Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

.Медичні бланки
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2017-05-03-001308-b ab8dc257e3734963b103b8a0ee987d5e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 appls@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
appls@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2017 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 травня 2017 13:26
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

№ Найменування Од. вим. Кількість
1 Бланк Результат мікробіологічного дослідження ф.240/о , 1/2 А5 ( папір газетний)
штука 2500
2 Карта-довідка ф. 388-мех, картон 0,3 г, А4 ,1+1
штука 1 500
3 Особова картка працівника , типова форма П-2, картон 0,3 г,
А4 ,1+1 ,(наказ Держкомстату та Міністерства оборони України від 25.12.09 № 495/656) штука 2 000
4 Бланк Рецепт ф.1 ( наказ МОЗ від 19.07.2005 № 360, зі змінами , для виписування лікарських засобів і виробів медичного призначення, що відпускаються за повну вартість, безоплатно, з оплатою 50% і таких, що підлягають предметно-кількісному обліку , зі змінами відповідно наказу МОЗ від 16.02.17 № 153)
(1/3 А4 1+1, папір газет. з № та надрукованою назвою закладу)
Нумерація з № 00001- по № 30000) штука 30 000
5 Журнал запису рентгендіагностичних досліджень, МРТ (наказ МОЗ від 14.02.2012 № 110 ф.050/о (100 аркушів, картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обкладинка кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 15
6 Журнал «Щоденник обліку роботи рентгендіагностичного відділення(кабінету) (наказ МОЗ від 14.02.2012 № 110 ф.039-5/о (100 аркушів, картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обкладинка кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
7 Журнал запису ультразвукових досліджень, (наказ МОЗ від 14.02.2012 № 110 ф.048/о (100 аркушів, картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обкладинка кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 15
8 Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень (наказ МОЗ від 14.02.2012 № 110 ф.046/о ( 100 аркушів, картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обкладинка кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
9 Картка працівника, який підлягає періодичному (попередньому) медичному огляду, 28 сторінок, А5, палітурка- ватман, блок – газетний папір, кріплення – 2 скоби штука 200
10 Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (100 аркушів ,картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обклад. кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 25
11 Журнал обліку отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 50
12 Книга складського обліку отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів виробів (200 аркушів ,картон на обкладинку товщ. 2,0 мм, обкладинка кольорова, ламінована; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 7
13 ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень повітря (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
14 РОБОЧИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на стерильність (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
15 ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень змивів (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
16 ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на носійство патогенної кокової флори (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
17 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень клінічного матеріалу (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
18 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень фекалій на дизбактеріоз (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
19 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на патогенні коринебактерії (діагностика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
20 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на патогенні коринебактерії (профілактика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
21 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень фекалій (діагностика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
22 РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень фекалій (профілактика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
23 ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на патогенні коринебактерії (діагностика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10
24 ЖУРНАЛ мікробіологічних досліджень на патогенні коринебактерії (профілактика) (50 аркушів , обкладинка – картон 0,3 г; блок - папір офсетний 65 г/м2, шитий ниткою, прошнуровано) штука 10

Перелік документів, що додаються:
6.1.Документ, що підтверджує Державну реєстрацію субєкта господарювання (юридичної особи або фізичної особи-підприємця) згідно вимог чинного законодавства.
6.2. Гарантійний лист щодо спроможності виконання замовлення у повному обсязі та належної якості.

7.Терміни поставки товару:
7.1.Протягом чотирнадцяти робочих днів після заявки замовника ( в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником.

8.Місце поставки товару:
02002 ,м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет № 601

9.Умови поставки товарів:
9.1.Поставка замовлення, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом Виконавця чи транспортом перевізника за рахунок Виконавця.

10.Додаткові умови:
10.1.Виготовлення макетів виконує Виконавець і погоджує із Замовником.
10.2.Зразки поліграфічної продукції Виконавець повинен надати в сканованому вигляді.
10.3.Договір про співпрацю підписується після узгодження Виконавцем і Замовником зразків поліграфічної продукції.
10.4.Термін дії договору – до 31.12.2017 року, або до повного його виконання.
10.5.Оплата здійснюється по факту поставки продукції, після підписання Замовником видаткової накладної.
10.6.Максимальна сума договору – 25 000, 00 гривень
10.7. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином .
10.8. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника.
10.9.Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника.
Згідно переліку 24( двадцять чотири) найменування
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36452 штуки
Медичні бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита Андрея Шептицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2017 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 12 830,00
UAH з ПДВ
12 330,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 16 638,00
UAH з ПДВ
12 579,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 15 102,00
UAH з ПДВ
15 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2017 14:55
пропозиція
08 травня 2017 12:31
Pass 2016-04.pdf
08 травня 2017 12:31
IPN 2016-04 orig.pdf
08 травня 2017 12:31
Svid pro derzh reestr 2016-04 1.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 12:01
Висновки СЕЕ.rar
05 травня 2017 12:01
Пропозиция.pdf
05 травня 2017 12:01
Витяги.rar
05 травня 2017 12:01
Довидки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
Переможець 12 330,00
UAH з ПДВ
16 травня 2017 11:05

Документи

16 травня 2017 11:05
протокол № 92.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
12 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2017 11:05
протокол № 92.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20170519_0004.pdf укладений
19 травня 2017 15:55
IMG_20170519_0003.pdf укладений
19 травня 2017 15:55
IMG_20170519_0002.pdf укладений
19 травня 2017 15:55
IMG_20170519_0001.pdf укладений
19 травня 2017 15:55