Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
11 274 150,24 UAH
UA-2017-06-09-002682-b 5e0c0c0b66b247adb761cad785b0f6d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 червня 2017 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2017 10:00
Початок аукціону: 29 серпня 2017 12:38
Очікувана вартість: 11 274 150,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 370,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 338200 UAH
Publication date: 09 червня 2017 16:58
Enquiries until: 18 липня 2017 10:00
Complaints submission until: до 24 липня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 липня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 11 274 150 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 371 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
запасні частин до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Полиця туалету мала
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Полиця туалету мала
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
36 шт
Полиця туалету велика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Полиця туалету велика
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
72 шт
Комплект умивальника туалету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Комплект умивальника туалету
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
36 шт
Падуга в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Падуга в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
324 шт
Падуга в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Падуга в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
324 шт
Стеля із люком у зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Стеля із люком у зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
36 шт
Стеля із люком у зборі  (купе провідника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Стеля із люком у зборі  (купе провідника)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
108 шт
Наличник пожежного  сповіщувача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Наличник пожежного  сповіщувача
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
72 шт
Ракушка під ручку в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ракушка під ручку в зборі
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
648 шт
Карниз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Карниз
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
180 шт
Карниз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Карниз
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
144 шт
Наличник під стоп-кран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Наличник під стоп-кран
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
36 шт
Панель важеля ручного 
гальма
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Панель важеля ручного 
гальма
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
144 шт
Наличник-ракушка під ручку тамбура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Наличник-ракушка під ручку тамбура
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
108 шт
Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Наличник-ракушка під фіксатор відкидного майданчика
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017
72 шт
Стеля тамбура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Стеля тамбура
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 16:18
Зміни до тендеру_808_20.07.2017.doc
20 липня 2017 16:18
Додаток 9_20.07.2017.docx
20 липня 2017 16:18
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_20.07.2017.docx
19 липня 2017 14:37
Зміни до тендеру_808_19.07.2017.doc
13 липня 2017 14:06
Зміни до тендеру_808_13.07.2017.doc
10 липня 2017 17:45
Зміни до тендеру_808_10.07.2017.doc
23 червня 2017 11:36
Зміни до тендеру_808_22.06.2017.doc
20 липня 2017 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2017 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2017 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2017 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2017 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 16:18
Зміни до тендеру_808_20.07.2017.doc
20 липня 2017 16:18
Додаток 9_20.07.2017.docx
23 червня 2017 11:36
Додаток 9_22.06.2017.docx
09 червня 2017 16:55
Додаток 9.docx
20 липня 2017 16:18
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_20.07.2017.docx
19 липня 2017 14:37
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_19.07.2017.docx
13 липня 2017 14:06
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.07.2017.docx
10 липня 2017 17:45
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_10.07.2017.docx
23 червня 2017 11:36
808 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_22.06.2017.docx
09 червня 2017 16:55
808 ТД зч до пас.вагонів.docx
19 липня 2017 14:37
Зміни до тендеру_808_19.07.2017.doc
13 липня 2017 14:06
Зміни до тендеру_808_13.07.2017.doc
10 липня 2017 17:45
Зміни до тендеру_808_10.07.2017.doc
23 червня 2017 11:36
Зміни до тендеру_808_22.06.2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно змін до тендерної документації
Дата подання: 21 червня 2017 12:51
Дата відповіді: 13 липня 2017 14:13
Оскільки продукція виробляється лише для потреб Замовника, який має природне монопольну становище, початок виробництва можливий лише після укладення договору та отримання рознарядки. Враховуючи це, а також технологічний період виробництва продукції, просимо внести відповідні зміни до Додатку 3 "Цінова пропозиція": Строк поставки продукції - _______ календарних днів (але не більше 60 календарних днів) з дня отримання рознарядки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін до тендерної документації
Дата подання: 21 червня 2017 12:54
Дата відповіді: 23 червня 2017 11:46
Згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Оскільки у Додатку 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа,  страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Стосовно змін у проекті Договору
Дата подання: 21 червня 2017 12:56
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:27
Просимо внести зміни в Додаток 9 “Проект договору поставки (основні умови)”, та викласти в наступній редакції: - п.2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості Продукції, ЗАМОВНИК зобов'язаний викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. - п. 4.4. Зміна ціни і вартості Продукції здійснюється за взаємною згодою Сторін в порядку, що узгоджується сторонами. Ціна на продукцію може бути змінена у випадках, передбачених ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”. Зміна ціни обов’язково оформлюється шляхом підписання додаткової угоди. - п.5.2. абзац 3: Кожна партія продукції постачається протягом __________календарних днів з дати письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, якщо інше не вказано у рознарядці. Загальний термін постачання продукції по рознарядки визначається з максимального місячного обсягу продукції, який може бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, у відповідності до наданої ним Цінової пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю. - п. 9.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у розмірі, що становить 5% від вартості Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яке надається до укладання Договору. - п. 9.5. В разі порушення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ умов цього Договору, а саме: не поставки продукції більше ніж на тридцять календарних днів, ЗАМОВНИК звертає стягнення на договірне забезпечення та має право в односторонньому порядку розірвати даний договір, письмово повідомивши про це ПОСТАЧАЛЬНИКА. - п. 10.1. За порушення термінів постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк продукції на умовах передбачених п.5.2. даного договору, за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми непоставленої в строк продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункти 2.7 і 9.1 Додатку 9 тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель. Всі інші пункти, зазначені у зверненні учасника, за рішенням замовника, залишаються без змін.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-06-09-002682-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 13 червня 2017 13:14
Внести зміни до ТД
Уважно вивчивши умови тендерної документації, бачимо, що згідно п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п. 7.5 Додатку № 7 “Укладання договору про закупівлю” вимагається від учасника процедури закупівлі надання забезпечення тендерної пропозиції та виконання умов договору у вигляді банківської гарантії, що повинні відповідати вимогам, зазначеним в Додатку 7 “Вимоги до гарантії виконання зобов'язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вимагається). Таким чином, у Додатку № 7 передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору надаються у вигляді оригіналу банківської гарантії від банківської установи, або у вигляді оригіналу Договору страхування фінансового ризику, страховиком за яким виступає страхова компанія, просимо усунути невідповідність в Тендерній документації та внести наступні зміни: 3.1. Викласти п. 3.3 Розділу 3”Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” в редакції: “Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії, або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання, або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, або страхової гарантії... (далі за текстом). 3.2. Викласти п. 7.5 Розділу 7 “Укладання договору про закупівлю” в редакції: “Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа, - страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант)”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2017 11:37
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2017-06-09-002682-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ", Код ЄДРПОУ:25221038
Дата подання: 29 червня 2017 11:12
Внести змыни в ТД
Уважно розглянувши торги 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частин до пасажирських вагонів), які об’явлені Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» номер у ЦБД UA-2017-06-09-002682-b, ID у ЦБД 86ee180b12054c2f9673c63bbf886008 наше підприємство повідомляє проте, що в тендерній документації була допущена помилка в позначенні ТУ (не вірно вказані номери ТЕХНІЧНИХ УМОВ) до предмету закупівлі. Наше підприємство виготовляє продукцію яка запропонована до закупівлі згідно ТУ У 25.2-25221038-009-2004 ВИРОБИ ІЗ СКЛОПЛАСТИКУ ДЛЯ ВАГОНІВ РУХОМОГО СКЛАДУ ТА СПОРУД. У зв’язку з цим просимо розглянути питання про внесення відповідних змін доТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2017 17:48
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено у електронній системі закупівель.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 серпня 2017
UA-2017-06-09-002682-b5e0c0c0b66b247adb761cad785b0f6d0
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АО "Юникон" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 серпня 2017 13:32
Протокол 808_396.pdf
22 серпня 2017 13:32
Електронний підпис

Публічні документи

27 липня 2017 20:29
Електронний підпис
27 липня 2017 20:27
Платежка.pdf
26 липня 2017 21:23
Електронний підпис
26 липня 2017 21:21
Уставні документи.rar
26 липня 2017 21:21
Технічна частина.rar
26 липня 2017 21:21
Уставні документи.rar.p7s
26 липня 2017 21:21
Технічна частина.rar.p7s
26 липня 2017 21:21
1663.rar
26 липня 2017 21:21
1663.rar.p7s

Документи

28 липня 2017 10:02
Звіт з ЄДР (припинено)
22 серпня 2017 13:33
Протокол 808_396.pdf
22 серпня 2017 13:33
Електронний підпис

Публічні документи

27 липня 2017 14:07
Електронний підпис
27 липня 2017 14:03
Ц_нова_пропоз.PDF.p7s
27 липня 2017 14:03
Ц_нова_пропоз.PDF
27 липня 2017 14:03
ТУ У 25.2-25221038-009-2004.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
ТУ У 25.2-25221038-009-2004.zip
27 липня 2017 14:03
Техн_чна частина.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
Техн_чна частина.zip
27 липня 2017 14:03
Страхование.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
Страхование.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"

АО "Юникон"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ" 11 268 979,20
UAH з ПДВ
11 268 979,20
UAH з ПДВ
Документи
АО "Юникон" 11 274 150,24
UAH з ПДВ
11 274 150,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2017 20:29
Електронний підпис
27 липня 2017 20:27
Платежка.pdf
26 липня 2017 21:23
Електронний підпис
26 липня 2017 21:21
Уставні документи.rar
26 липня 2017 21:21
Технічна частина.rar
26 липня 2017 21:21
Уставні документи.rar.p7s
26 липня 2017 21:21
Технічна частина.rar.p7s
26 липня 2017 21:21
1663.rar
26 липня 2017 21:21
1663.rar.p7s

Публічні документи

27 липня 2017 14:07
Електронний підпис
27 липня 2017 14:03
Ц_нова_пропоз.PDF.p7s
27 липня 2017 14:03
Ц_нова_пропоз.PDF
27 липня 2017 14:03
ТУ У 25.2-25221038-009-2004.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
ТУ У 25.2-25221038-009-2004.zip
27 липня 2017 14:03
Техн_чна частина.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
Техн_чна частина.zip
27 липня 2017 14:03
Страхование.zip.p7s
27 липня 2017 14:03
Страхование.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"

АО "Юникон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"
#25221038
Переможець 11 268 979,20
UAH з ПДВ
30 серпня 2017 17:32

Документи

30 серпня 2017 17:32
Електронний підпис
30 серпня 2017 17:32
Намір 808_297.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2017 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІСТ"
#25221038
11 268 979,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2017 17:32
Електронний підпис
30 серпня 2017 17:32
Намір 808_297.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2017 12:45
ПЗД ЦЗВ-03-07017-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2017 12:45
Електронний підпис укладений
18 вересня 2017 15:20
ЦЗВ-03-07017-01.pdf укладений
18 вересня 2017 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-07017-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-07017-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML