Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cвітильники
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2017-06-12-001168-b a34349b4782143ebac1b97f8573d3a94
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2017 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2017 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2017 11:48
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Світильники:
- Потолочний, LED універсальний, 1200х190, 36 Ват, Bellson, колір нейтральний (4000 К) в кількості 35 штук;
- Світодіодний LED 595х595, 40 Ват, 6400 К, універсальний, холодний білий – в кількості 50 штук.
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 2 років з дня підписання Видаткової накладної.
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Cвітильники - Потолочний, LED універсальний, 1200х190, 36 Ват, Bellson, колір нейтральний (4000 К)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2017  —  08 липня 2017
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
50 штуки
Світодіодний LED 595х595, 40 Ват, 6400 К, універсальний, холодний білий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 червня 2017  —  08 липня 2017
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності вимогам
Дата подання: 12 червня 2017 13:50
Дата відповіді: 13 червня 2017 11:08
Замовник розглядатиме лише світильники виробництва Bellson, чи можливо запропонувати аналоги інших виробників з не гіршими параметрами? Який повинен бути ступінь захисту у світильників (ІР)? Бо в різних джерелах вказані світильники маються значні розбіжності в ступені захисту та гарантії.
Відповідь: Аналоги допустимі, але відповідної якості. Ступінь захисту Свільників потолочних розміром 1200х190 - ІР 20, світильників світодіодних розміром 595х595 - ІР 44. Гарантіі на світильники олочних розміром 1200х190 - 3 роки, на світильники світодіодні розміром 595х595 - 2 роки.
Можливість поставки аналогів та умови оплати
Дата подання: 14 червня 2017 14:56
Дата відповіді: 15 червня 2017 14:44
Доброго дня! 1.Чи можливо внести в зміни в кваліфікаційні та технічні вимоги, додавши можливість запропонування аналогічних світильників з максимально наближеними світлотехнічними характеристиками? 2.Чи можна змінити в договорі формулювання пункту "4.2. Термін оплати за проданий товар становить протягом 7 банківських днів з дати отримання бюджетних коштів на рахунок Замовника" і прив'язати оплату до дати фактичної поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Зміни в кваліфікаційних вимогах. будуть внесені найближчим часом.
2. пунк. 4.2. Не підлягає зміні, так як "Замовник" є бюджетною установою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-12-001168-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВЕЛА ТРЕЙД', Код ЄДРПОУ:39942374
Дата подання: 27 червня 2017 13:23
Чому прийняли до розгляду заявку учасника не платника ПДВ?
В описі закупки, в проекті договору та в "Оголошенні №27 про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель" чітко вказано, що ціна має бути з ПДВ.
Чому прийняли до розгляду заявку учасника який не є платником ПДВ?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2017 15:39
В описі закупівлі №27 ДНЗ «ЦПО ІТПД», надалі «Замовник», заклав суму 32 000,00 грн. (включаючи ПДВ), яка є граничною сумою закладеною в кошторисі організації і яку Замовник має право заявити в допороговій закупівлі. А також в закупівлі №27 в пункті 3 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» вказано що: учасник повинен надати - свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).
Відповідно до Закону України останньої редакції від 11.06.2017р. №922-19 згідно статті 17 учасник ФОП «Ковриженко Віталій Миколайович» надав повний пакет документів, що вимагалась допороговою закупівлею та дотримався всіх вимог закупівлі при кваліфікації Учасника. Відповідно вище наведеного закону, а саме згідно статті 3 та статті 5 Замовник не має права дискваліфікувати Учасника з мінімальною заявкою на підставі, що він не є платником ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вишу вимогу:
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

29 червня 2017 15:34
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2017 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВРИЖЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 24 875,00
UAH з ПДВ
20 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВЕЛА ТРЕЙД' 29 770,00
UAH з ПДВ
20 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 28 743,00
UAH з ПДВ
28 743,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 14:48
Описание ДПО 36Вт.pdf
19 червня 2017 14:48
Описание led панель.pdf
19 червня 2017 14:48
Сертифікат.pdf
19 червня 2017 14:48
Паспорт 1_2 копия.pdf
19 червня 2017 14:48
ІПН Копія.pdf
19 червня 2017 14:48
Право підпису.pdf
19 червня 2017 14:48
Довідка про учасника.pdf
19 червня 2017 14:48
Витяг ФОП Ковриженко.pdf
19 червня 2017 14:48
Довідка щодо Статуту.pdf
19 червня 2017 14:48
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2017 17:42
Додаткові документи.rar
21 червня 2017 17:42
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВРИЖЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'ВЕЛА ТРЕЙД'

ФОП "ШКОДА ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВРИЖЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3153625574
Переможець 20 932,00
UAH з ПДВ
27 червня 2017 11:15

Документи

27 червня 2017 11:15
Протокол 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2017 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВРИЖЕНКО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3153625574
20 932,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2017 11:15
Протокол 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 51.pdf укладений
05 липня 2017 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 20 932,00
UAH з ПДВ