Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (лот 1 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №2), лот 2 - Літній мовний табір з денним перебуванням при СЗОШ №4, лот 3 - Літній мовний табір з денним перебуванням при СШ№16, лот 4 - Літній мовний табір з денним перебуванням при НВК " ДНЗ-Школа І ступеню-гімназія", лот 5 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №7, лот 6 - Табір з денним перебуванням при НВК №6, лот 7 - Табір з денним перебуванням при НВК №11, лот 8 -Табір з денним перебуванням при ЗОШ №20, лот 9 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ № 10)
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2017-05-15-000478-a 906557e8cfe1463c9fd5099b29406a7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Оксана Богданівна

+380313154887 Uommrbuh@mk.uz.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143413
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, площа Духновича,2
Контактна особа: Яворська Оксана Богданівна
+380313154887
Uommrbuh@mk.uz.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…» Ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовниками при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч. Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 6 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. З метою забезпечення рівних прав кожної дитини на оздоровлення та відпочинок розроблено міську Програму оздоровлення та відпочинку дітей та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на 2014 - 2017рр. (нова редакція), затверджену рішенням Мукачівської міської ради від 16.03.2017р. № 570. Для повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2017 року при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева, замовнику необхідно останніх забезпечити належним харчування з дотриманням усіх приписів і норм. Керуючись Конституцією України, Сімейним кодексом України, Законами України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI та враховуючи рішенням Виконавчого комітету Мукачівської міської ради від 11.04.2017р. № 95 «Про організацію роботи літніх мовник таборів з денним перебуванням та таборів з денним перебуванням при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева в літку 2017р. (нова редакція)» та з метою належної організації відпочинку дітей у 2017р. при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева, необхідно провести закупівлю додаткову закупівлю по предмету - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ - ДК 021:2015: 55520000-1 (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (лот 1 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №2, лот 2 - Літній мовний табір з денним перебуванням при СЗОШ №4, лот 3 -Літній мовний табір з денним перебуванням при СШ№16, лот 4 - Літній мовний табір з денним перебуванням при НВК " ДНЗ-Школа І ступеню-гімназія", лот 5 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №7, лот 6 - Табір з денним перебуванням при НВК №6, лот 7 - Табір з денним перебуванням при НВК №11, лот 8 -Табір з денним перебуванням при ЗОШ №20, лот 9 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ № 10). У березні 2017р. Замовником було проведено процедуру відкриті торги по предмету закупівлі - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ ДК 021:2015: 55520000-1 (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ) (ЛОТ 1 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 1, ЛОТ 2 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2, ЛОТ 3 -СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 3, ЛОТ 4 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 4, ЛОТ 5 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ГАРМОНІЯ", ЛОТ 6 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №6, ЛОТ 7 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №7, ЛОТ 8 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ПЕРВОЦВІТ", ЛОТ 9 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №10, ЛОТ 10 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №11, ЛОТ 11 –ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №13, ЛОТ 12 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №14, ЛОТ 13 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №15, ЛОТ 14 -СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА № 16, ЛОТ 15 -ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №20, ЛОТ 16 -НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС " ГІМНАЗІЯ", ЛОТ 17 - ЛІЦЕЙ), НОМЕР ЗАКУПІВЛІ UA-2017-01-27-000066-a. За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договори на організацію харчування по відповідних лотах. Надання ПОСЛУГ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ в таборах при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева в літку 2017р. можуть здійснювати лише фізичними особами-підприємцями, з якими укладено договори про надання послуг та оренди приміщень їдалень відповідно до Рішення Мукачівської міської ради від 20.04.2017р. № 634 Про оренду приміщень шкільних їдалень на 2017р. Надання послуг планується у ЗОШ № 2, орендарем приміщень виступає ФО- П Маркулин Наташа Олексіївна, у СЗОШ №4, орендарем приміщень виступає ФО - П Русин Тетяна Іванівна, у СШ№16, орендарем приміщень виступає ФО - П Колодяжний Олександр Олександрович, у НВК "ДНЗ-Школа І ступеню-гімназія", орендарем приміщень виступає ФО- П Мошковська Наталія Анатоліївна, у ЗОШ № 7, орендарем приміщень виступає ФО - П Нагімова Оксана Іванівна, у НВК №6, орендарем приміщень виступає ФО - П Колодяжний Олександр Олександрович, у НВК №11, орендарем приміщень виступає ФО - П Веселина Діана Михайлівна, у ЗОШ №20, орендарем приміщень виступає ФО - П Попфалуші-Козар Марія Іванівна, у ЗОШ№10, орендарем приміщень виступає ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна. Окрім того, такі фізичні особи - підприємці є переможцями процедури відкриті торги по предмету - ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ПО ВИЩЕ ПЕРЕЛІЧЕНИХ загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева. З вище викладеного випливає, що не укладення договорів по предмету - КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ - ДК 021:2015: 55520000-1 (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (лот 1 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №2, лот 2 - Літній мовний табір з денним перебуванням при СЗОШ №4, лот 3 -Літній мовний табір з денним перебуванням при СШ№16, лот 4 - Літній мовний табір з денним перебуванням при НВК " ДНЗ-Школа І ступеню-гімназія", лот 5 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №7, лот 6 - Табір з денним перебуванням при НВК №6, лот 7 - Табір з денним перебуванням при НВК №11, лот 8 -Табір з денним перебуванням при ЗОШ №20, лот 9 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ № 10) з ФО- П Маркулин Наташа Олексіївна, ФО - П Русин Тетяна Іванівна, ФО - П Колодяжний Олександр Олександрович, ФОП Мошковська Наталія Анатоліївна, ФО - П Нагімова Оксана Іванівна, ФО - П Веселина Діана Михайлівна, ФО - П Попфалуші-Козар Марія Іванівна, ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна унеможливлює організацію шкільного харчування учнів при загальноосвітніх навчальних закладів району у літніх таборах. Окрім того, заміна таких надавачів послуг може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Закупівля послуг може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі. Так, ст. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. З метою повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей влітку 2017 року при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева, необхідно провести закупівлю по переговорній процедурі закупівлі. Замовником було запрошено та проведено переговори по лоту 1 – ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна, лот 2 - ФО - П Русин Тетяна Іванівна, лот 3 - ФО - П Колодяжний Олександр Олександрович, лот 4 - ФО- П Мошковська Наталія Анатоліївна, лот 5 - ФО - П Нагімова Оксана Іванівна, лот 6 - ФО - П Колодяжний Олександр Олександрович, лот 7 - ФО - П Веселина Діана Михайлівна, лот 8 - ФО - П Попфалуші-Козар Марія Іванівна, лот 9 - ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна. Відповідні учасники мають заключенні договори оренди та надають послуги з організації шкільного харчування у загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева, а саме: ЗОШ №2, СЗОШ №4, СШ№16, НВК "ДНЗ-Школа І ступеню-гімназія", ЗОШ №7, НВК №6, НВК №11, ЗОШ №20, ЗОШ № 10 на 2017р. За увесь період виконання договорів фізичні особи – підприємці надавала послуги їдалень гарантованої якості та вчасно. Ними забезпечується суворе дотримання вимог до кулінарної переробки харчових продуктів, а також умов, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Вище вказані учасники мають успішний досвід виконання аналогічних договорів, щодо надання послуг з організації шкільного харчування. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг. Підстав для відмови в укладенні договору відсутні. Наявність ще одного постачальника може вплинути на порушення технологічного процесу та санітарних норм під час приготування страв, що являється неприпустимим при наданні послуг, які являються предметом зазначеної закупівлі. Не укладання або несвоєчасне укладання договору по відповідному предмету може призвести до припинення/обмеження забезпечення послугою, що як наслідок ускладнить повноцінне оздоровлення та відпочинок дітей влітку 2017 року при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачево. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Конституція України від 28.06.1996 № 254к/96-ВР; 2. Сімейний кодекс України від 10.01.2002 № 2947-III; Закон України "Про охорону дитинства" від 26.04.2001 № 2402-III; 3. Закон України "Про позашкільну освіту" від 22.06.2000 № 1841-III; 4. Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI 5. Рішення Мукачівської міської ради від 16.03.2017р. № 570 Про затвердження програми оздоровлення та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на 2014 - 2017рр. (нова редакція); 6. Рішенням Виконавчого комітету Мукачівської міської ради від 11.04.2017р. № 95 «Про організацію роботи літніх мовник таборів з денним перебуванням та таборів з денним перебуванням при загальноосвітніх навчальних закладах м. Мукачева в літку 2017р. (нова редакція)»; 7. Рішення Мукачівської міської ради від 20.04.2017р. № 634 «Про оренду приміщень шкільних їдалень на 2017р.»; 8. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.; 9. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-01-27-000066-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2017 16:50
Оскарження наміру укласти договір: 26 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

15 травня 2017 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (лот 1 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №2)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 25 200,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (лот 1 - Літній мовний табір з денним перебуванням при ЗОШ №2)
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, ЗОШ №2
Дата доставки: 29 травня 2017  —  30 червня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна
#2518010243
Переможець 25 200,00
UAH
15 травня 2017 16:50

Документи

15 травня 2017 16:50
Електронний підпис
15 травня 2017 16:49
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2017 16:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФО - П Маркулин Наташа Олексіївна
#2518010243
25 200,00
UAH
Документи

Документи

15 травня 2017 16:50
Електронний підпис
15 травня 2017 16:49
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2017 17:52
ЗОШ2.pdf зміни до договору
14 листопада 2017 17:47
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 16:14
Договір укладений
29 травня 2017 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4.1. ст. 36 ЗУ " Про публчні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 127/п
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML