Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля офісної техніки Закупівля картриджів
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2017-05-24-001146-c d815628bcdf541e1b36e4eb4c3d46741
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 травня 2017 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2017 08:00
Початок аукціону: 30 травня 2017 15:56
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні (якісні) вимоги до товару

1. Товар повинен відповідати вказаному переліку (додаток №1). Якщо товар не відповідатиме технічним вимогам Замовника, пропозицію буде відхилено.
2. Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки) та зберігання.
3. Копії документів, які підтверджують якість Товару до вимог відповідним діючим нормативним документам (сертифіката відповідності та якості, тощо).
4. Учасники повинні надати фото на запропонований товар відповідно специфікації (при потребі).
5.Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:;
- інструкцію з використання,
- гарантію на товар до 3 років,
- специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню, завірену підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково мають бути зазначені назва, назва виробника та країна походження.
Поставка та завантажувально-розвантажувальні роботи з заносом
за рахунок постачальника.
При поставці товару повинна додержуватись цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника.
Всі картриджі повинні бути оригінальні з відповідним маркуванням. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). При поставці товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо). Товар має бути поставлений в упаковці, що забезпечує збереження товару за звичайних умов зберігання і транспортування. Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушено.
На картриджі Samsung, має бути наданий авторизований лист від виробника (тому що техніка Samsung є на гарантії).
Технічні вимоги до товару та спосіб їх підтвердження.
- Товар повинен відповідати діючим ГОСТам України та характеристикам вказаним у Специфікації;
- Товар повинен супроводжуватися сертифікатами якості;
- Продукція повинна мати заводську упаковку;
Продукція повинна мати відповідне маркування.
- у випадку, коли Учасник є представником виробника – копії документів, що підтверджують статус.

ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У аукціоні можуть брати участь юридичні особи та ФОП. При цьому, ФОП, які подаються на аукціон, повинні мати право на господарські відносини з підприємствами, що перебувають на загальній системі оподаткування, а також мати відповідні КВЕДИ на види діяльності, що передбачені предметом закупівлі.


ДО УВАГИ УЧАСНИКА!
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Закупівля офісної техніки
Закупівля картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 травня 2017 16:11
Істотні умови договору.doc
24 травня 2017 16:11
Кваліфікаційні критерії.doc
24 травня 2017 16:11
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сумісні
Дата подання: 25 травня 2017 15:43
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи будуть розглядатися сумісні картриджі (Colorway, Makkon, BASF та інш.)?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 травня 2017 16:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАМТЕКС" 13 996,08
UAH з ПДВ
13 996,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 25 830,00
UAH з ПДВ
25 230,00
UAH з ПДВ
Документи
Інститут прикладних досліджень тендерних закупівель 27 980,00
UAH з ПДВ
25 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 29 992,02
UAH з ПДВ
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР 28 256,40
UAH з ПДВ
26 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2017 16:21
TOB_KAMTEKC.pdf

Публічні документи

28 травня 2017 21:26
ВИТЯГ 3.JPG.jpg
28 травня 2017 21:26
ВИПИСКА 1.JPG.jpg
28 травня 2017 21:25
ВИТЯГ ЕДИНОГО ПОДАТКУ.pdf
28 травня 2017 21:25
ВИТЯГ 2.JPG.jpg
28 травня 2017 21:25
ПАСПОРТ НОВИЙ СТ.2.JPG.jpg
28 травня 2017 21:25
ЕДРПОУ.jpg
28 травня 2017 21:24
ГАРАНТИЙНЫЙ ЛИСТ.PDF.pdf
28 травня 2017 21:24
ПАСПОРТ_НОВИЙ_СТ.1.JPG.jpg
28 травня 2017 21:24
ВИТЯГ 4.JPG.jpg
28 травня 2017 21:24
ЗГОДА.JPG.jpg
28 травня 2017 21:24
ВИПИСКА 2.JPG.jpg
28 травня 2017 21:24
ВИТЯГ 1.JPG.jpg

Публічні документи

29 травня 2017 06:31
Витяг 5 (1).JPG
29 травня 2017 06:31
Витяг3 (1).JPG
29 травня 2017 06:31
витяг4 (2).JPG

Публічні документи

26 травня 2017 11:04
Авториз.лист.pdf
26 травня 2017 11:04
Додаток №1 наш.pdf
26 травня 2017 11:04
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2017 11:04
Статут, Витяг, Довідка.pdf

Публічні документи

26 травня 2017 11:34
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАМТЕКС"

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Інститут прикладних досліджень тендерних закупівель

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КАМТЕКС"
#38765659
Відхилено 13 996,08
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:47
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 25 230,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 10:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Інститут прикладних досліджень тендерних закупівель
#37054093
Відхилено 25 799,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 11:03
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
Переможець 25 800,00
UAH з ПДВ
31 травня 2017 11:10

Документи

31 травня 2017 10:46
протокол № 98.docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

31 травня 2017 10:53
протокол № 99.docx

Документи

31 травня 2017 11:03
протокол № 100.docx

Документи

31 травня 2017 11:10
протокол № 101.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2017 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
25 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2017 11:10
протокол № 101.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170807_0004.pdf укладений
07 серпня 2017 16:06
IMG_20170807_0003.pdf укладений
07 серпня 2017 16:06
IMG_20170807_0002.pdf укладений
07 серпня 2017 16:06
IMG_20170807_0001.pdf укладений
07 серпня 2017 16:06