Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт: заміна віконних блоків КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги м. Запоріжжя” за адресою м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 80. (Будівельно-монтажні роботи).
Очікувана вартість
765 477,22 UAH
UA-2017-06-13-001007-a ● d49162e66993428486f237201ad83444
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги міста Запоріжжя» |
Код ЄДРПОУ: | 05498677 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80 |
Контактна особа: |
Верлата Олена Миколаївна +380612339770 aliona.verlata@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2017 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2017 15:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2017 15:01 |
Початок аукціону: | 22 червня 2017 14:27 |
Очікувана вартість: | 765 477,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Обсяг виконання робіт: заміна вікон в кількості - 93 штуки, згідно Додатку 1 до даного оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 шт
Капітальний ремонт: заміна віконних блоків КУ «Міська клінічна лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги м. Запоріжжя” за адресою м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 80. (Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80, адреса Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 липня 2017
—
31 липня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2017 13:48 |
ОГОЛОШЕННЯ НА ДОПОРОГОВУ ЗАКУПІВЛЮ ВІКНА (актуальн).doc | |
19 червня 2017 13:48 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc | |
19 червня 2017 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2017 13:48 |
ОГОЛОШЕННЯ НА ДОПОРОГОВУ ЗАКУПІВЛЮ ВІКНА (актуальн).doc
|
||
19 червня 2017 13:48 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc
|
||
19 червня 2017 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-06-13-001007-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 15 червня 2017 10:45
вимоги
1. Згідно вимог до оголошення, учасник повинен надати гарантійний лист щодо можливості роботи з відстрочкою платежу до 45 календарних днів. Вже згідно п. 5.5 проекту договору, вказано: «Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 100 календарних днів», слідом за цим п.5.7 мовить: «Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником довідки про вартість виконаних підрядних робіт за формою КБ-3, акту виконаних робіт за формою КБ-2 в строк не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів після їх підписання…». Всі вищевказані пункти суперечать один одному. Вимагаємо привести умови розрахунків до одного стандарту.
2. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу згідно п. 8.2 оголошення, щодо наявності власних працівників у кількості не менше 20 чоловік, оскільки при залученні субпідрядних організацій для виконання робіт згідно п. 9.4 оголошення, кількість власного персоналу не відіграє ніякої різниці. Тим самим розрахункова кількість чоловік, яка необхідна для виконання вищевказаних робіт складає приблизно 11 чоловік (319,25м.кв. х 8,25 чол.год. / 30днів х 8 год/день = 10,97 чол.). Виходячи з вищевказаного вимога щодо наявності 20 чоловік власного персоналу є не виправданою та дискримінаційною.
3. Вимагаємо скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання відгуку від замовника не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, оскільки лист-відгук не має строків давності та в будь якому разі, Замовник має можливість самостійно пересвідчитися в якості виконаних раніше робіт за вказаними номерами телефонів які будуть міститися в довідці про виконання аналогічних робіт. Або подовжити строк відносно якого листи відгуки можуть бути видані.
Зважаючи на викладене вище, порушено основні принципи закупівлі згідно п.6.2 Порядку проведення допорогових закупівель а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель, недискримiнацiя учасникiв.
Розгорнути
Згорнути
2. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу згідно п. 8.2 оголошення, щодо наявності власних працівників у кількості не менше 20 чоловік, оскільки при залученні субпідрядних організацій для виконання робіт згідно п. 9.4 оголошення, кількість власного персоналу не відіграє ніякої різниці. Тим самим розрахункова кількість чоловік, яка необхідна для виконання вищевказаних робіт складає приблизно 11 чоловік (319,25м.кв. х 8,25 чол.год. / 30днів х 8 год/день = 10,97 чол.). Виходячи з вищевказаного вимога щодо наявності 20 чоловік власного персоналу є не виправданою та дискримінаційною.
3. Вимагаємо скасувати дискримінаційну вимогу щодо надання відгуку від замовника не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій, оскільки лист-відгук не має строків давності та в будь якому разі, Замовник має можливість самостійно пересвідчитися в якості виконаних раніше робіт за вказаними номерами телефонів які будуть міститися в довідці про виконання аналогічних робіт. Або подовжити строк відносно якого листи відгуки можуть бути видані.
Зважаючи на викладене вище, порушено основні принципи закупівлі згідно п.6.2 Порядку проведення допорогових закупівель а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель, недискримiнацiя учасникiв.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2017 14:53
Не задоволено вимогу в повному обсязі, задоволено два питання з трьох.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2017 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Никс-М |
544 900,00
UAH з ПДВ
|
539 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Позитив" |
584 997,60
UAH з ПДВ
|
539 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕКІПАЖ |
599 900,00
UAH з ПДВ
|
539 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КАСКАД ТРЕЙД"" |
605 000,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МК СФЕРА" |
763 000,00
UAH з ПДВ
|
763 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Никс-М #31816298 |
Відхилено |
539 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2017 17:38
|
ТОВ "Компанія Позитив" #36315588 |
Переможець |
539 910,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2017 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2017 19:46
|
договір підряду | укладений |
14 липня 2017 19:44
|