Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:38120000-2 (Анемометри сигнальні-цифрові АСЦ-3М)
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2017-05-12-000845-b c056e79a251f405e934227ff4975eef0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем В’ячеславович Амелін

+380552481407 a.amelin@seaport.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Херсонський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125695
Вебсайт: http://www.seaport.kherson.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон,, пр-кт. Ушакова, 4
Контактна особа: Артем В’ячеславович Амелін
+380552481407
a.amelin@seaport.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2017 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2017 17:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі викладено в документації на проведення аукціону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Анемометри сигнальні-цифрові АСЦ-3М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Ушакова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 38120000-2 — Метеорологічні прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2017 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2017 15:06
Документація (нова редакція).doc
12 травня 2017 11:41
Оголошення.doc
15 травня 2017 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2017 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2017 15:06
Документація (нова редакція).doc
12 травня 2017 11:41
Документація.doc
12 травня 2017 11:41
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо невідповідності найменування предмета закупівлі
Дата подання: 15 травня 2017 08:16
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:08
Вивчивчивши тендерну документацію на допорогові торги № у ЦБД: UA-2017-05-12-000845-b нами виявлено невідповідність у найменуванні предмету закупівлі , а саме : Код CPV не відповідає опису( зазначеній у дужках конкретній назві предмету). Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію згідно «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом від 17.03.2016р. №454 статті ІІ пункту 1 абзацу другому та «Єдиному закупівельному словнику»ДК 021:2015, чинному від 01.01.2016 Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 9 березня 2017 року N 341, де на ст.106 чітко визначено код CPV для опису анемометрів, а саме : 38121000-9 Анемометри
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначений згідно вимог абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, яким передбачено, що: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». Таким чином, законодавство вимагає від замовників визначати предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви, що і зроблено в даному випадку.
Щодо документів , заначених у пункті 2 Додатку 2 Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель
Дата подання: 15 травня 2017 08:43
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:09
Юридичні особи( платникі податків) , які зареєстровані до 01.01.2014р. на підтвердження статусу платника податку мають Свідоцтво про реєстрацію платників ПДВ. Просимо внести зміни в тендерну документацію у пункт 2 Додатку 2 для підприємств, що зареєстровані до 01.01.2014р. і мають для підтвердження статусу платника ПДВ інші документи, аніж зазначені в даній тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення). Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру.
Щодо документів , заначених у ДОКУМЕНТАХ ДЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ(стор. 7 тендерної документації)
Дата подання: 15 травня 2017 08:48
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:09
Юридичні особи( платникі податків) , які зареєстровані до 01.01.2014р. на підтвердження статусу платника податку мають Свідоцтво про реєстрацію платників ПДВ. Просимо внести зміни в тендерну документацію у пункт 3 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ (стор. 7 тендерної документації)для підприємств, що зареєстровані до 01.01.2014р. і мають для підтвердження статусу платника ПДВ інші документи, ніж зазначені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення). Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру.
Щодо документів , заначених у пункті 9 Додатку 2 ( стор.6 тендерної документації)
Дата подання: 15 травня 2017 08:59
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:10
Згідно чинного законодавства України з 01.01.2016 р. відмінена реєстрація технічних умов (ТУ)на виготовлення товарів у Держстандарті України. Тому пропонуємо внести зміни у ДОКУМЕНТАЦІЮ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ(Процедура закупівлі – допорогова закупівля) на закупівлю:код ДК 021:2015: 38120000-2 (Анемометри сигнальні-цифрові АСЦ-3М) у наступній версії: «затверджені ТУ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення до документації внесено запропоновані зміни.
щодо внесення в державний реєстр ЗВТ.
Дата подання: 15 травня 2017 09:12
Дата відповіді: 15 травня 2017 15:10
Просимо уточнити, чи анемометри АСЦ-3М ОБОВ₴ЯЗКОВО мають бути внесені до Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), чи достаньо документу про наявність метрологічної повірки?
Відповідь: Відповідно до п. 10 Додатку 2 Документації, учасник повинен подати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документ, що підтверджує проходження метрологічної повірки. Технічними вимогами (Додаток 3) передбачено, що анемометри АСЦ-3М повинні бути внесені в державний реєстр України. Крім того, замовником доповнено Додаток 2 Документації пунктом 11. наступного змісту: «Документ, що підтверджує внесення анемометрів до Реєстру затверджених типів засобів вимірювальної техніки». Таким чином, запропоновані анемометри мають відповідати усім цим вимогам.
Щодо внесення у реєстр ЗВТ
Дата подання: 17 травня 2017 07:36
Дата відповіді: 17 травня 2017 10:47
Згідно чинного законодавства України анемометр сигнальний цифровий не є законодавчо регульованим ЗВТ. На даний час затвердження типу та внесення в реєстр не законодавчо регульованих ЗВТ проводить акредитований орган і подає дані в Держстандарт України. Держстандарт України на сьогодні не проводить реєстрацію не законодавчо регульованих ЗВТ. На сьогодні ми пройшли випробування анемометру сигнально цифрового АСЦ ( технічні параметри якого повністю відповідають вимогам тендерної документації) і подані документи в акредитований орган (ДП НДІ «СИСТЕМА») на затвердження типу ЗВТ і внесення в реєстр не законодавчо регульованих ЗВТ. Просимо надати можливість подачі гарантійного листа вітчизняного виробника про те, що анемометр сигнально цифровий АСЦ до 01.07.2017 р. буде внесений в реєстр не законодавчо регульованих ЗВТ акредитованим органом (ДП НДІ «СИСТЕМА». З повагою, заступник директора ТзОВ «НВП «Мастак» Ничвид Т.Л.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначені у Вашому зверненні гарантійні листи не будуть прийматися до уваги, оскільки: по-перше, попередньо строк поставки товарів планується на початок червня 2017 року, а по-друге, внесення в Реєстр можливе тільки у разі позитивного рішення відповідного органу. Тобто, існує ймовірність того, що запропоновані ЗВТ не будуть внесенні до Реєстру.
щодо еквіваленту чи аналогів прдукції
Дата подання: 17 травня 2017 07:57
Дата відповіді: 17 травня 2017 10:47
Просимо Вас надати можливість поставки еквіваленту Анемометру сигнально-цифровому АСЦ-3М і внести зміни до тендерної документації у додаток №4 (Істотні умови договору про закупівлю).З повагою, заст.директора ТзОВ "НВП "Мастак".
Відповідь: Пунктом 1 «Вимоги до предмета закупівлі» Додатку 3 Документації передбачено, що: «У разі пропонування учасником еквіваленту предмету закупівлі вони повинні відображатися в Додатку № 1 (пропозиція) та в Додатку № 3 (технічні вимоги) в тій же послідовності та в повному обсязі, мати документи про проходження метрологічної повірки та бути внесені до державного реєстру України». Тобто, учасникам надана можливість пропонувати еквівалент з характеристиками вказаними у Технічних вимогах.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Вінницький науково-виробничий центр систем і засобів зв’язку" 63 972,00
UAH з ПДВ
63 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2017 17:36
Кваліфікація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Вінницький науково-виробничий центр систем і засобів зв’язку"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Вінницький науково-виробничий центр систем і засобів зв’язку"
#13327582
Відхилено 63 972,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 16:13

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій