Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні деревяних вікон та дверей на металопластикові в Свалявській ЦРЛ в м.Свалява по вул.Шевченка,22(поліклінічне відділення) Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
396 000,00 UAH
UA-2017-05-25-000751-c 9f38a2c365e9416b8109d38ff03a3b85
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Іван Іванович

380660897988 crlsvl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Свалявська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01992653
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, Визволення 23
Контактна особа: Попович Іван Іванович
380660897988
crlsvl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт по заміні деревяних вікон та дверей на металопластикові в Свалявській ЦРЛ в м.Свалява по вул.Шевченка,22(поліклінічне відділення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 метри квадратні
Капітальний ремонт по заміні деревяних вікон та дверей на металопластикові в Свалявській ЦРЛ в м.Свалява по вул.Шевченка,22(поліклінічне відділення) Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, Визволення,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

25 травня 2017 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Островка М.М.
#3273214279
Переможець 396 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2017 15:13

Документи

25 травня 2017 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2017 14:55
Електронний підпис укладений
25 травня 2017 15:31
Договір підряду №12.pdf укладений
25 травня 2017 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML