Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лікарські засоби
Очікувана вартість
264 060,00 UAH
UA-2017-05-31-000506-a 84ac8e72c2294eb8871a04934ad70125
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осипчук Марія Йосипівна

+380535420615 yulia1408@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Гадяцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999218
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., місто Гадяч, вулиця Лохвицька, будинок 1
Контактна особа: Осипчук Марія Йосипівна
+380535420615
yulia1408@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом березня-травня 2017 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю лікарських засобів на потребу 2017 року за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) - UA-2017-03-06-000168-c та UA-2017-04-27-000619-a, за результатом проведення яких було частково, за лотами, визначено учасників-переможців, та вкладено договори. Двічі торги частково (за лотами) не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі товарів залишається та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг, тендерний комітет Гадяцької центральної районної лікарні прийняв рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі лікарських засобів з учасником, який виявив бажання прийняти участь у закупівлі та надав найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно предмета закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 травня 2017 13:36
Оскарження наміру укласти договір: 11 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

31 травня 2017 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи (34 найменувань)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 176 095,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

34 лот
лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи (34 найменувань)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Лохвицька, 1
Дата доставки: 12 червня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бадм-Б"
#39273420
Переможець 175 635,01
UAH з ПДВ
31 травня 2017 13:36

Документи

31 травня 2017 13:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2017 13:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бадм-Б"
#39273420
175 635,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2017 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2017 11:18
Електронний підпис укладений
23 листопада 2017 09:39
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 листопада 2017 09:37
Електронний підпис укладений
21 листопада 2017 12:45
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 листопада 2017 12:43
Електронний підпис укладений
09 листопада 2017 14:12
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 13:33
Електронний підпис укладений
18 вересня 2017 15:18
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2017 14:46
Електронний підпис укладений
14 червня 2017 11:16
Договір.pdf укладений
14 червня 2017 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю (в межах 10% від попередньої вартості) зі зменшенням обсягу товару
Номер договору про закупівлю: 161
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю (в межах 10% від попередньої вартості) зі зменшенням обсягу товару
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка в зміні №2 до договору (помилково вказана сума всього контракту - 244907,95 грн.; необхідно вказати суму тільки першого лоту - 174624,13 грн.
Номер договору про закупівлю: 161
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі товару
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 пункту 11.1.Договору та пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару), зменшити суму Договору № 161 від 14.06.2017 року (надалі іменується «Договір») на 2230,63 грн. (дві тисячі двісті тридцять гривень 63 коп.) 2. Пункт 3.1. розділу III. «Ціна та загальна сума договору» викласти в редакції такого змісту: «3.1. Сума цього Договору становить 170699,18 грн. (сто сімдесят тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), у т.ч. ПДВ 11167,24 грн. (ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 161
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. керуючись частиною 5 пункту 11.1.Договору та пунктом 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з узгодженою зміною ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару), зменшити суму Договору № 161 від 14.06.2017 року (надалі іменується «Договір») на 2230,63 грн. (дві тисячі двісті тридцять гривень 63 коп.) 2. Пункт 3.1. розділу III. «Ціна та загальна сума договору» викласти в редакції такого змісту: «3.1. Сума цього Договору становить 170699,18 грн. (сто сімдесят тисяч шістсот дев’яносто дев’ять гривень 18 коп.), у т.ч. ПДВ 11167,24 грн. (ціна Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 161
Договір:
Номер додаткової угоди: 161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 103 014,98
UAH з ПДВ