Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відшкодування вартості лікарських засобів згідно з урядовою програмою "Доступні ліки" (Діабет ІІ типу)
Очікувана вартість
428 258,30 UAH
UA-2017-05-10-000452-a b1a4c70cfd6449088fb81400adaeaee8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколенко Олена Геннадіївна

+380456339425 belbych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 травня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білоцерківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994764
Місцезнаходження: 09170, Україна , Київська обл., село Шкарівка, вулиця Весняна, будинок 7
Контактна особа: Соколенко Олена Геннадіївна
+380456339425
belbych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Відшкодування вартості лікарських засобів згідно з урядовою програмою "Доступні ліки" (Діабет ІІ типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09106, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Тімірязєва, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33615000-4 — Протидіабетичні лікарські засоби

Тендерна документація

10 травня 2017 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2017 16:30
Рішення та обгрунтування ..PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮДМИЛА - ФАРМ Ко"
#25271289
Переможець 428 258,30
UAH
10 травня 2017 17:14

Документи

10 травня 2017 17:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 20:17
Електронний підпис укладений
04 січня 2018 20:14
Людмила Фарм ДУ3.PDF зміни до договору
04 січня 2018 20:08
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 15:54
ДУ2_ЛюдмилаФ-100000.PDF зміни до договору
20 вересня 2017 15:53
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 11:56
Дог_ЗМІНИ.PDF зміни до договору
02 червня 2017 11:54
Електронний підпис укладений
11 травня 2017 08:38
Договір. укладений
11 травня 2017 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тимчасова відсутність постачання протидіабетичних лікарських засобів.
Номер договору про закупівлю: 21734/93/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми основного Договору через нестабільну роботу аптечного закладу: несвоєчасне подання звітів на відшкодування препаратів інсуліну. Вивільнений кошторис буде використано для підписання Угоди з іншим аптечним зкаладом.
Номер договору про закупівлю: 21734/93/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 21734/93/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми основного Договору через нестабільну роботу аптечного закладу: несвоєчасне подання звітів на відшкодування препаратів інсуліну. Вивільнений кошторис буде використано для підписання Угоди з іншим аптечним зкаладом.
Номер договору про закупівлю: 21734/93/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 21734/93/2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 20 365,25
UAH
Причини розірвання договору: Розірвання Договору через нестабільну роботу аптечного закладу: несвоєчасне подання звітів на відшкодування препаратів інсуліну.