Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення медичного закладу КНП «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району м.Києва» за адресою вул. Митрополита Андрея Шептицького,5 .(Хол - вітрина)
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2017-06-15-000188-a ● ff91379cd446468bbe45f334fd07623d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Седченко Ірина Володимирівна 380445177018 appls@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2017 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2017 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2017 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Необхідно виконати поточний ремонт холу першого поверху в діючому медичному закладі КНП "КДЦ Дніпровського району м. Києва" за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5. Всі ремонтні роботи повинні бути виконані відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва", розрахунки кошторису згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, які регулюють діяльність будівельних робіт. Календарний графік виконання будівельних робіт та умови виконання робіт (додаток 4) до договору Переможець узгоджує із Замовником під час підписання договору.
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Необхідно виконати поточний ремонт холу першого поверху в діючому медичному закладі КНП "КДЦ Дніпровського району м. Києва" за адресою м. Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5. Всі ремонтні роботи повинні бути виконані відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2009 "Організація будівельного виробництва", розрахунки кошторису згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та інших нормативних актів, які регулюють діяльність будівельних робіт. Календарний графік виконання будівельних робіт та умови виконання робіт (додаток 4) до договору Переможець узгоджує із Замовником під час підписання договору.
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Розгорнути
Згорнути
Наголошуємо, що через відсутнє погодження головного розпорядника, попередньої оплати 30% на матеріали не має. Оплата робіт згідно Акту виконаних робіт. Умови виконання робіт заклад діючий к=1,2
Виконавець надає гарантії:
- на виконані роботи, терміном на 12 місяців, гарантійний термін починається з дати підписання Сторонами акту-прийому виконаних робіт. Виконавець надає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , сертифікати відповідності та гарантійний термін експлуатації на будівельні матеріали які використовуються.
- вчасно та регулярно за рахунок підрядника, прибирати та вивозити будівельне сміття з об’єкту, що утворилося в процесі ремонтних робіт.
Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах діючих на час проведення електронних закупівель.
Підтвердити довідкою:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази,
- чисельність персоналу ;
- наявність працівників відповідної кваліфікації,
- надати копії посвідчень та протоколів перевірки знань персоналу про навчання та перевірку знань з питань законодавства України про охорону праці.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2016-2017р. надати сканкопії Договорів завірені печатками замовників.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 липня 2017
—
28 липня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2017 10:22 |
техн.завд.поточ.рем.холу1 пов. Шепт,5.doc |
15 червня 2017 10:15 |
Дог.поточн.рем.холу 1 пов.Шепт.5 (2).doc |
15 червня 2017 10:15 |
деф. акт рем. ХОЛ - вітрини.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Переможець |
6 987,10
UAH з ПДВ
|
30 червня 2017 16:32
|