Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аудиторські послуги
Очікувана вартість
3 595 000,00 UAH
UA-2017-05-05-000658-c 8d2d2d81c7c74091a42f14e33851b7e2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиніна Анастасія Олександрівна

(048) 775-95-16 anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 65026, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Калиніна Анастасія Олександрівна
(048) 775-95-16
anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується згідно з п. 4 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації). Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-02-13-001734-c від 16.03.2017 та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2017-03-16-000690-c від 18.04.2017

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2017 19:29
Оскарження наміру укласти договір: 16 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Бухгалтерські та аудиторські послуги за кодом ДК 021:2015 79210000-9 (Аудиторські послуги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, згідно технічної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Тендерна документація

05 травня 2017 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "КПМГ Аудит"
#31032100
Переможець 3 595 000,00
UAH
05 травня 2017 19:29

Документи

05 травня 2017 19:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2017 19:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "КПМГ Аудит"
#31032100
3 595 000,00
UAH
Документи

Документи

05 травня 2017 19:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 17:28
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 15:20
28-В-АМПУ-17-ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
08 серпня 2018 15:20
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 17:04
ДУ №2 до Договору № 28-В-АМПУ-17 (1).DOCX зміни до договору
27 червня 2018 17:04
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 16:45
28-В-АМПУ-17-ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2017 16:45
Електронний підпис укладений
08 червня 2017 14:38
28-В-АМПУ-17.pdf укладений
08 червня 2017 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.6 Договору та п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди викласти Додаток № 1 до Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 28-В-АМПУ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-В-АМПУ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публіні закупівлі" Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 1 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28-В-АМПУ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-В-АМПУ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди зменшити об'єм послуг за Договором.
Номер договору про закупівлю: 28-В-АМПУ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 28-В-АМПУ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2017 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 1 078 500,00
UAH
Причини розірвання договору: Станом на 15.06.2018 року зобов’язання ПрАТ «КМПГ АУДИТ» згідно договору не виконано, відповідно до п.2.6, 2.7, 5.3.8 не надано документи щодо результатів аудиту ДП «АМПУ» було направлено Претензії №5 від 16.08.2018 (за номером №6029), № 10 від 19.10.2018 (за номером 7195/2043/10-04-01/вих) та лист від 19.10.2018 №7196/2044/10-04-01/вих щодо розірвання договору в односторонньому порядку згідно з п.5.2.4 договору.