Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів №2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м, Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2 (покрівля)"
Очікувана вартість
1 842 516,00 UAH
UA-2017-05-16-002328-b e11962c6a9c84b77b69685f3dc4b5cc6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84121, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04.07.2016 № 548 «Про затвердження Переліку об’єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами) передбачено фінансування на Об'єкт. Джерело фінансування - обласний бюджет, очікувана вартість закупівлі - 1 842 516 грн.; строк виконання робіт – 30 днів з дня підписання договору.
20.09.2016 Департаментом проведено процедуру відкритих торгів по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів №2 Артемівської районої ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м, Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2», UA-2016-09-20-001777-c. Переможцем визначено ТОВ «Донінтерпласт». З ТОВ «Донінтерпласт» 14.11.2016 укладено договір про закупівлю № 93/буд на суму 15 270 000,00 грн. Протягом 2016-2017 років відповідно до проекту підрядником виконувалися будівельно-монтажні роботи. У 2017 році виникла необхідність у коригуванні проекту у зв`язку із зміною замовником архітектурно-будівельних рішень покрівлі школи. Основні будівельні роботи по школі та мережі електропостачання вже виконано. Нові роботи, що передбачено у відкоригованому проекті, по суті є продовженням робіт, які технологічно пов`язані з вже виконаними і становлять невід`ємну частину будівництва школи.
Експертний звіт по проектно-кошторисній документації отримано 27.01.2017 (№ 05-0017-17).
З цих причин існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень. Залучення іншого підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру.
Враховуючи, що виконавець ТОВ «Донінтерпласт» з 2016 року виконував роботи по капітальному ремонту школи вважається за доцільне застосувати процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ТОВ «Донінтерпласт» оскільки це дозволить:
• забезпечити сумісність з наявними роботами та технологіями;
• виконати належним чином усі випробувальні та пусконалагоджувальні роботи і передачу об`єкта в експлуатацію в цілому;
• підвисити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів вже виконаних робіт;
• зменшити різного роду ризики під час виконання робіт, що закуповуються, завдяки набраному ТОВ «Донінтерпласт» досвіду з виконання робіт саме на будівлі Сіверської ЗОШ I-III ступенів №2 Артемівської районної ради.
По інформації виробничо-технічного управління роботи підрядником ведуться на високому технічному та організаційному рівні. На об`єкті постійно працює достатня кількість кваліфікованих робітників, сучасна техніка, що дозволяє виконувати роботи швидкими темпами.
ТОВ «Донінтерпласт» має необхідні ліцензії, дозвільні документи, кваліфікованих спеціалістів, обладнання, власну матеріально-технічну базу, досвід виконання аналогічних робіт.
Враховуючи вищевикладене наявні підстави для застосування переговорної процедури з
ТОВ «Донінтерпласт» на виконання робіт по Об’єкту згідно з вимогами п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
25.04.2017 (протокол № 38-П2 від 25.04.2017) проведені попередні переговори з ТОВ «Донінтерпласт», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі наданих документів ТОВ «Донінтерпласт» визнано таким, що відповідає кваліфікаційним вимогам відповідно до ст. 16 Закону, запропоновано укласти договір саме з ТОВ «Донінтерпласт».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: розпорядження голови облдержадміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04.07.2016 № 548 (зі змінами), від 22.12.2016 № 1171 (зі змінами), оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2016-09-20-001777-c; експертний звіт від 27.01.2017 № 05-0017-17.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2017 19:51
Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84522, Україна, Донецька область, м. Сіверськ, Бахмутський район, , вул. Б. Хмельницького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2017  —  29 червня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

16 травня 2017 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Донінтерпласт»
#40250918
Переможець 1 842 516,00
UAH з ПДВ
16 травня 2017 19:51

Документи

16 травня 2017 19:51
Електронний підпис
16 травня 2017 19:51
73-П1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 19:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Донінтерпласт»
#40250918
1 842 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2017 19:51
Електронний підпис
16 травня 2017 19:51
73-П1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2018 10:40
ду№3від 15.02.18 дог№101бвід29.05.17.PDF зміни до договору
16 лютого 2018 10:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 15:02
Додаткова угода №2 від 22.12.2017 до Договору 101б Сіверська покрівля.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 15:01
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2017 17:48
д-у №1 від 29.11.2017 до Дог №101 б.PDF зміни до договору
29 листопада 2017 17:47
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2017 14:29
Протокол про зменшення договірної ціни.PDF зміни до договору
31 травня 2017 14:28
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 12:34
101 б від 29.05.2017 Кап рем СіверЗОШ№2ПОКРІВЛЯ.pdf укладений
29 травня 2017 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна остаточно склала 1 842 306,43 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101б
Договір:
Номер додаткової угоди: 101б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни оприлюднюються у порядку, передбаченому ст 10 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 101б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 101б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 101б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 271 521,43
UAH з ПДВ