Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV згідно ДК021-2015: 37300000-1 Музичні інструменти та їх частини; Код за ДК016-2010:32.20.1 Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок; (духові музичні інструменти).
Очікувана вартість
3 208 883,00 UAH
UA-2017-05-30-000183-c 6abf67e142cc4961a375a14cc8472b26
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерий Баранов

0442340421 operaukr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний театр опери та балету ім. Т. Г. Шевченка"
Код ЄДРПОУ: 02224531
Вебсайт: http://www.opera.com.ua
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, буд.50, 01030
Контактна особа: Валерий Баранов
0442340421
operaukr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2017 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2017 16:00
Очікувана вартість: 3 208 883,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Більш детально викладено в тендерної документації торгів.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансування
Дата подання: 01 червня 2017 13:18
Дата відповіді: 02 червня 2017 11:07
Доброго дня! Цікавить гарантія щодо фінансування вашої закупівлі, адже попередня закупівлі була відмінена саме через відстуність фінансування вже на стадії підписання договору. За можливості надайте будь ласка лист гарантію, що дана закупівля не буде відмінена. Адже учасники несуть витрати повязані з поданням пропозицій, які у разі відміни закупівлі не повертаються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Листа - гарантії, щодо фінансування Замовником закупівлі не може бути надано,
так як в Законі України "Про державні закупівлі" не передбачено надання листів - гарантії.
Фінансування
Дата подання: 02 червня 2017 11:47
Дата відповіді: 12 червня 2017 15:56
Скажіть, чи виділені вже кошти на проведення даної закупівлі? Оскільки участь в тендері не є безкоштовною та несе за собою додаткові витрати. Також звертаємо Вашу увагу, що Закон на який Ви посилаєтесь втратив чинність на підставі Закону №922-VIII від 25.12.2015, ВВР, 2016, № 9, ст.89.
Відповідь: Обсяг закупівлі товару може бути зменшений залежно від фінансування видатків.
Розрахунок проводиться шляхом оплати товару Замовником за фактом поставки товару протягом 180 банківських днів з дати отримання товару за адресою Замовника у міру надходження коштів підприємства (бюджетних коштів).
Порушення тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2017 14:45
Дата відповіді: 07 червня 2017 11:40
Доброго дня. Тендерна документація містить в собі ряд порушень. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488} Стаття 22. 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Лише в цій статті Закону замовником порушено декілька суттєвих речей: відсутній детальний опис товарів, що закуповуються, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, Технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку без будь якого обгрунтування. Відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014р. № 1197-VII, із змінами, ви визначили предмет закупівлі як "Музичні інструменти та їх частини, Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок; (духові музичні інструменти). Музичні інструменти". Натомість у Тендерній документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вимагається договір на поставку "духових музичних інструментів та їх частин, або іншого товару з еквівалентними технічними характеристиками, відповідно до технічних вимог вказаних у Додатку 3", що не відповідає предмету закупівлі та протиречить Закону. Додатково наголошуємо, що у Додатку 3 відсутні технічні характеристики товару, що вимагається, що унеможливлює участь у процедурі закупівлі учасника з аналогічним товаром (з відстутніми "еквівалентними технічними характеристиками"). Чи будуть внесені зміни до тендерної документації з виправленням вказаних порушень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесени зміни до тендерної документації на підставі: п. 2 Статті 23 Закону України "Про публічні закупівелі", а саме: Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 6 (шість найменуваннь);Код CPV згідно ДК021-2015: 37300000-1 Музичні інструменти та їх частини; Код за ДК016-2010:32.20.1 Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок; (духові музичні інструменти).
Опис предмету закупівлі:
6 (шість найменуваннь).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 866 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 червня 2017 11:52
Закінчення: 20 червня 2017 12:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Код CPV згідно ДК021-2015: 37300000-1 Музичні інструменти та їх частини; Код за ДК016-2010:32.20.1 Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок; (духові музичні інструменти).
ДК 021:2015: 37300000-1 — Музичні інструменти та їх частини
ДК 016:2010: 32.20.1 — Фортепіано, органи та інші струнні й духові музичні інструменти; метрономи, камертони; механізми музичних скриньок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 29 червня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА" 2 555 100,00
UAH з ПДВ
2 555 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ" 2 866 320,00
UAH з ПДВ
2 866 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2017 14:36
Довідка Укрексимбанк.pdf
19 червня 2017 14:36
Довідка Укрсиббанк.jpg
19 червня 2017 14:36
Статут.pdf
19 червня 2017 14:36
Лот 1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 червня 2017 11:19
Статутні.rar
13 червня 2017 11:19
кваліфікація.pdf
13 червня 2017 11:18
Додаток 3 Тех вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УБСП "КОМОРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДЖАЗ-КЛУБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УБСП "КОМОРА"
#14292414
Переможець 2 555 100,00
UAH з ПДВ
26 червня 2017 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2017 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА"
#14292414
2 555 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 10:46
Лот №1 Договір №825 2017.pdf укладений
14 липня 2017 10:46
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 555 100,00
UAH з ПДВ