Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району по вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 в м. Запоріжжя, Лот №1 – Капітальний ремонт фасаду, прорізи (вікна, відкоси)
Очікувана вартість
932 933,19 UAH
UA-2017-05-19-000670-a 4979a2f4d0834a6cb4fc50ab81bbdb45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена

+380612898120 elena.gurzhy@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена
+380612898120
elena.gurzhy@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2017 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2017 20:06
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2017 20:06
Початок аукціону: 07 червня 2017 13:16
Очікувана вартість: 932 933,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 664,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району по вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 в м. Запоріжжя, Лот №1 – Капітальний ремонт фаса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, Лізи Чайкіної, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2017  —  11 серпня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2017 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 20:27
ТД Кап.ремонт фасаду, прорізи, код ДК 021 2015 - 45450000-6.docx
19 травня 2017 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 20:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 20:27
ТД Кап.ремонт фасаду, прорізи, код ДК 021 2015 - 45450000-6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 26 травня 2017 16:36
Дата відповіді: 31 травня 2017 15:58
Прошу надати уточнення, яку саме копію Дозволу Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на вид робіт підвищеної небезпеки, оскільки у разі виконання робіт на висоті понад 1,3 м – необхідно мати декларацію відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання ремонтних, будівельних робіт, що виконуються на висоті понад 1,3м (згідно п. 7 додатку 6 до порідку видачі дозволів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107), у разі якщо роботи виконуються на висоті понад 5 м - дозвіл на верхолазні роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників (згідно п. 18 додатку 2 до порідку видачі дозволів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107). У разі якщо роботи виконуються на висоті 1,3 м і вище та 5 м і вище, Учаснику необхідно надати обидва документа. Просимо дати роз’яснення щодо даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Адміністративна будівля районної адміністрації за адресою м. Запоріжжя , вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 є 4-х поверховою будівлею, висота якої складає 14,4 м.
Необхідно надати:
- декларацiю вiдповiдностi матерiально-технiчної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони працi та промислової безпеки (п.7 додатку 6 Постанови КМУ від 26.10. 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»);

- дозвіл на виконання верхолазних та скелелазни робіт, що виконуються на висотi 5 метрiв i бiльше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою пiдйомних i пiдвiсних колисок, механiчних пiдiймачiв та будiвельних пiдйомникiв. (п. 18 додатку 2 Постанови КМУ від 26.10. 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-19-000670-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЕКІПАЖ, Код ЄДРПОУ:21241245
Дата подання: 20 червня 2017 11:07
Вимога (в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
ВИМОГА
про надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації та/або невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям
(в порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Відповідно до протоколу від 14.06.2017р. №78 тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району щодо розгляду та кваліфікації або дискваліфікації учасника ПП «Екіпаж» закупівлі №UA-2017-05-19-000670-a в електронній системі закупівель ProZorro за кодом ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - Капітальний ремонт фасаду адміністративної будівлі районної адміністрації Запорізької міської ради по Заводському району по вул. Лізи Чайкіної, буд. 56 в м. Запоріжжя, Лот №1 – Капітальний ремонт фасаду, прорізи (вікна, відкоси), тендерним комітетом було ухвалено рішення дискваліфікувати учасника ПП «Екіпаж» як такого, що не відповідає умовам закупівлі.
Зазначене рішення обґрунтоване тим, що учасником ПП «Екіпаж»:
1. не надано копію звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиця 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску, замість якого надано копію звіту за квітень 2017 року (всупереч вимогам додатка 3.1 до тендерної документації). Попереднім місяцем вважається попередній місяць від дати подання тендерної пропозиції;
2. не проставлені підписи спеціаліста-кошторисника та печатки на Розрахунку ціни пропозиції (всупереч вимогам пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції»);
3. не надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (всупереч вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та роз’ясненням до процедури, яке опубліковано 31.05.2017р. о 15:58)
Учасник ПП «ЕКІПАЖ» не вбачає достатнім зазначеного замовником обґрунтування його дискваліфікації з огляду на наступні обставини.
1. З приводу умови надання копії звіту за попередній місяць про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску.
Учасником ПП «Екіпаж» було надано у складі тендерної пропозиції лист вих.№2305/20 від 23.05.2017р. (файл «Щодо заробітної плати за 05.2017.PDF», архів «Кваліфікація 3.RAR»), в якому були надані пояснення та нормативно-правове обґрунтування причин ненадання звітності про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2017 року. Наразі, замовника було повідомлено про те, що, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015р. №435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», така звітність подається до органів доходів і зборів протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Відтак, станом на дату подання тендерної пропозиції наявність вказаної звітності в учасника ПП «ЕКІПАЖ» законодавством не передбачувалась.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, ПП «ЕКІПАЖ» належним чином підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт) згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документально підтвердивши наявність необхідної кількості власних працівників шляхом надання копії звіту про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за період квітень 2017 року – тобто звітності за попередній звітний місяць, яка в обов’язковому порядку мала бути наявна в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції.
Разом з тим, з метою додаткового документального підтвердження відповідності встановленому замовником кваліфікаційному критерію (наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) учасником ПП «ЕКІПАЖ» було надано у складі тендерної пропозиції копії наказів про прийняття всіх працівників зазначених у довідках вих.№2305/12 від 23.05.2017р. (файл – Довідка робітники.PDF) та вих.№2305/13 від 23.05.2017р. (файл – Довідка про ІТП.PDF).
2. З приводу умови щодо проставляння підпису спеціаліста-кошторисника на Розрахунку ціни пропозиції згідно Додатка 5.2 тендерної документації.
Учасником ПП «ЕКІПАЖ» було надано у складі тендерної пропозиції Розрахунок ціни пропозиції згідно Додатку 5.2 тендерної документації. Відповідний комплект документів (договірна ціна у складі: пояснювальна записка; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; розрахунок до договірної ціни (згідно додатку 5.2.1)) був підписаний керівником підприємства. З приводу відсутності підпису та печатки спеціаліста кошторисника слід зауважити, що дана помилка по суті є формальною (несуттєвою) та не має призводити до відхилення пропозиції учасника ПП «ЕКІПАЖ» в силу приписів ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції», відповідно до якого замовником визначено вичерпний перелік формальних (несуттєвих) помилок. Серед таких замовником було визначено «технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах»
Відтак, зазначена замовником обставина не може бути підставою для дискваліфікації учасника ПП «ЕКІПАЖ».
3. З приводу ненадання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки
Відповідно до вимог п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р., виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Зазначена декларація подається роботодавцем за формою згідно з додатком 8 у двох примірниках особисто чи надсилається рекомендованим листом з описом вкладення до територіального органу Держпраці за місцем виконання таких робіт не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку їх виконання відповідно до Порядку повідомлення державного адміністратора або дозвільного органу про відповідність матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 травня 2006 р. N 685.
Відповідно до приписів ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У зв’язку із наведеним, діючим законодавством не передбачався обов’язок учасника ПП «ЕКІПАЖ» мати у своєму розпорядженні зареєстровану у встановленому порядку декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, оскільки на момент подання тендерної пропозиції учасника ПП «ЕКІПАЖ» не було визнано переможцем процедури закупівлі та із ним не укладено відповідний договір підряду. Наразі, лише на підставі договору із замовником учасник матиме право приступити до виконання робіт, які потребують реєстрації відповідної декларації згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р.
Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
надати учаснику Приватне підприємство «ЕКІПАЖ» додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації з урахуванням обставин, викладених у мотивувальній частині даної вимоги.
В разі встановлення обставин, що спростовують підстави ухвалення рішення про дискваліфікацію учасника ПП «ЕКІПАЖ» – скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ПП «ЕКІПАЖ», оформлене протоколом від 14.06.2017р. №78

Додаток:
1. Копія звіту про суми нарахованої заробітної плати, Таблиці 6 відомість про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб, звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2017 року

Директор ПП «ЕКІПАЖ» Кунченко М.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2017 19:01
Рішення про дискваліфікацію Учасника ПП «Екіпаж», оформлене протоколом тендерного комітету від 14.06.2017 № 78, залишити без змін

Документи

23 червня 2017 19:01
Протокол в 23.06.17 №81.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2017 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд" 648 000,00
UAH з ПДВ
619 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕКІПАЖ 677 300,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 669 998,40
UAH з ПДВ
669 998,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МК СФЕРА" 929 000,00
UAH з ПДВ
924 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2017 09:10
цінова.PDF
09 червня 2017 09:10
смети.PDF
09 червня 2017 09:10
додаток 5,2.1.PDF
06 червня 2017 17:21
технічне завдання.rar
06 червня 2017 17:21
субпідрядники.PDF
06 червня 2017 17:21
смета.PDF
06 червня 2017 17:21
сертифікати.rar
06 червня 2017 17:20
свідоцтво.PDF
06 червня 2017 17:20
протокол 14.PDF
06 червня 2017 17:20
податкова+ квітанція.PDF
06 червня 2017 17:20
перфоратор.PDF
06 червня 2017 17:20
не фіз особа.PDF
06 червня 2017 17:20
накладні.pdf
06 червня 2017 17:20
мат тех база.PDF
06 червня 2017 17:20
лист-згода.PDF
06 червня 2017 17:20
квітанція.PDF
06 червня 2017 17:20
захист довкілля.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток10.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток4.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток3.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток2.3.rar
06 червня 2017 17:20
додаток 5.2.1.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток 3,2.PDF
06 червня 2017 17:20
додаток 1.PDF
06 червня 2017 17:20
договір.PDF
06 червня 2017 17:20
15. Ліцензії,дозволи.PDF

Публічні документи

06 червня 2017 16:45
КОШТОРИС.rar
06 червня 2017 16:45
ВІДПОВІДІНІСТЬ.rar
06 червня 2017 16:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 5.rar
06 червня 2017 16:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 4.rar
06 червня 2017 16:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 3.rar
06 червня 2017 16:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 2.rar
06 червня 2017 16:45
КВАЛІФІКАЦІЯ 1.rar

Публічні документи

06 червня 2017 18:09
Електронний підпис
06 червня 2017 18:03
технічне завдання.pdf
06 червня 2017 18:03
тех.завдання графічне.pdf
06 червня 2017 18:03
субпідрядники.pdf
06 червня 2017 18:03
Статут.pdf
06 червня 2017 18:03
ст.17.pdf
06 червня 2017 18:03
сертифікати фурнітура.pdf
06 червня 2017 18:03
сертифікати профіль.pdf
06 червня 2017 18:03
свідоцтво ПДВ.pdf
06 червня 2017 18:03
риштування.pdf
06 червня 2017 18:03
протокол ВДС400.pdf
06 червня 2017 18:03
Пропозиція.pdf
06 червня 2017 18:02
проект договору.pdf
06 червня 2017 18:02
правовласності.pdf
06 червня 2017 18:02
правовласності офіс.pdf
06 червня 2017 18:02
персонал.pdf
06 червня 2017 18:02
паспорт директора.pdf
06 червня 2017 18:02
оформлення декларації.pdf
06 червня 2017 18:02
оренда офісу.pdf
06 червня 2017 18:02
обробка даних.pdf
06 червня 2017 18:02
МТБ.pdf
06 червня 2017 18:02
кошторис.pdf
06 червня 2017 18:02
згода з договором.pdf
06 червня 2017 18:02
Звіт ЄСВ.pdf
06 червня 2017 18:02
захист довкілля.pdf
06 червня 2017 18:02
догорів Обл псих лікар.rar
06 червня 2017 18:02
гарантія на вироби.pdf

Публічні документи

06 червня 2017 09:17
Технічна частина.rar
06 червня 2017 09:17
Договірна ціна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"

ПП ЕКІПАЖ

ТОВ "Компанія Позитив"

ТОВ "МК СФЕРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Фауна Гранд"
#37214342
Відхилено 619 990,00
UAH з ПДВ
14 червня 2017 10:55
ПП ЕКІПАЖ
#21241245
Відхилено 620 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 17:20
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
Переможець 669 998,40
UAH з ПДВ
21 червня 2017 18:27

Документи

14 червня 2017 10:55
Електронний підпис
14 червня 2017 10:54
Протокол 77 в 13.06.17.PDF

Документи

16 червня 2017 17:20
Електронний підпис
16 червня 2017 17:19
Протокол 78 в 14.06.17.PDF

Документи

21 червня 2017 18:27
Електронний підпис
21 червня 2017 18:26
Протокол в 19.06.17 №80.PDF
21 червня 2017 18:24
Протокол в 19.06.17 №80.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Позитив"
#36315588
669 998,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2017 18:27
Електронний підпис
21 червня 2017 18:26
Протокол в 19.06.17 №80.PDF
21 червня 2017 18:24
Протокол в 19.06.17 №80.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:24
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2017 17:44
Дод.уг.№1 від 21.09.17.PDF зміни до договору
21 вересня 2017 17:43
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 15:32
договір вікна №1.31 від 05.07.2017.pdf укладений
05 липня 2017 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1/31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/31
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 600 072,00
UAH з ПДВ