Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція даху будівлі з утепленням зовнішніх стін Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки по вул. Озерна, 14 в м. Хмельницькому, Хмельницької області
Очікувана вартість
10 319 312,40 UAH
UA-2017-05-26-000846-b ● 682b279792ee4bd2aae70899e0244d03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький спеціалізований ліцей-інтернат поглибленої підготовки в галузі науки |
Код ЄДРПОУ: | 21337420 |
Вебсайт: | http://lyceum.km.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Озерна, 14 |
Контактна особа: |
Нестерук Антоніна Миколаївна +380382776710 info@lyceum.km.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2017 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2017 13:38 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2017 13:38 |
Початок аукціону: | 13 червня 2017 13:18 |
Очікувана вартість: | 10 319 312,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 638,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція даху будівлі з утепленням зовнішніх стін Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки по вул. Озерна, 14 в м. Хмельницькому, Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Озерна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 червня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Досвід виконання аналогічних договорів: | 20% |
Понад 90 (девяносто) мільйонів гривень: | 20% |
Понад 70 (сімдесяти) млн. грн. до 90 (вісімдесят) млн. грн. включно: | 15% |
Понад 50 (п’ятдесят) млн. грн. до 70 (дев’яносто) млн. грн. включно: | 10% |
Понад 30 (тридцять) млн. грн. до 50 (п’ятдесяти) млн. грн. включно: | 5% |
До 30 (тридцяти) млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 151 працівників і більше: | 10% |
Від 101 до 150 працівників включно: | 5% |
Від 51 до 100 працівників включно: | 2% |
До 50 працівників: | 0% |
29 травня 2017 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2017 13:33 |
ТД ліцей.doc |
29 травня 2017 14:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2017 13:33 |
ТД ліцей.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 30 травня 2017 14:06
Дата відповіді: 01 червня 2017 14:02
Просимо надати роз`яснення щодо того, який саме вимагається документ на підтвердження Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, а саме п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів :"Обсяг виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки підтверджується інформацією, яку він подавав до органів статистики, шляхом надання в складі пропозиції оригіналу або копії довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі, з підтвердженням зазначеної в ній інформації органами статистики" Яка саме форма довідки необхідна? Та який нормативний законодавчий акт зобов`язує подавати цю інформацію в статистичний відділ, та на якій підставі орган статистики повинен надати дану довідку? Просимо надати законодавче обгрунтування даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу №129 від 26.07.2016 року Державної служба статистики України «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) "Звіт про виконання будівельних робіт"» суб’єкти господрювння, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, повинні надавати до органів статистики щомісячно форму № 1-кб.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно- монтажних робіт поивине надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно- монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно- монтажних робіт поивине надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно- монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Загальне питання
Дата подання: 30 травня 2017 14:09
Дата відповіді: 01 червня 2017 14:23
як можна озайомитися з проектною документацією?
Відповідь: Ви можете ознайомитися із проектною документацією (кресленнями) за місцезнаходженням Замовника торгів (29000, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Озерна, 14), у робічі дні, з 09:00 год. по 17:00 год. Контактна особа - Нестерук Антоніна Миколаївна, тел. +380382776710.
працівники
Дата подання: 01 червня 2017 17:47
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:07
Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт в якому подається вигляді? яке підтвердження вимагається по вказаній довідці?
Відповідь: Відповідно до п.п. 3.5.2 п. 5 розділу ІІІ ТД, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник у складі тендерної пропозиції надає Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт, яка повинна містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій, а саме: для інженерно технічних працівників – посада, спеціальність, досвід роботи. Для робітників: спеціальність, нормативну потребу по кожній спеціальності, наявність власних та необхідність залучення додатково. Вимоги до форми інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт тендерною документацією не встановлено. Встановлено вимогу лише щодо інформації яка повинна міститися у інформаційній довідці про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт.
Враховуючи вищевказане, Учасники подають інформаційну довідку у довільній формі із зазначенням у ній інформації, яка передбачена ТД.
Враховуючи вищевказане, Учасники подають інформаційну довідку у довільній формі із зазначенням у ній інформації, яка передбачена ТД.
договір
Дата подання: 01 червня 2017 17:49
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:07
ТД встановлено, що Учасник має надати Довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків (не менше п’яти). Однак, в законі вимагається досвід виконання одного договору!!!!!! Чим Ви пояснюєте вимогу щодо 5 договорів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2015-2016 роках, разом з копіями договорів без додатків (не менше п’яти).
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотри манним законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року:
«Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотри манним законодавства в цілому»
Також у Законі не міститься вимога, що замовник зобов’язаний вимагати лише 1 (один) аналогічний договір.
Кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» слід розуміти як наявність в Учасника досвіду виконання не менше 1 (одного) аналогічного договору, а не як виключно досвід виконання 1-го договору та не більше.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
потребапрацівників
Дата подання: 01 червня 2017 17:54
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:07
вкажіть будь ласка яка нормативна потреба по кожній спеціальності для робітників по цій роботі?
Відповідь: Розрахунок нормативної потреби для робітників по кожній спеціальності здійснюється Учасником відповідно до потреби у залученні тих чи інших працівників (спеціалістів) при виконані ним робіт. Розрахунок такої портеби міститься у кошторисній частині (підсумкова відомість ресурсів) розрахунків Учасників, які подають свої пропозиції. Нормативна потеба може бути зазначена у люд./год. або кількості осіб тої чи іншої спеціальності робітників.
gjnht,f
Дата подання: 01 червня 2017 17:55
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:07
Вкажіть нормативну потребу для нормативну потребу для виконання робіт для машин і обладнання ?
Відповідь: Розрахунок нормативної потреби для машин, механізмів та устаткування, які планується залучити до виконання робіт, здійснюється Учасником відповідно до потреби у залученні тих чи інших машин, механізмів та устаткування при виконані ним робіт. Розрахунок такої портеби міститься у кошторисній частині (підсумкова відомість ресурсів) розрахунків Учасників, які подають свої пропозиції. Нормативна потеба може бути зазначена у маш./год. або кількості машин, механізмів, устаткування того чи іншого обладнання.
протиправність дій замовника. КОРУПЦІЯ
Дата подання: 01 червня 2017 18:02
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:08
Чим передбачена вимога щодо надання Обсягів виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки ? Чи не є це дискримінацією по відношенню до тих, хто має обсяг у 2017 році? Крім того, Закон не передбачає такого кваліфікаційного критерію!!!!!!!!!!!!!! Усуньте вимогу про надання Обсягу виконаних учасником будівельно- монтажних робіт за 2015 - 2016 роки !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше твердження про те, що Замовник торгів згідно чинного законодавства України не має права вимагати надання Учасником інформації про «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт» не відповідає дійсності.
Відповідно до наказу №129 від 26.07.2016 року Державної служба статистики України «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) "Звіт про виконання будівельних робіт"» суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, повинні надавати до органів статистики щомісячно форму № 1-кб.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги щодо інформації та спосіб підтвердження відповідності Уччасника кваліфікаційним критеріям, що має надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Замовником торгів для документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлено вимогу про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2015-2016 роки, який повинен бути підтверджений інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (у складі пропозиції надається оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо). Тендерним комітетом не встановлювалася вимога щодо 2017 року, оскільки не всі Учасники можуть підтвердити обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт за такий період у звязку із подачою лише річної звітності.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно - монтажних робіт повинен надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Відповідно до наказу №129 від 26.07.2016 року Державної служба статистики України «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 1-кб (місячна) "Звіт про виконання будівельних робіт"» суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері будівництва, повинні надавати до органів статистики щомісячно форму № 1-кб.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює вимоги щодо інформації та спосіб підтвердження відповідності Уччасника кваліфікаційним критеріям, що має надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Замовником торгів для документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлено вимогу про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2015-2016 роки, який повинен бути підтверджений інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (у складі пропозиції надається оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо). Тендерним комітетом не встановлювалася вимога щодо 2017 року, оскільки не всі Учасники можуть підтвердити обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт за такий період у звязку із подачою лише річної звітності.
Тому, Учасник на підтвердження обсягу виконаних будівельно - монтажних робіт повинен надати у складі тендерної пропозиції:
А) Оригінал або копія довідка з органів статистики, у якій орган статистики вказує, який саме обсяг виконаних будівельно - монтажних робіт Учасником подано згідно форму № 1-кб за 2015 та 2016 рік.
або
Б) Довідка учасника, в довільній формі, з підтвердженням вказаної інформації органами статистики, а саме із підписом та/або печаткою уповноважених на те посадових осіб органу статистики.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
НЕПРАВОМІРНІ ВИМОГИ. КОРУПЦІЯ. ЗЛОЧИН.
Дата подання: 01 червня 2017 18:07
Дата відповіді: 06 червня 2017 14:08
відповідно до вимог ТД на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати повинні бути сплачені на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
ПРОСИМО НАДАТИ укладений між Замовником та Консультантом торгів договір про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України) , приєднавши його скановану копію до відповіді. Чому Переможець повинен платити консультанту за роботу, яку мусить виконувати ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ відповідно до Закону???? Звідки взялась сума в 25 000 грн.?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 25000,00 гривень (двадцять п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-05-26-000846-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 29 червня 2017 14:39
Дата подання: 29 червня 2017 14:39
скарга
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється вимога
Хмельницький спеціалізований ліцей – інтернат поглибленої підготовки в галузі науки
29000, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький р-н, м. Хмельницький, вул. Озерна, будинок 14
(0382) 776710, info@lyceum.km.ua
ТОВ «ЖК-ГАРАНТ»
м.Вінниця, вул. Хмельницьке шоссе,13 офіс 315
тел. 380970121926, garanttender@ukr.net
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ЖК ГАРАНТ» ВІД 16 червня 2017 року
Підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
16 червня 2017 року Замовником прийнято незаконне рішення щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «ЖК Гарант». Незаконність даного рішення полягає в наступному:
• Замовник визнав порушенням відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК Гарант» копії звіту із праці за І квартал 2017 року, однак ТОВ «ЖК Гарант» не має обов’язку звітувати із праці за І квартал 2017 року, оскільки є суб’єктом малого підприємництва . Згідно електронного ресурсу http://rsp .ukrstat.gov.ua/edrpou ТОВ «ЖК Гарант» має обов’язок звітувати за формою державного статистичного спостереження 1-підприємництво (коротка) (річна), тому ТОВ «ЖК Гарант» в складі тендерної пропозиції подало Звіт: 1-м, 2-м. Фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва за період: I Квартал,2017 р. з квитанцією про доставлення звіту до Центру обробки електронних звітів Держстату України 25.04.2017 у 12:49:20, Реєстраційний номер звіту: 9000709438 (051010033966190S011001110000003032017.XML). Замовник мав можливість перевірити дану інформацію на загальнодоступному та безкоштовному сервісі http://rsp .ukrstat.gov.ua/edrpou.
• Замовник визнав порушенням відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК Гарант» ліцензії на роботи з блискавкозахисту , однак згідно об’єктного кошторису - загальна вартість буд. робіт складає – 5 799 451,25 грн. в т.ч. роботи з блискавкозахисту 494 956,2 без ПДВ, що складає менше 10% відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Таким чином, оскільки роботи з блискавкозахисту складають менше 10% відсотків від вартості договору про закупівлю, тому інформація про субпідрядника у вигляді повного найменування, місцезнаходження, ліцензії не надавалась ТОВ «ЖК Гарант».
• Замовник визнав порушенням відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК Гарант» зведеного кошторисного розрахунку, однак згідно п. 3.11 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об'єкта будівництва або його черги, включаючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати (розробка проектної документації, авторський та технічний нагляд, експертиза проектної документації і т. інш.) Даний документ відноситься до інвесторської кошторисної документації, яка складається на стадії розробки проектної документації та затверджується замовником на підставі позитивного висновку експертизи. Натомість ціна пропозиції підрядника (договірна ціна) формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. У ціні пропозиції окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов'язаних з придбанням та доставкою на об'єкт будівництва устаткування, забезпечення яким покладається на підрядника. Таким чином, зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, який відноситься до інвесторської кошторисної документації та затверджується замовником не міг бути поданий ТОВ «ЖК Гарант» як учасником тендеру на стадії подачі пропозиції.
Відповідно до стаття 3. .ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи факт незаконної дискваліфікації пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант», вбачається, що Замовник порушує принципи максимальної економії та об’єктивної, неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників даної закупівлі.
Враховуючи викладене, прошу скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЖК-Гарант».
Директор ТОВ ЖК-Гарант ______________ Яцуков Євгеній Геннадійович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 03.07.2017 №4310.pdf
Дата публікації: 04 липня 2017 16:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2017 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" |
10 294 648,69
UAH з ПДВ
|
10 294 648,69
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 7 206 254.08 | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
9 181 975,86
UAH з ПДВ
|
7 184 361,00
UAH з ПДВ
|
1 | 7 184 361 | Документи |
ТОВ "Укрстандарт" |
10 315 621,40
UAH з ПДВ
|
10 315 621,40
UAH з ПДВ
|
1.1428571429 | 9 026 168.72 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
7 184 361,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2017 14:45
|
ПП ПРИВАТНА ФІРМА "ДІТА" #22768049 |
Переможець |
10 294 648,69
UAH з ПДВ
|
19 червня 2017 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 12:25
|
ДУ діта 4.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2018 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2017 09:21
|
дод угода 3 Діта.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2017 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2017 11:48
|
ДУ 1 діта.pdf | зміни до договору |
18 липня 2017 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 16:09
|
діта дод угода з договірною ціною.pdf | зміни до договору |
07 липня 2017 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2017 14:37
|
Договір | укладений |
07 липня 2017 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Р-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 та п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Р-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми фінансування у 2017 році |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Р-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума бюджетних асигнувань на 2018 рік |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Р-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |