Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Будівельні роботи з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу)
Очікувана вартість
4 469 900,00 UAH
UA-2017-05-26-001408-b 740bb31e0d4d4a7399cd486754a3d478
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валеріївна Фузік

+380444228278 irinakiev79@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 15-й км.
Контактна особа: Ірина Валеріївна Фузік
+380444228278
irinakiev79@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 травня 2017 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2017 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2017 17:30
Початок аукціону: 13 червня 2017 15:19
Очікувана вартість: 4 469 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 349,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8939.8 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельні роботи з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, м. Київ, пр. Перемоги, 15-й км
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2017  —  15 грудня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2017 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Міськбудінвест 3 815 000,00
UAH з ПДВ
3 792 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція 3 868 169,50
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2017 11:18
НДС_МБИ_2012.pdf
12 червня 2017 11:18
Лицензия_МБИ-2012.pdf
12 червня 2017 11:18
Статут_МБІ_2014.pdf
12 червня 2017 11:18
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2017 11:18
договірна ціна.pdf
12 червня 2017 10:38
МБІ 0906-01.zip
12 червня 2017 10:38
Документы на банк.zip
09 червня 2017 14:44
технічне завдання.pdf
09 червня 2017 14:44
працівники.pdf
09 червня 2017 14:44
пояснювальна записка.pdf
09 червня 2017 14:44
наявність техніки.pdf
09 червня 2017 14:44
КБ-3 труханів острів ч2.pdf
09 червня 2017 14:44
КБ-3 Труханів острів.pdf
09 червня 2017 14:44
КБ-3 Сагайдака.pdf
09 червня 2017 14:44
КБ-3 Ползунова.pdf
09 червня 2017 14:44
Договірна ціна.pdf
09 червня 2017 14:44
аналогічні договори.pdf
09 червня 2017 14:44
контракт Ползунова.pdf
09 червня 2017 14:44
контракт Жилянська.pdf
09 червня 2017 14:44
договір Трух. острів ч2.pdf
09 червня 2017 14:44
договір Трух. острів.pdf
09 червня 2017 14:44
відом.про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міськбудінвест

ТОВ ХК Енергомонтажвентиляція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
Переможець 3 792 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2017 09:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Міськбудінвест #31175387

№ рішення у справі

78-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 червня 2017 09:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Міськбудінвест
#31175387
3 792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2017 09:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 16:06
Звіт реконструкція вентиляції.pdf укладений
16 січня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:44
ДУ№4_Дог№216_Міськбудінвест.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 17:11
ДУ№3_Дог№216_Міськбудінвест.PDF зміни до договору
05 червня 2018 17:10
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2018 14:47
ДУ№2_Дог№216_Міськбудінвест.PDF зміни до договору
30 березня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 12:38
ДУ№1_Дог№216Міськбудінвест.pdf зміни до договору
02 січня 2018 12:37
Електронний підпис укладений
07 липня 2017 16:07
Договір МІСЬКБУД..PDF укладений
07 липня 2017 16:06
Договір МІСЬКБУДІНВЕСТ+.pdf укладений
07 липня 2017 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності з пунктом 17.4. Договору, Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору, а саме: 1.1. Пункт 19.1 договору викласти в новій редакції: «18.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.12.2018 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до Договору №216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності з пунктом 17.4. Договору, Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору, а саме: 1.1. Додаток 2 «Календарний графік виконання будівельних робіт з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу викласти в новій редакції. 1.2. Додаток 3 «Календарний графік фінансування будівельних робіт з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до Договору №216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності з пунктом 17.4. Договору, Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору, а саме: 1.1. Додаток 2 «Календарний графік виконання будівельних робіт з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу викласти в новій редакції. 1.2. Додаток 3 «Календарний графік фінансування будівельних робіт з реконструкції системи вентиляції та кондиціювання будівлі адміністративно-технічного корпусу викласти в новій редакції – що додається. 1.3. Викласти п.11.3. у наступній редакції: «11.3. При наданні Генпідрядником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (надалі за текстом – Акт) та довідки за формою КБ-3, оплата Замовником здійснюється за наступним порядком: - до 50 % від вартості Робіт в наданому Акті зараховується в залік авансу; - 10 % від вартості Робіт в наданому Акті сплачується Генпідряднику на підставі зареєстрованої відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю декларації про готовність об’єкта до експлуатації; - залишок від вартості Робіт в наданому Акті сплачується Генпідряднику; - або 100 % від вартості Робіт в наданому Акті за погодженням з Замовником зараховується в залік авансу; - у разі виробничої необхідності Замовник має право сплатити Генпідряднику 90% вартості наданого Акти приймання виконаних будівельних робіт без зарахування 50% вартості Акту в залік авансу.» 1.4. Викласти Розділ «Банківські реквізити та підписи Сторін» Договору реквізити Генпідрядника в наступній редакції «Генпідрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БК «Міськбудінвест», Адреса: Юридична: 04073, м. Київ, Оболонський район, вул. Семена Скляренка, б.17, Тел./факс (044) 463 94 30, р/р 26007301948 в АТ «Ощадбанк», МФО 300465, Код ЄДРПОУ 31175387, ІПН 311753826545, Свідоцтво платника ПДВ 200035032, «Програмне забезпечення для електронного обміну податковими накладними»: Модуль «М.Е.Dос IS Електронний документообіг»»
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до Договору №216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Пункт 2.3 Договору викласти в новій редакції: «2.3. Датою закінчення Робіт вважається дата реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю дозвільного документу про готовність Робіт до експлуатації.» 1.2. Пункт 11.3 Договору викласти в новій редакції: «11.3. При наданні Генпідрядником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (надалі за текстом – Акт) та довідки за формою КБ-3, оплата Замовником здійснюється за наступним порядком: - до 50 % від вартості Робіт в наданому Акті зараховується в залік авансу; - 10 % від вартості Робіт в наданому Акті сплачується Генпідряднику за наявності дозвільного документу про готовність Робіт до експлуатації, зареєстрованого відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю; - залишок від вартості Робіт в наданому Акті сплачується Генпідряднику; - або 100 % від вартості Робіт в наданому Акті за погодженням з Замовником зараховується в залік авансу.» 1.3. Пункт 12.5 Договору викласти в новій редакції: «12.5. Остаточний розрахунок за виконані Роботи, Замовник здійснює за наявності дозвільного документу про готовність Робіт до експлуатації, зареєстрованого відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю та на підставі підписаного Сторонами останнього Акту здачі-приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки КБ-3.» 1.4. Пункт 19.1 Договору викласти в новій редакції: «19.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками і діє до 31.03.2019 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 до договору №216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 762 657,71
UAH з ПДВ