Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015(CPV) – 30000000-9 – Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення - Комп"ютерна та офісна техніка-системний блок (без програмного забезпечення)-15 шт., монітор-16 шт.,комп"ютерна миша-18 шт.,комп"ютерна клавіатура-18 шт.,Багатофункціональний пристрій- 3 шт., принтер- 4 шт.
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2017-06-14-000448-c 2875278e5e3847fb8049a462f97ac5b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павлусь Ірина Степанівна

+380322526929 pavlus.ira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській
Код ЄДРПОУ: 40349068
Вебсайт: http://lvivdpss.gov.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., місто ЛЬвів, вулиця Промислова , будинок 9
Контактна особа: Павлусь Ірина Степанівна
+380322526929
pavlus.ira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2017 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2017 15:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 15:28
Початок аукціону: 22 червня 2017 12:10
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 шт
ДК 021:2015 (CPV) – 30000000-9 – Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення.-Комп"ютерна та офісна техніка-системний блок (без програмного забезпечення)-15 шт., монітор-16 шт.,комп"ютерна миша-18 шт.,комп"ютерна клавіатура-18 шт.,Багатофункціональний пристрій- 3 шт., принтер- 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул.Промислова буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 18 червня 2017 17:42
Дата відповіді: 19 червня 2017 12:47
Доброго дня. Поясніть будь ласка 1) В замовленні вимагається монітор з діагональю 19", розподільна здатність 1366 x 768. Зазвичай монітори мають діагональ 19", але зазначаються відповідно видимого розміру 18,5". Чи будуть розглядатися пропозиції з моніторами 19(18,5)". 2)Вимагається клавіатура білого кольору. Чи будуть розглядатися пропозиції з клавіатурою чорного кольору? 3) Чи можливо запропонувати вироби інших вендорів з аналогічними або покращеними технічними характеристиками? Насамперед вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Пропозиції будуть розглядатися зпо моніторами із діагональю 19(18,5)*. І також можна запропонувати компютерні клавіаткри інших вендорів із покращеними технічними характеристиками.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-14-000448-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Горецький Ігор Йосипович, Код ЄДРПОУ:2670516997
Дата подання: 29 червня 2017 10:45
Вимога ФОП Горецького І. Й. на протокол аналізу пропозицій від 26.06.2017 року (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000448-c), щодо дискваліфікації його пропозиції.
Вимога ФОП Горецького І. Й. на протокол аналізу пропозицій від 26.06.2017 року (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000448-c), щодо дискваліфікації його пропозиції.
Рішення шановного тендерного комітету учасник вважає необґрунтованим та вимагає його скасування з наступних підстав:
1) Учасником закупівлі є ФОП Горецький І. Й. натомість протокол містить інформацію про відхилення пропозиції якогось ФОП Городецького І.І., що не відповідає дійсності;
2) Учасником подано документи відповідно до вимог замовника, всі документи мають підпис та печатку учасника, як і вимагалося замовником, накладені зображення не застосовувались. Всі подані документи до електронній закупівлі надані належної якості та є такими які можна ідентифікувати та ознайомитися зі змістом документа, мають якісне, повне та чітке зображення. Крім того Учасник надав Замовнику оригінали зазначених документів в паперовому вигляді для ознайомлення Тому висновки Замовника про накладені підписи і неякісне зображення, є надуманими і такими, що не відповідають дійсності. В Оголошенні Замовника зазначено «Документи, що підтверджують якість товару, а саме технічний паспорт», взагалі не дуже зрозуміло, як Технічний паспорт може підтверджувати якість товару. В складі пропозиції нами було надано документи які дійсно підтверджують якість товару, а саме Сертифікати якості, та частини Технічних паспортів (тому що Замовник не зазначив, то потрібно викладати їх в повному обсязі). Повний Технічний паспорт БФП Canon MF3010, наприклад, викладено на 28 мовах, та він містить 204 сторінки. Розміщення такого обсягу на Prozorro технічно дуже складно. Тому нами у складі пропозиції було надано частини Технічних паспортів з технічними характеристиками запропонованого товару, та лист, в якому сказано, що паспорти в повному обсязі будуть надані при постачанні товару.
3) Щодо відсутності в складі пропозиції проекту договору, замовник в документах до закупівлі (пункт Документи, що вимагаються замовником) не вимагав від учасників подання в складі пропозиції проекту договору, натомість учасником надано лист-згоду з умовами договору .
На підставі вищевикладеного, на виконання принципів Закону України про публічні закупівлі, а саме:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи те, що пропозицію ФОП Горецький І.Й. було вибрано системою Prozorro, як найбільш економну та безпідставність відхилення ії Замовником з метою протягнути «свого» Учасника, що може свідчити про попередню домовленість між ним та Замовником, вимагаємо скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП Горецького І. Й.
В разі не надання ясної та чіткої відповіді стосовно зазначених зауважень, лист з детальним описом зловживань при проведенні цієї закупівлі за державні кошти буде опубліковано в системі Dozorro, та направлено в усі відповідні інстанції для проведення ретельної перевірки порушення Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2017 12:56
відповідь на оскарження учасника ФОП Горецького І.Є
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-06-14-000448-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Горецький Ігор Йосипович, Код ЄДРПОУ:2670516997
Дата подання: 29 червня 2017 11:27
Вимога на протокол про намір укласти договір з ФОП Зборовський Євген Іванович від 26.06.2017 року (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000448-c).
Вимога на протокол про намір укласти договір з ФОП Зборовський Євген Іванович від 26.06.2017 року (ідентифікатор закупівлі UA-2017-06-14-000448-c).
Рішення шановного тендерного комітету учасник вважає необґрунтованим та вимагає його скасування з наступних підстав:
1) В Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні умови та вимоги до товару» Замовник вимагає особливі вимоги до складових персонального комп’ютера, а саме:
Корпус вертикальний
Підтримувані материнські плати ATX, Micro - ATX
Наявність блоку живлення з блоком живлення
Розташування блоку живлення верхнє
Потужність блоку живлення не менше 400 Вт
Кількість зовнішніх відсіків 5.25 " -1
Кількість зовнішніх відсіків 3.5 " -1
Кількість внутрішніх відсіків 5.25 " -2
Кількіть внутрішніх відсіків 3.5" -3
Кількість слотів розширення -4
Місця для додаткових вентиляторів Front 1x12 см, Back 1x8 см
Охолоджуючі елементи вентиляційні решітки для охолодження процесора і PCI слотів
Зовнішні роз'єми 2 x USB 2.0, 2 x Audio (мікрофон, аудіовихід)
Встановлення довгих відеокарт до 300 мм
Матеріал корпусу сталь, пластик
Розмір, мм 350 x 175 x 352 мм

Модуль памяти Не гірше DDR3 8 GB 1600 MHz

Материнська плата
Форм-фактор Micro-ATX
Охолодження південного мосту радіатор
Сокет Socket FM2+
Процесорна сумісність AMD A-series/Athlon Series
Кількість процесорних роз'ємів не менше одного
Тип системної шини Direct Media Interface (DMI)
Максимальна швидкість системної шини не менше 2.7 ГТ/с
Виробник чіпсета AMD або краще
Модель чіпсета A 68 H і краще
Підтримка RAID RAID 0, 1, 10, JBOD
Тип оперативної пам'яті DDR3
Частота, МГц 2400 (O.C.), 2133, 1333, 1600, 1866
Кількість роз'ємів, шт. 2
Максимальний об'єм пам'яті не менше 32 GB
Підтримка двоканального режиму так
Тип аудіосистеми HDA (High Definition Audio)
Аудіоконтролер Realtek ALC887, або краще
Багатоканальний звук 7.1
Оптичний S/PDIF вихід так
Тип мережевої карти Realtek GbE і, або краще
Кількість LAN-контролерів, шт мінімум 1
Швидкість 10/100/1000 Мбіт/с
Слоти розширення 1x PCI-Eх 3.0 x16 (PCIEX16), 1 x PCI, 1 x PCI-Eх 2.0 x1
Зовнішні порти 4 x USB 2.0, 2 x USB 3.0, 2 x PS/2, 1 x RJ-45 LAN, 1 x Dsub, 3 x Audio
Внутрішні роз'єми і порти 4 x Sata 6.0 Gb/s
Колодки 2-х USB 2.0
Основне живлення 24 піновий ATX
Живлення 12В 4 піновий АТХ 12В
3-піновий, шт. 1
4-піновий, шт. 2
Інші коннектори 1 x Chassis Intrusion connector, 1 x Front panel audio connector, 1 x Front Panel connector, 1 х Clear CMOS джампер, 1 x S/PDIF Out connector, 1 x Internal speaker connector
Тип BIOS UEFI
Висота, мм 225
Ширина, мм 174

Учасник ФОП Зборовський Є.І., в складі своєї пропозиції просто копіює ці вимоги та пропонує наступне, цитуємо «Системний блок AMD A8-7650K/500Gb/DDR3 8Gb». З цього опису взагалі не зрозуміло, відповідність характеристик корпусу, материнської плати, пам’яті (наприклад дійсно має вона частоту 1600MHz, або 1333MHz) та накопичувача вимогам Замовника. Звичайно що Учасник ФОП Зборовський Є.І. наголошує, що відповідність є, але він повинен був вказати виробників та моделі запропонованих складових, це дало б можливість тендерному комітету та іншим Учасникам провести аналіз технічних характеристик складових елементів та дійсно переконатися в їх відповідності вимогам, інакше ця відповідність нічим крім його слів Учасник ФОП Зборовський Є.І. (а Учасник є зацікавленою стороною) не підтверджена. Тобто цей додаток повинен бути визнаний недійсним (як не повний, та не маючий підтверджень відповідності), а пропозиція відхилена.

2) В складі пропозиції Учасником ФОП Зборовський Є.І. наведено документ під назвою «Паспорт обладнання» в якому не влізло 50% тексту, та взагалі не зрозуміло до якого саме обладнання належить цей технічний паспорт. Але Замовник звичайно заплющив очі на най недолік при визнанні переможця.
3) До складу пропозиції Учасника ФОП Зборовський Є.І. входить монітор Philips, але ніякого документу на підтвердження його якості не наведено (сертифікат, технічний паспорт).
А згідно Оголошення Замовника:
5. Замовник відхиляє ТП та дискваліфікує учасника відповідно до пунктів 9.1-9.2 Наказу №35. Ненадання учасником якого-небудь з документів або надання незавірених копій документів, зазначених в цій ТД є підставою для відхилення ТП та дискваліфікації учасника.
6. Неспроможність учасника належним чином підготувати ТП буде віднесено на його ризик. Відсутність документів, передбачених в цій ТД розцінюється як невідповідність ТП умовам закупівлі. Якщо учасник не подав у складі своєї ТП документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією інструкцією з підготовки ТП, він повинен надати щодо цього письмове пояснення через Систему. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі ТП.

На підставі вищевикладеного, на виконання принципів Закону України про публічні закупівлі, а саме:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи те, що пропозиція ФОП Зборовський Є.І., має велику кількість суттєвих недоліків, Замовник не звертає на це уваги, але необгрунтовано відхиляє перед цим обрану електронною системою торгів пропозицію іншого Учасника. Це напряму вказує про бажання Замовника протягнути «свого» Учасника, що може свідчити про попередню домовленість між ним та Замовником, з метою отримання корупційної вигоди.
Вимагаємо скасувати рішення про намір укласти Договір з ФОП Зборовський Євген Іванович, та повернутися до розгляду пропозиції Учасника вибраного переможцем електронною системою закупівель.
В разі не надання ясної та чіткої відповіді стосовно зазначених зауважень, лист з детальним описом зловживань при проведенні цієї закупівлі за державні кошти буде опубліковано в системі Dozorro, та направлено в усі відповідні інстанції для проведення ретельної перевірки порушення Закону про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2017 14:46
Відповідь на оскарження ФОП Горецького І.Й.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

29 червня 2017 10:43
Вимога ФОП Горецького.pdf

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2017 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Горецький Ігор Йосипович 153 490,00
UAH з ПДВ
147 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зборовський Є.І. 155 000,00
UAH з ПДВ
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 13:04
016_паспорт принтер.pdf
21 червня 2017 13:04
015_паспорт м-со.pdf
21 червня 2017 13:03
014_паспорт монітор.pdf
21 червня 2017 13:02
013_паспорт БФП.pdf
21 червня 2017 12:58
011_ліцензування.pdf
21 червня 2017 12:57
009_код.pdf
21 червня 2017 12:57
008_паспорт.pdf
21 червня 2017 12:56
007б_персональні данні.pdf
21 червня 2017 12:56
007а_лист підпис.pdf
21 червня 2017 12:55
006_довідка банк.pdf
21 червня 2017 12:55
005_Витяг ЄП.pdf
21 червня 2017 12:55
004_Витяг.pdf
21 червня 2017 12:54
003_виписка.pdf
21 червня 2017 12:51
001_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Горецький Ігор Йосипович

ФОП Зборовський Є.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горецький Ігор Йосипович
#2670516997
Відхилено 147 999,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 14:44
ФОП Зборовський Є.І.
#2398400238
Переможець 148 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 14:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2017 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зборовський Є.І.
#2398400238
148 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода укладений
27 липня 2017 17:23
Додаткова угода (2).pdf зміни до договору
14 липня 2017 16:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 липня 2017 15:34
Договір купівлі товару укладений
14 липня 2017 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку діїї договору
Номер договору про закупівлю: 06/07/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 06/07/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/07/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України уклали цю Додаткову угоду про розірвання