Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування фонтану
Очікувана вартість
62 472,00 UAH
UA-2017-05-17-000916-b f114c96b59244869ac9c034f02ac6fd7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Олена Володимирівна

0564211677 v.ekonom_ing.vk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052548
Місцезнаходження: 50026, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1
Контактна особа: Гаркуша Олена Володимирівна
0564211677
v.ekonom_ing.vk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування фонтану , розташованого на проспекті Перемоги житлового масиву Інгулець
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування фонтану , розташованого на проспекті Перемоги житлового масиву Інгулець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2017  —  31 липня 2017
ДК 021:2015: 50510000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів

Тендерна документація

17 травня 2017 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛІР"
#32263898
Переможець 62 472,00
UAH з ПДВ
17 травня 2017 11:53

Документи

17 травня 2017 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 15:41
Дод. угода №1 до договору №13 від 17.05.2017.pdf зміни до договору
24 липня 2017 15:40
Електронний підпис укладений
17 травня 2017 12:02
догов.13 від 17.05.17..PDF укладений
17 травня 2017 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML