Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Технічне переоснащення будівлі СЗШ № 83 Дніпропетровської міської ради (ВУЛ. НЕДЄЛІНА, Б.1, м. Дніпро, 49000)»
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2017-06-11-000068-b 10cfda2f5e8b405da000842754b843cc
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Володимирович Команов

+380679608536 tenderdgp02@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Геннадій Володимирович Команов
+380679608536
tenderdgp02@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2017 23:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2017 23:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2017 23:21
Початок аукціону: 23 червня 2017 11:23
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Технічне переоснащення будівлі Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №76" (49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 46-Б)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2017
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2017 23:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2017 23:23
Додаток 1 - Завдання_83.docx
11 червня 2017 23:23
Додаток 3 - Вимоги.doc
11 червня 2017 23:23
Додаток 4 - Проект договору.doc
11 червня 2017 23:22
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.doc
11 червня 2017 23:21
Оголошення _83.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія 100%!
Дата подання: 12 червня 2017 10:05
Згідно п. 3.3.8. Оголошення про проведення закупівлі, Замовник вимагає забезпечення виконання договору, а саме: «Банківська гарантія безумовна та безвідклична (оригінал) на суму, що становить 100% суми, визначеної у результаті реверсивного аукціону. Термін дії банківської гарантії не менше 3-х календарних місяців. Банківська гарантія повертається після підписання акту виконаних робіт обома сторонами». Згідно ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 26 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю 1. Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 2. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. Отже встановлення Замовником забезпечення виконання договору в розмірі 100% від ціни договору є незаконним, дискримінаційним і таким, що вказує на зацікавленість Замовника в зменшенні конкуренції і при цьому є ознакою можливої корупційної складової. (Особливо якщо проаналізувати, кого і як ви визначаєте переможцем, виконавцем робіт по розробці проектно-кошторисної документації)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2017 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 60 480,00
UAH з ПДВ
60 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шашко Андрій Олександрович 61 999,20
UAH з ПДВ
61 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 14:55
Шашко витяг.pdf
21 червня 2017 14:55
св-во ндс + единый.pdf
21 червня 2017 14:55
ПАСПОРТ2.jpg
21 червня 2017 14:55
ПАСПОРТ1.jpg
21 червня 2017 14:55
инн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

ФОП Шашко Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
Переможець 60 480,00
UAH з ПДВ
23 червня 2017 19:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" #39713287

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/18-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

23 червня 2017 19:21
Електронний підпис
23 червня 2017 19:20
РІШЕННЯ_83.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2017 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"
#39713287
60 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2017 19:21
Електронний підпис
23 червня 2017 19:20
РІШЕННЯ_83.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2017 16:33
Дог_БШ_83.rar укладений
10 липня 2017 16:30