Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекс протизсувних заходів на території ландшафтного парку на вул. Солом'янській у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2017-06-09-002841-b 5f790b22c5cf4910bf24ee0cf137a2c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Півнєв Денис Сергійович

380442216070 kyiv.parky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Півнєв Денис Сергійович
380442216070
kyiv.parky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2017 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 18:00
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комплекс протизсувних заходів на території ландшафтного парку на вул. Солом'янській у Солом'янському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Комплекс протизсувних заходів на території ландшафтного парку на вул. Солом'янській у Солом'янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2017 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ 1 078 350,00
UAH з ПДВ
1 078 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2017 13:18
Електронний підпис
21 червня 2017 13:12
Гарантійний лист
16 червня 2017 16:25
Електронний підпис
16 червня 2017 15:06
Довіреність 82.rar
16 червня 2017 15:06
ліцензія.rar
16 червня 2017 15:06
Гарантия 1443.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ
#35830080
Переможець 1 078 350,00
UAH з ПДВ
21 червня 2017 17:42

Документи

21 червня 2017 17:41
UA-2017-06-09-002841-b.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КИЇВІНЖПРОЕКТ
#35830080
1 078 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2017 17:41
UA-2017-06-09-002841-b.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Київінжпроект 1778 1.pdf зміни до договору
06 березня 2018 16:15
Протизсувні Солом'янський.pdf укладений
19 липня 2017 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди унести зміни до п. 2.1 Договору, виклавши його в такій редакції: Початок виконання Робіт - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення виконання Робіт – у термін до 15 жовтня 2017 року з правом дострокового виконання. 2. Сторони дійшли згоди унести зміни до Додатку 2 до Договору - Календарного плану виконання робіт, виклавши його в новій редакції, що додається. 3. Загальна вартість робіт за цим Договором залишається незмінною і становить 1 078 350,00 грн (Один мільйон сімдесят вісім тисяч триста п’ятдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 179 725,00 грн (Сто сімдесят дев’ять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 17/7/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/7/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML