Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Їдальня школи в с.Велюнь Дубровицького району Рівненської області – будівництво
Очікувана вартість
687 839,00 UAH
UA-2017-05-22-002000-b fb0a52fb99684c68ab69740cd6e537a4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863 deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
13.10.2011 року та 13.06.2016 року, за результатами процедур відкритих торгів, між департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрбудреммонтаж інжиніринг» були укладені договори на виконання робіт по об’єкту «Їдальня школи в с.Велюнь Дубровицького району Рівненської області – будівництво» відповідно на суми 1 959 462,24 грн. з ПДВ та 1 999 980,00 гривень з ПДВ (разом 3 959 442,24 грн. з ПДВ). Протягом 2011-2016 роках було виконано робіт на загальну суму 3 761 470,00 грн. з ПДВ.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
Металева огорожа території;
Монтаж та вартість установки для очищення води АНК 2017-04-03;
Заміна пожрезервуарів «Кубо» на бетонні 2*50 м3, в т.ч. ізоляційні роботи;
Влаштувавання бетонного покриття території;
Вкладання зовнішніх водопровідних труб ф 200 мм та їх вартість;
Влаштування колодязів з люками пластмасовими;
Монтаж повітродувок та озонатора та їх вартість;
Встановлення дверей протипожежних та їх вартість;
Встановлення вікон протипожежних та їх вартість;
Збільшення протяжності блискавкозахисту;
Обладнання: візок для роздачі, вішалки для одягу та інше.
Всього згідно кошторису на 687 839,00 гривень.
Відкориговану проектну документацію по об’єкту «Їдальня школи в с.Велюнь Дубровицького району Рівненської області – будівництво» було подано на розгляд Філії Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Рівненській області, за результатами розгляду якої, було отримано позитивний експертний звіт №18-00430-17 від 12.05.2017 згідно якого загальна кошторисна вартість становить 4 734 537,00 гривень.
Відкоригований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
– законодавство України передбачає реєстрацію декларації про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартість, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому.
Виходячи з вищесказаного, а також враховуючи те, що на території будівельного майданчика знаходяться придбані та завезені матеріали, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з головним (первинним) договором, генпідрядникові, що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбудреммонтаж інжиніринг» які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати держаних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва об’єкту в цілому;
– забезпечити дотримання основних принципів здійснення державних закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства в цілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2017 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Їдальня школи в с.Велюнь Дубровицького району Рівненської області – будівництво
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Їдальня школи в с.Велюнь Дубровицького району Рівненської області – будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34134, Україна, Рівненська область, с.Велюнь, вул.Шкільна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

22 травня 2017 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудреммонтаж інжиніринг»
#35776584
Переможець 674 499,60
UAH з ПДВ
22 травня 2017 17:14

Документи

22 травня 2017 17:12
Електронний підпис
22 травня 2017 16:58
Протокол №27-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрбудреммонтаж інжиніринг»
#35776584
674 499,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2017 17:12
Електронний підпис
22 травня 2017 16:58
Протокол №27-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2017 15:12
Електронний підпис укладений
06 червня 2017 09:47
Д. № 37 Велюнь.PDF укладений
06 червня 2017 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 674 499,60
UAH з ПДВ