Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Стільці учнівські на "лижах" у кількості 150 штук, столи учнівські двомісні у кількості 90 штук)
Очікувана вартість
78 030,00 UAH
UA-2017-06-01-000101-a e7ce4bbb98d34dbaa0402fedd610ab4c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2017 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 18:00
Початок аукціону: 13 червня 2017 15:53
Очікувана вартість: 78 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Запропонований Учасником товар повинен відповідати діючим стандартам та саме мати наступні характеристики або кращі:
Стілець учнівський на «лижах» для використання у гуртожитках, їдальнях, навчальних закладах.
Модель: «Кадет на лижах»;
Ширина сидіння – 380мм;
Висота стільця (від підлоги до сидіння) виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 460мм;
Спинка і сидіння стільця – фанера ортопедична 10мм;
Металевий каркас вироблений з сталевої труби квадратного січення 20мм*20мм, товщиною не менше 1,2мм і пофарбований стійкою до механічних ушкоджень порошковою фарбою. Колір каркасу чорний.
Стілець учнівський на «лижах» повинен мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість.
Гарантійний строк експлуатації 2 роки.
Кількість стільців - 150 штук.
Стіл учнівський двомісний для використання у навчальних закладах. Колір яблуні.
Розмір столешниці – 1200х500мм;
Висота столу виконується згідно ростових груп: VІ ростова група – 760мм;
Стіл складається з столешниці та переднього екрану, які виготовляються з ДСП, товщиною 16мм, класу емісії Е1, і збирається на металевому каркасі з допомогою стяжних гвинтів.
Торці столешниці оброблені кромкою ПВХ 1мм, екрану – кромкою ПВХ 0,5мм;
Металевий каркас столу вироблений з квадратної стальної труби;
Покриття – зносостійка порошкова емаль (зеленого, сірого або чорного кольору);
Опорні «башмаки» лижі столів і заглушки верхніх кінців каркасу виготовляються з поліетилену і ставляться на торці труб каркасу з натягом від їх само спадання;
На каркасі з обох боків є крючки для портфелів (ранців);
Стіл повинен відповідати вимогам ГОСТ 22046-2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» і мати всі необхідні документи, які засвідчують його якість.
Кількість столів – 90 штук.
Увага! Перелік документів, які надаються в сканованому вигляді під час подання пропозиції шляхом приєднання документів до пропозиції зазначений у п.5 Документації про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 штуки
Шкільні меблі (Стільці учнівські на "лижах" у кількості 150 штук, столи учнівські двомісні у кількості 90 штук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київ, Київ, вул. Маричанська,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2017  —  23 червня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2017 14:23
ДКТ.doc
01 червня 2017 09:30
ЗРАЗОК договір.doc
01 червня 2017 09:29
оголошення.doc
01 червня 2017 14:23
ДКТ.doc
01 червня 2017 09:30
ДКТ.doc
01 червня 2017 09:30
ЗРАЗОК договір.doc
01 червня 2017 09:29
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2017 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ТПН-ЕКОТЕХ" 68 820,00
UAH з ПДВ
68 429,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 74 880,00
UAH з ПДВ
68 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

12 червня 2017 11:03
Електронний підпис
12 червня 2017 11:00
установчі.pdf
12 червня 2017 11:00
тендерна пропозиція.PDF
12 червня 2017 11:00
наявність працівників.PDF
12 червня 2017 11:00
наявність МТБ.pdf
12 червня 2017 11:00
исо 14001 2015.pdf
12 червня 2017 11:00
дсту исо 2009.pdf
12 червня 2017 11:00
довідки по ст 17.pdf
12 червня 2017 11:00
висновкі СЕС на меблі.pdf
12 червня 2017 11:00
аналогічни договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ТПН-ЕКОТЕХ"

ТОВ Розком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "ТПН-ЕКОТЕХ"
#36825087
Відхилено 68 429,10
UAH з ПДВ
15 червня 2017 12:00
ТОВ Розком
#32210799
Переможець 68 814,00
UAH з ПДВ
15 червня 2017 12:11

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2017 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Розком
#32210799
68 814,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 15:18
Додаткова угода.pdf зміни до договору
25 липня 2017 15:16
Електронний підпис укладений
25 липня 2017 15:07
Договір №161.pdf укладений
27 червня 2017 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів "Покупця", Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору поставки та викласти реквізити "Покупця", що містяться у Договорі №161 від 27 червня 2017р. і Специфікації до нього у наступній редакції:"ПОКУПЕЦЬ"Державний навчальний заклад "Київське регіональне вище професійне училище будівництва"03040,м.Київ, вул.Маричанська,4 п/р35419008477362 в ГУДКСУ у м.Києві, код банку 820019 ЄДРПОУ 37308938
Номер договору про закупівлю: №161
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML