Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Аварійно-відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних прорізів та частини внутрішніх приміщень житлового будинку по вул. Буровиків, 18 у м. Балаклія, Балаклійського р-ну, Харківської обл.»
Очікувана вартість
624 808,80 UAH
UA-2017-05-10-001086-b b1662305d47b46de9134f4fb9a1a294e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Двойнікова Валентина Миколаївна

380574921183 baluprzhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 травня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, будівництва та розвитку інфраструктури міста Балаклійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34329096
Вебсайт: http://www.balakleyamer.gov.ua
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Центральна, буд.16
Контактна особа: Двойнікова Валентина Миколаївна
380574921183
baluprzhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

«Аварійно-відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних прорізів та частини внутрішніх приміщень житлового будинку по вул. Буровиків, 18 у м. Балаклія, Балаклійського р-ну, Харківської обл.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
595 метри квадратні
«Аварійно-відбудовні роботи (капітальний ремонт) покрівлі, віконних прорізів та частини внутрішніх приміщень житлового будинку по вул. Буровиків, 18 у м. Балаклія, Балаклійського р-ну, Харківської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська область, Балаклія, Буровиків 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

10 травня 2017 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2017 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2017 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ХСП ГРУПП"
#38157741
Переможець 624 808,80
UAH з ПДВ
10 травня 2017 15:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 08:20
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 08:19
34329096_2491200384_BS170608124629.ZS2 зміни до договору
14 грудня 2017 08:19
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2017 08:18
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 серпня 2017 15:12
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт: травень 2017р.- вересень 2017р.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до Договору підряду № 289 від 10.05.17р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору№289 від 10.05.2017р.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 618 570,00
UAH