Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09210000-4 Мастильні засоби, (Оливи та мастила інші)
Очікувана вартість
717 288,83 UAH
UA-2017-05-17-001856-b cab321e8bce24799adab0aa5609f3b8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Темнохуд Андрій Іванович

+380574752236 alena39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є»
Контактна особа: Темнохуд Андрій Іванович
+380574752236
alena39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2017 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2017 15:11
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2017 15:11
Початок аукціону: 08 червня 2017 13:00
Очікувана вартість: 717 288,83 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Строк поставки товарів – повинен складати не більше 10 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця з можливістю дострокової поставки. Кількість закупівлі – 3064 л; та 24 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Оливи та мастила інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт. Слобожанське, Балаклійське шосе,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех задание.
Дата подання: 22 травня 2017 10:29
Дата відповіді: 25 травня 2017 08:58
Добрый день.Подскажите пожалуйста, что значит "Нежалежний компетентний экспертний орган", что будет для вас таким органом. Подойдет ли лаборатория компании "Сталева Воля" в качестве такого органа. Или лаборатория концерна Danieli. Ведь каждая компания выпуская лист разрешенных материалов проводит такие испытания.
Відповідь: Документальне підтвердження сумісності запропонованого еквіваленту з заявленою Продукцією від незалежного компетентного експертного органу надає ТОВ "Науково-дослідна лабораторія експертиз нафтопродуктів "Ойлцентр" м. Запоріжжя, ПАТ "Дніпронафтопродукт" м.Дніпро, та інші компетентні експертні органи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-05-17-001856-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "Дон-Терминал", Код ЄДРПОУ:33109845
Дата подання: 22 травня 2017 10:59
технические условия
Відповідно Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ст 3 Закону Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і№ 922-VIII, ст22частина 3 що мистить «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля» вимогаю 1) Видалити з Тендерної документації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму ТМ «Shell», бо є можливість встановити необхідні технічні і функціональні характеристіки. 2) Додати в додатку №3 для позіцій 2,3,6,7,9 в якому обладнанні буде використовиватся продукт закупівлі, вимоги виробника обладнання, та надати керивниство з експлуатації, той розділ що відносіться до продукту закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2017 09:07
Надаємо на Вашу вимогу відповідь відділу матеріально-технічного постачання.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2017 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ИНВЕНТ ГРУП" 717 195,48
UAH з ПДВ
717 195,48
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Тотал Флюид Менеджмент" 717 285,28
UAH з ПДВ
717 285,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2017 10:46
Лист-пояснення.pdf
23 червня 2017 21:37
Довідка МВС.PDF
22 червня 2017 21:18
260 довідка податкова.pdf
22 червня 2017 09:02
Довідка корупція.pdf
22 червня 2017 09:02
довідка.pdf
09 червня 2017 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2017 10:43
12 Додаток 5 ИГ.pdf
07 червня 2017 10:43
10 додаток 1 ИГ.pdf
07 червня 2017 10:43
7 НДС ИГ.pdf
07 червня 2017 10:43
1 Статут.pdf

Публічні документи

29 травня 2017 12:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ИНВЕНТ ГРУП"

ООО "Тотал Флюид Менеджмент"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ИНВЕНТ ГРУП"
#33320092
Переможець 717 195,48
UAH з ПДВ
21 червня 2017 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2017 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ИНВЕНТ ГРУП"
#33320092
717 195,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 12:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:24
Додаткова угода 1-12-712 від 28.12.2017.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:23
Електронний підпис укладений
05 липня 2017 16:30
Договір на закупівлю укладений
05 липня 2017 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору №12/325 від 05.07.2017 р. з Товариством з обмеженою відповідальністю «Інвент Груп» на закупівлю 09210000-4 Мастильні засоби, (Оливи та мастила інші) в частині продовження строку дії договору на період, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме до 31.03.2018 року, на суму 140 322,60 грн. (Сто сорок тисяч триста двадцять дві грн. 60 коп.) (з ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 12/325
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/325
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 857 518,08
UAH з ПДВ