проведення монтажу та введення в експлуатацію обладнання Учасник повинен підтвердити наявність персоналу з групою з електробезпеки згідно вимог ПБЕЕС.". Які документи потрібно надавати для підтвердження? Достатньо довідки у довільній формі про наявності таких працівників чи потрібно ще надати копії посвідчень працівників з групою електробезпеки згідно вимог ПБЕЕС?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підтвердження наявності персоналу з групою з електробезпеки згідно з вимогами ПБЕЕС достатньо в складі тендерної пропозиції надати довідку у довільній формі про наявність таких працівників.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-16-001156-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:31172501
Дата подання: 27 червня 2017 11:22
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Протоколом засідання тендерного комітету філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» від 16 червня 2017 року затверджено тендерну документацію (далі – ТД) по відкритим торгам на закупівлю Код ДК 021:2015 – 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання Джерела безперебійного живлення будівлі ГІОЦ ВП ЛВ.
Положеннями тендерної документації визначено (стор.13 п.4 ТД), що З метою забезпечення належного технічного рівня гарантійного обслуговування представництво виробника (або авторизований дистриб’ютор) ДБЖ в Україні повинно мати: - спеціалістів, сертифікованих виробником обладнання, а також провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics) (скан-копії сертифікатів надати у складі пропозиції).
Вважаємо, що в вимоги ТД в частині «необхідності сертифікації спеціалістів, що проводять гарантійний ремонт, провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics)», незаконними з наступних підстав.
По-перше, відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Тендерна документація повинна містити, в тому числі: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Натомість, Замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 – 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання» приведені вимоги в частині наявності у персонала, що буде здійснювати гарантійне обслуговування предмету закупівлі, сертифікації певних– розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури,зокрема: Uptime Institute, Datacenter Dynamics. Дана норма ТД протирічить як вимогам Закону, так і самій ТД (розділ «Технічні вимоги та специфікація»), оскільки там прямо вказані назви конкретних торгівельну марку чи фірм.
По-друге: відповідно до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В даному випадку, включення до тексту ТД вимог щодо прив`язки до конкретних торгівельних марок або фірм і неприпустимим і є підставою для даної заяви про усунення порушення в процессі торгів відповідно до ст. 23 цього Закону.
По-третє: з умов ст.676-678 Цивільного кодексу України, 269 Господарського кодексу України вбачається, що гарантійний ремонт здійснюється постачальником за свій рахунок та особисто. У разі наявності у постачальника (у разі, якщо він не є виробником товару) сертифікованого виробником товару персоналу, нав`язування дискримінаційних вимог правочину є втручанням в законну господарську діяльність.
Зазначені вище підстави змушують нас вимагати від замовника приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 липня 2017 09:48
Тендерна документація містить текст ( До всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – застосовується вираз «або еквівалент». Якщо учасником пропонується еквівалентний товар, вказується його повне найменування тип та марка.
З метою забезпечення належного технічного рівня гарантійного обслуговування представництво виробника (або авторизований дистриб’ютор) ДБЖ в Україні повинно мати спеціалістів, сертифікованих виробником обладнання.
Виходячи з вищенаведеного Тендерний комітет прийняв рішення задовільнити вимогу в частині вилучення вимог (провідними світовими організаціями – розробниками стандартів надійності інженерної інфраструктури (Uptime Institute, Datacenter Dynamics) (скан-копії сертифікатів надати у складі пропозиції). В інших питаннях Тендерний комітет не бачить підстав змінювати вимоги тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-06-16-001156-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:31172501
Дата подання: 04 серпня 2017 16:10
Вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника
Вимога
про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника ТОВ “НТТ ЕНЕРГІЯ” умовам “Тендерної документації Код ДК 021:2015 – 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання. Джерела безперебійного живлення будівлі ГІОЦ ВП ЛВ” та усунення порушень під час процедури закупівлі. Текст вимоги наведено у супровідній документації - файл "Вимога НТТ ЕНРГІЯ"
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-06-16-001156-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:31172501
Дата подання: 08 серпня 2017 10:39
Вимога про відхилення пропозиції
Вимога
Згідно п.2. Додатку 2. до тендерної документації « Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні), що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з виробником (офіційним представником виробника в Україні), або еквівалентного виробника з підтвердженням повноважень Учасника надавати тендерну пропозицію, проводити переговори і підписувати договір з Замовником на поставку продукції.»
Учасник ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» у складі своєї пропозиції НЕ НАДАВ оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва виробника в Україні), що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з виробником (офіційним представником виробника в Україні). , або еквівалентного виробника з підтвердженням повноважень Учасника надавати тендерну пропозицію, проводити переговори і підписувати договір з Замовником на поставку продукції.
Замість цього Учасник у складі своєї пропозиції надав КОПІЮ авторизаційного листа від виробника виданого іншій компанії (ТОВ Альфа Гріссін Україна), що не є Учасником даних торгів.
Тобто Учасник ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» не має підтвердження повноважень надавати тендерну пропозицію, проводити переговори і підписувати договір з Замовником на поставку продукції.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2017 11:35
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІТ-Інтегратор" присутній авторизаційний лист від офіційного представництва виробника обладнання VERTIV ТОВ "АЛЬФА ГРИССИН ІНФОТЕК УКРАЇНА".

Документи подані скаржником

04 серпня 2017 16:10
Вимога НТТ ЕНЕРГІЯ.pdf

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 серпня 2017
UA-2017-06-16-001156-a958f5f426f484f7292e8e3e895c65908
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е7 ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

03 серпня 2017 15:26
Протокол_125.docx
03 серпня 2017 15:26
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2017 15:26
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2017 09:33
Документи переможця.pdf
17 липня 2017 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2017 16:15
459_17.7z
17 липня 2017 16:15
17. Копія Статуту.pdf

Документи

03 серпня 2017 15:27
Електронний підпис

Документи

03 серпня 2017 15:29
Протокол_125.docx
03 серпня 2017 15:29
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2017 19:21
KSTAR UPS HPM30-300.pdf
17 липня 2017 19:21
Статут (полный).PDF
17 липня 2017 19:21
Протокол.PDF
17 липня 2017 19:21
Гарантійний лист.jpg

Конфіденційні документи

17 липня 2017 19:21
Лист переваг.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Дод угода.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Договір.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Дог_061216-1 Техник Сервис Поставка.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Дог_13-06-17-359 Военная часть 3078 Нац. Гвардии.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Довіреність_Денисенко А_А_06_03_2017.rar

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Банківська_ліцензія_06_03_2017.rar

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
Confirmation letter.jpg

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
7894_Е7_ГРУП_Зміни_до_гарантії_17_07_2017.rar

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

17 липня 2017 19:21
7894_Е7_ГРУП_Гарантія_14_07_2017.rar

Обґрунтування конфіденційності

Деякі документи мають конференційний характер, тому доступ надано лише організаторам.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НТТ ЕНЕРГІЯ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е7 ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2017 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 5 333 511,14
UAH з ПДВ
5 333 511,14
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ" 5 443 186,30
UAH з ПДВ
5 443 186,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2017 09:33
Документи переможця.pdf
17 липня 2017 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2017 16:15
459_17.7z
17 липня 2017 16:15
17. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 5 333 511,14
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 11:35

Документи

10 серпня 2017 11:35
Електронний підпис
10 серпня 2017 11:34
Протокол_136.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
5 333 511,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2017 11:35
Електронний підпис
10 серпня 2017 11:34
Протокол_136.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2017 14:12
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 09:31
Договір ГІОЦ ВП ЛВ- 17-03.pdf укладений
29 серпня 2017 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 333 511,14
UAH з ПДВ