Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування та харчування дітей в відпочинкових таборах з денним перебуванням
Очікувана вартість
214 531,00 UAH
UA-2017-05-22-000192-b 8cba2711fc804752a9ea3a86ba330381
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Костюк

+380990796441 kor.osvita_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41086985
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Бульварна, 6
Контактна особа: Валентина Костюк
+380990796441
kor.osvita_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На закупівлю Послуги з організації шкільного харчування та харчування дітей в відпочинкових таборах з денним перебуванням було проведено дві процедури відкритих торгів, які було відмінено через подання для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій ( UA-2017-04-19-001508-b та UA-2017-05-05-002304-b) , відповідно до cт. 35, п 4 «Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» є можливість застосування замовником, переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2017 10:56
Оскарження наміру укласти договір: 02 червня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 травня 2017 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2017 09:52
Форма повідомлення про намір укласти договір.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: приготування сніданків для учнів пільгових категорій
Опис предмету закупівлі:
Кількість дітей, які будуть харчуватись за бюджетні кошти не є сталою, вона формується під впливом виданих довідок Корюківським УСЗН, орієнтовна кількість діто-днів по Лоту № 1 протягом вересня – грудня 2017 року складає –10935
Шкільні осінні канікули в навчальних закладах Корюківського району відбудуться:
- з 30.10.2017 року по 05.11.2017 року.
(вартість харчування дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування 7,00 грн, решти пільговиків 6,00 грн)
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 68 931,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1944 посл
приготування сніданків для учнів пільгових категорій Корюківської гімназії та Корюківської ЗОШ І ст № 2
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Бульварна,5
Дата доставки: 29 грудня 2017
5832 посл
приготування сніданків для учнів пільгових категорій Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст № 1
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Шевченка,54
Дата доставки: 29 грудня 2017
2268 посл
приготування сніданків для учнів пільгових категорій Корюківської ЗОШ І-ІІІ ст № 4
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Шевченка, 116а
Дата доставки: 29 грудня 2017
891 посл
приготування сніданків для учнів пільгових категорій Корюківської ЗОШ І ст №3
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, Корюківка, Дудка,66
Дата доставки: 29 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Корюківка АСС"
#34224321
Переможець 68 931,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 10:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Корюківка АСС"
#34224321
68 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 15:01
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 12:39
Дод.від 02.01.2018 рокуpdf.PDF зміни до договору
01 лютого 2018 12:37
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2018 14:58
дод. угода від 12.01,2018 ролку.pdf зміни до договору
15 січня 2018 14:53
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 09:22
додт.угода № 3.pdf зміни до договору
12 січня 2018 09:21
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 09:17
Дод.від 02.01.2018 рокуpdf.PDF зміни до договору
12 січня 2018 09:16
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2018 16:29
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ ХАРЧУВАННЯ.pdf зміни до договору
03 січня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 17:01
Додаткова угода зменшення суми лот 1.pdf зміни до договору
13 грудня 2017 16:58
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 16:35
Договір ЛОТ № 1.pdf укладений
02 червня 2017 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: № 155 від 02 червня 2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 155
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 155
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 155
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 155
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 155
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2017 — 29 грудня 2017
Сума оплати за договором: 46 207,00
UAH з ПДВ