Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення
Technical services of water area and approaching channels of Mariupol sea port for saving of their operational characteristics by dredging
Очікувана вартість
222 750 000,00 UAH
UA-2017-04-28-002366-b aa1d39092c8f4ec8bd8751981aa4e47d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотін Олександр

+38 (048) 775-95-04 aleksandr.motin@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 65026, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мотін Олександр
+38 (048) 775-95-04
aleksandr.motin@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority”
National ID: 38727770
Contact point: Мотін Олександр
+38 (048) 775-95-04
aleksandr.motin@uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 квітня 2017 20:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2017 09:30
Початок аукціону: 24 липня 2017 14:49
Очікувана вартість: 222 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,22%
Publication date: 28 квітня 2017 20:32
Enquiries until: 06 червня 2017 09:30
Complaints submission until: до 12 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 червня 2017 09:30

Information

Estimated total value: 222 750 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,22 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015 (45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів ) (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення)
acc. to the code DK 021:2015(45240000-1, Construction work for water projects) (Technical services of water area and approaching channels of Mariupol sea port for saving of their operational characteristics by dredging)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька обл., Маріуполь, згідно вимог Тендерної документації
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Technical services of water area and approaching channels of Mariupol sea port for saving of their operational characteristics by dredging
CPV: 45240000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про існуючі глибини на ділянці днопоглиблення
Дата подання: 02 травня 2017 22:27
Дата відповіді: 05 травня 2017 13:50
З метою виконання якісного розрахунку вартості послуг за предметом закупівлі та вибору найбільш економічно- доцільного обладнання просимо Замовника надати дані останніх промірів глибин на ділянці днопоглиблення та скиданя грунту в .xyz або в іншому CAD-сумісному форматі.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до п. 2.3 Наказу Міністерства інфраструктури від 31.05.2013 № 335 «Про затвердження Переліку відомостей, які містять службову інформацію, і яким надається гриф «Для службового користування» та з урахуванням п. 5.5 Переліку відомостей, які містять службову інформацію, і яким надається гриф «Для службового користування», ДП «АМПУ» здійснені відповідні запити щодо можливості надання інформації, яка Вами запитується. При отриманні позитивного висновку щодо надання зазначеної інформації, Тендерним комітетом будуть внесені зміни до Тендерної документації відповідно до ч.2 ст. 23 Закону.
Невідповідність Додатку №2 Тендерної документації Закону Про публічні закупівлі
Дата подання: 19 травня 2017 15:51
Дата відповіді: 24 травня 2017 10:59
Просимо внести відповідні зміни до Додатку №2 до Тендерної документації стосовно терміну укладання договору з переможцем
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) буде внесено відповідні зміни
Визначення складу днопоглиблювального флоту
Дата подання: 19 травня 2017 15:59
Дата відповіді: 24 травня 2017 11:00
З метою визначення складу днопоглиблювального флоту, необхідного для надання послуг з предмету закупівлі, та проведення необхідних розрахунків, просимо дати роз'яснення стосовно типу земснаряду з орієнтовною продуктивністю 450-500 м куб на місяць з урахуванням строків проведення процедури закупівлі та кінцевого терміну надання послуг.
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що в Тендерній документації відсутні посилання на земснаряд з орієнтовною продуктивністю 450-500 м куб
щодо звалища ґрунту
Дата подання: 19 травня 2017 22:05
Дата відповіді: 24 травня 2017 17:36
Вимогами п. 5.1.11. Додатку 5 та Додатку 5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення), Виконавець зобов’язаний проводити відвал вилученого ґрунту у звалище ґрунту, відповідно до технічної документації та дозволу на виконання робіт на землях водного фонду. З метою рівномірного заповнення відвалу до проектної позначки рекомендується здійснювати завантаження блоків послідовно, у затвердженому порядку. В Додатку 5 та Додатку 5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» Тендерної документації не визначено термін «технічна документація». Також, «технічна документація» не опублікована у складі Тендерної документації. Для можливості виконання вимог п.5.1.11. Додатку 5 та Додатку 5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» та врахування умов розвантаження судна при визначенні вартості Послуг просимо оприлюднити «технічну документацію», у тому числі: 1. Схему розташування підводного звалища ґрунту; 2. План останніх промірів глибин звалища ґрунту та підходів до нього від каналу порту; 3. Схему розташування блоків та затверджений порядок їх завантаження; 4. Проектну позначку, до якої можливе здійснювати складування ґрунту. 5. Допуски щодо здійснення складування ґрунту. 6. Обсяги можливого завантаження по кожному блоку окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що схема розташування підводного звалища ґрунту надається до тендерної документації додатково. План промірів глибин звалища грунту буде наданий Виконавцю безпосередньо при наданні послуг у складі Технічного завдання згідно п.3.2. проекту договору. До п.5.1.11. Додатку 5 Проекту Договору внесені відповідні зміни.
щодо зняття бровочних буїв
Дата подання: 19 травня 2017 22:07
Дата відповіді: 24 травня 2017 17:37
Згідно положень п. 5.1.28. Додатків 5 та 5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» Тендерної документації, Виконавець під час надання Послуг повинен «… Завчасно, за 5 діб, надавати Замовнику заявку на зняття бровочних навігаційних буїв (не більше 1 буя підряд на кожній бровці коліна), та заявку на встановлення буїв на штатне місце після закінчення надання Послуг.». Відповідно до інформації, наведеній в Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, п.1 «Загальна характеристика об’єктів», довжина підхідного каналу Вугільної гавані морського порту Маріуполь згідно паспорту – 18 км, число прямолінійних ділянок – 1. Просимо уточнити інформацію наведену в п. 5.1.28 «ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ», щодо наявності колін на каналі Вугільної гавані, та оприлюднити схему підхідного каналу. Також, просимо уточнити: 5 діб – робочих чи календарних?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. До пункту 5.1.28 Проекту Договору внесено відповідні зміни.
Схема підхідного каналу Вугільної гавані Маріупольського морського порту надається до Тендерної документації додатково.
щодо надання розрахунків
Дата подання: 19 травня 2017 22:08
Дата відповіді: 24 травня 2017 18:12
Згідно вимог ч.2 Розділу V Тендерної документації, Учасники торгів до Тендерної форми «Пропозиція» мають надати підтверджуючі розрахунки щодо утримання та експлуатації техніки зі статтями витрат. Зокрема, обов’язково надається Розрахунок вартості добового утримання плавзасобів в режимах роботи, виробничих та невиробничих зупинок. У разі відсутності претензій з боку Учасника торгів щодо сплати витрат, пов’язаних зокрема з виробничими та невиробничими зупинками, Учасником надається відповідна довідка у довільній формі. Незрозуміло навіщо Учасник в складі тендерної пропозиції має надавати розрахунки, які в подальшому при наданні послуг не будуть використовуватися. Просимо внести зміни до змісту Тендерної документації та видалити вимогу, щодо обов’язкового надання розрахунків вартості добового утримання плавзасобів в режимах виробничих та невиробничих зупинок у разі якщо Учасник не претендує на компенсацію зазначених витрат.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що Учасник у складі тендерної пропозиції має надавати вказані у тендерній документації розрахунки для можливості перевірки Замовником повноти урахування усіх складових витрат Учасника. При цьому Учасник повинен запевнити Замовника довідкою довільної форми про відсутність з боку Учасника вимог відшкодування Замовником витрат, які Учасник не урахував у вказаних розрахунках до тендерної пропозиції.
стасовно строку надання послуг до 31.12.2017
Дата подання: 19 травня 2017 22:11
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:05
Згідно умов Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення), а саме п.п.2.1, 3.1. Додатків №5 та №5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ», Виконавець зобов’язаний надати Послуги у 2017 році протягом календарних днів зазначених Учасником без урахування зупинок, передбачених п.3.4 проекту договору, але строк надання послуг повинен бути не пізніше 31.12.2017 року. Пункт 3.4. проекту договору передбачає, що строк надання Послуг може бути змінений за домовленістю Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди у таких випадках: - виникнення дії обставин непереборної сили – на період дії таких обставин; - невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов’язань, що можуть вплинути на своєчасність виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором – на період з моменту настання граничного терміну виконання Замовником свого зобов’язання до моменту його фактичного виконання; - дій третіх осіб, що унеможливлюють належне надання Послуг, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Виконавця обставинами – на період, коли такі дії перешкоджали наданню Послуг; - настання на ділянці днопоглиблення льодової обстановки – на період такої обстановки; - настання на ділянці днопоглиблення несприятливих гідрометеорологічних умов – на період дії таких умов крім тих які вже враховані у вартості послуг; - вилучення предметів засмічення з багерського обладнання Виконавця; - виявлення вибухонебезпечного предмета на ділянці днопоглиблення – на період з моменту виявлення до моменту його видалення з ділянки днопоглиблення; - пропуску суден крім часу який вже враховано у вартості послуг; - за вимогою Замовника відповідно до пункту 3.5. цього Договору. Зазначені випадки відносяться до подій які не залежать від Виконавця та не можуть бути розраховані і як наслідок правильно враховані при визначені строку надання послуг. Таке зобов’язання за договором ставить Виконавця заздалегідь в умови підвищеного ризику оскільки передбачає сплату штрафу у розмірі 5 відсотків Договірної ціни, є дискримінаційним та таким, що не може застосовуватись у сфері робіт та послуг з днопоглиблення. Просимо видалити з Тендерної документації вимогу «строк надання послуг повинен бути не пізніше 31.12.2017 року».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) буде внесено відповідні зміни
вибухонебезпечність та страхування
Дата подання: 19 травня 2017 22:14
Дата відповіді: 24 травня 2017 15:02
Умовами п.3.4., ст.3 «Строки надання послуг», Додатків 5 та 5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» Тендерної документації, передбачено, що строк надання Послуг може бути змінений за домовленістю Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди у випадках, зокрема - виявлення вибухонебезпечного предмета на ділянці днопоглиблення. Згідно положень ст.18 Додатків 5 та 5/1 «Відповідальність Сторін за порушення зобов'язань за Договором та порядок урегулювання спорів»: «п.18.11. Замовник у будь-яких випадках не несе відповідальності за будь-який збиток або пошкодження Обладнання Виконавця.». «п.18.12. Виконавець повинен, за винятком тих випадків, коли в Договорі обумовлено інше, самостійно відшкодовувати постраждалим особам збитки, пов'язані зі: смертю або травмами будь-яких осіб; втратою або збитком будь-якої власності (за винятком самого об'єкта), які можуть виникнути у зв'язку або при наданні і завершенні Послуг, а також усуненні недоліків в них.» Тобто, не виключається вірогідність, що під час надання послуг обладнання Виконавця може зіткнутися з вибухонебезпечними предметами, що в свою чергу може призвести до непередбачуваних наслідків, не виключаючи найгірші. Також, об’єкт днопоглиблення розташовано в безпосередній близькості від зони проведення анти-терористичної операції (АТО). Просимо надати роз’яснення, чи враховані Замовником у розрахунках очікуємої вартості закупівлі послуг витрати на покриття ризиків Виконавця пов’язаних з можливою вибухонебезпечністю та страхуванням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що замовником при розрахунку очікуваної вартості не враховані витрати на покриття ризиків Виконавця пов’язаних з можливою вибухонебезпечністю та страхуванням.
обсяги в 20-ти м зоні
Дата подання: 19 травня 2017 22:16
Дата відповіді: 24 травня 2017 17:38
Згідно інформації, наведеній в Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, на внутрішній акваторії Маріупольського порту (Західна, Вугільна та Хлібна гавані) має бути виконано днопоглиблення загальним обсягом орієнтовно 85 000 м3 ґрунту. При цьому ділянки днопоглиблення в Вугільній та Хлібній гаванях включають в себе 20-ти метрову зону біля причалів. Відповідно до п.1.10. Додатку №1 Тендерної документації, можлива засміченість ґрунту сторонніми предметами. Практика днопоглиблення в акваторіях портів свідчить, що предмети засміченості як правило знаходяться в прикордонній зоні причалів, тобто саме в 20-ти метровій зоні. Для видалення предметів засміченості з вивантаженням їх на причал для подальшої утилізації потрібно залучення додаткового обладнання. Крім того, продуктивність днопоглиблювального обладнання в прикордонній зоні операційних акваторій причалів зменшується у зв’язку з ускладненням умов виконання. Відповідно по умов, зазначених в п.2 Розділу V Тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути чітко визначена та включати усі витрати, пов’язані із поставкою предмета закупівлі. При цьому не врахована Учасником вартість окремих витрат, пов’язаних із наданням послуг за предметом закупівлі на умовах, визначених Замовником у Тендерній документації, не оплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції і відшкодовуються за рахунок Учасника. В табл. 1 Додатку №1 Тендерної документації орієнтовні обсяги днопоглиблення в Вугільній та Хлібній гаванях надані загалом, без розподілу на операційну акваторію та 20-ти метрову зону, що в свою чергу не дає можливості Учаснику чітко визначити ціну тендерної пропозиції та строк безпосереднього надання Послуг. З огляду на вищенаведене, з метою уточнення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, просимо внести зміни до змісту тендерної документації та чітко визначити орієнтовні обсяги днопоглиблення в акваторії та у 20-ти метровій зоні в Хлібній та Вугільній гаванях Маріупольського порту по кожному причалу окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) буде внесено відповідні зміни
проектна глибина, допуски
Дата подання: 19 травня 2017 22:18
Дата відповіді: 24 травня 2017 17:39
В Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, наведені вимоги до надання послуг з днопоглиблення, зокрема в п. 3.5. Проектні габарити робочого прорізу для днопоглиблення, які становлять: - по підхідному каналу Вугільної гавані: глибина – 9,15 м (з урахуванням допустимих переборів); ширина – 100,0 м; - по внутрішній акваторії: глибина – 9,75 м (з урахуванням допустимих переборів); у 20 метровій зоні причалів (з урахуванням паспортних проектних глибин причалів) №№ 2, 3, – 8,5 м, №№ 1, 4, 9, 10, 11, 12, 13 – 9,75 м, при цьому перебір глибин у 20 метровій зоні причалів проти паспортних проектних глибин не допускається. Відхилення від проектних габаритів по ширині робочого прорізу допускається в межах, встановлених нормативними документами. При цьому перебільшення робочого прорізу понад проектних габаритів з вказаними переборами Замовником допускається, але його обсяги не оплачуються. Відповідно до п.12.5.2. Додатків №5 та №5/1 Тендерної документації «При розрахунку обсягу наданих Послуг враховуються глибини в межах Технічного завдання, з урахуванням допустимих переборів.». Згідно положень НД 31.7.002-2005 «Інструкція про порядок і процедуру виконання промірних робіт при визначенні глибин на морських і річкових акваторіях для будівельно-експлуатаційних цілей», затвердженої наказом Мінтрансзв’язку України від 10.05.2005 №186, Додаток 1, в розрахунок обсягів запланованих та виконаних днопоглиблювальних робіт приймається «Робоча глибина», яка задається Технічним завданням на днопоглиблювальні роботи і визначається як «Проектна глибина» плюс «Допустимий перебір по глибині». «Допустимий перебір по глибині» встановлюється для кожного типу земснаряду і згідно РД 31.74.09-86 «Нормы на морские дноуглубительные работы» п.1.11. становить: для самовідвізних землесосів, штангових та грейферних земснарядів +0,5м, для багаточерпакових земснарядів +0,3м. Таким чином, технічні вимоги тендерної документації в частині визначення габаритів робочого прорізу зазначені Замовником з порушенням нормативних документів, що заздалегідь унеможливлює досягнення (забезпечення) проектних/паспортних глибин. Просимо привести у відповідність технічні вимоги тендерної документації або чітко зазначити, що Виконавець не несе відповідальність за недосягнення зазначених проектних глибин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) буде внесено відповідні зміни
щодо прискорення надання послуг
Дата подання: 19 травня 2017 22:21
Дата відповіді: 24 травня 2017 18:42
Згідно умов Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення), а саме п.п.2.1, 3.1. Додатків №5 та №5/1 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ», Виконавець зобов’язаний надати Послуги у 2017 році протягом календарних днів зазначених Учасником без урахування зупинок, передбачених п.3.4 проекту договору, але строк надання послуг повинен бути не пізніше 31.12.2017 року. Пункт 3.4. проекту договору передбачає, що строк надання Послуг може бути змінений за домовленістю Сторін шляхом укладення відповідної додаткової угоди у таких випадках: - виникнення дії обставин непереборної сили – на період дії таких обставин; - невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов’язань, що можуть вплинути на своєчасність виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором – на період з моменту настання граничного терміну виконання Замовником свого зобов’язання до моменту його фактичного виконання; - дій третіх осіб, що унеможливлюють належне надання Послуг, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Виконавця обставинами – на період, коли такі дії перешкоджали наданню Послуг; - настання на ділянці днопоглиблення льодової обстановки – на період такої обстановки; - настання на ділянці днопоглиблення несприятливих гідрометеорологічних умов – на період дії таких умов крім тих які вже враховані у вартості послуг; - вилучення предметів засмічення з багерського обладнання Виконавця; - виявлення вибухонебезпечного предмета на ділянці днопоглиблення – на період з моменту виявлення до моменту його видалення з ділянки днопоглиблення; - пропуску суден крім часу який вже враховано у вартості послуг; - за вимогою Замовника відповідно до пункту 3.5. цього Договору. Зазначені випадки відносяться до подій які не залежать від Виконавця та не можуть бути розраховані і як наслідок правильно враховані при визначені строку надання послуг. На підставі зазначеного граничного терміну надання послуг та технічних вимог, Учасник визначає склад днопоглиблювального обладнання з необхідними виробничими показниками. У разі настання обставин передбачених п. 3.4. проекту договору, Замовник відповідно до п.3.5. проекту договору може прийняти обов'язкове для виконання Виконавцем рішення про прискорення надання Послуг. Прискорення надання Послуг можливе виключно за умови залучення додаткового обладнання, що в свою чергу потребує додаткових витрат. Умовами ч.2, Розділу V Тендерної документації визначено, що при складанні цінової пропозиції Учасником мають бути враховані всі витрати, пов’язані з наданням послуг. «…не врахована Учасником вартість окремих витрат, пов’язаних із наданням послуг за предметом закупівлі на умовах, визначених Замовником у цій Тендерній документації, не оплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції і відшкодовуються за рахунок Учасника». Таким чином, витрати пов’язані з необхідністю залучення додаткового днопоглиблювального обладнання, будуть відшкодовуватися виключно за рахунок Виконавця. Такі вимоги ставлять Сторони в нерівні умови та є дискримінаційними по відношенню до Виконавця. Просимо видалити з Тендерної документації право Замовника приймати обов'язкове для виконання Виконавцем рішення про прискорення надання Послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Найближчим часом до тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 45240000-1 Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) буде внесено відповідні зміни
метео
Дата подання: 20 травня 2017 01:13
Дата відповіді: 24 травня 2017 18:26
Просим дать разъяснения на следующие вопросы. 1. Каким образом Исполнитель может определить неблагоприятные гидрометеорологические условия на основе паспортных данных, если такой документ не существует, не выдается. 2. Учитывалось ли Заказчиком при определении критерия «высота волны более 1,25 м» что разгрузка трюма самоотвозного землесоса на подводном отвале (Район №954), с глубинами, указанными в табл.2 Приложения 1 технических требований, будет осуществляться в условиях мелководья. 3. Почему не указан критерий «высота волны» для грунтоотвозных шаланд, барж. 4. Каким образом Исполнитель может подтвердить высоту волны в районе подводного отвала и на подходах к нему если гидрометеорологический центр не выполняет такие наблюдения.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Повідомляємо, що:
- під паспортними даними маються на увазі паспортні технічні характеристики обладнання.
- урахування факторів, які викладені в даному запитанні, не є обов’язком Замовника. Учасник повинен самостійно урахувати усі фактори, які можуть вплинути на процес надання послуг, відповідно до наданих Замовником Технічних вимог з урахуванням усіх доданих інформаційних матеріалів.
- критерій «Висота хвилі» для грунтовідвозних шаланд становить до 1,25м. При цьому пункт 1.18. проекту договору необхідно доповнити абзацом 4 наступного змісту «Висота хвилі для грунтовідвізних шаланд становить до 1,25м. (Уточнюється під час укладання договору) (зміни до тендерної документації).»
Також, повідомляємо, що до проекту договору внесено відповідні зміни.
відгуки
Дата подання: 20 травня 2017 09:09
Дата відповіді: 24 травня 2017 18:39
Вимогами п. 3 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення), передбачено, що Учасник повинен надати Довідку відповідно до Додатку № 9 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:- оригінали або завірені Учасником копії листів-відгуків (не менше одного листа-відгуку, який датований не раніше 01.01.2016 р.) від замовника аналогічного договору. Вважаємо, що обмеження терміну давності листа-відгуку датою 01.01.2016 р. – є дискримінаційною вимогою, яка обмежує коло осіб, що можуть здійснити Участь у конкурсних торгах. Отже, просимо викласти п. 3 Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) у наступній редакції: «Довідка відповідно до Додатку № 9 про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору на надання послуг що є предметом закупівлі. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати:- оригінали або завірені Учасником копії листів-відгуків, актів наданих послуг чи робіт або аналогічні по суті документи, що підтверджують належне виконання послуг чи робіт від замовника аналогічного договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником встановлено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх даному критерію.
Вважаємо, що у зв’язку з тим, що обмеження стосується не терміну виконання аналогічного договору, а лише дати листа-відгуку, будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників відкритих торгів немає.
імпортна складова
Дата подання: 20 травня 2017 09:11
Дата відповіді: 24 травня 2017 18:59
У пункті 4.6 Додатку 5 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (для учасників-резидентів)» Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення), міститься порядок врахування імпортної складової у складі вартості Послуг, а саме: «У разі наявності імпортної складової у вартості Послуг за предметом цього Договору, імпортна складова визначається у гривні та у еквіваленті в іноземній валюті (долар США або Євро). Вартість імпортної складової підтверджується документально розрахунками до Договірної ціни та іншими підтверджуючими документами, у тому числі підтвердження її об’єктивності шляхом надання чинної довідки Уповноваженого органу, та погоджується Замовником згідно з чинним законодавством України. Коригування вартості послуг через наявність імпортної складової виконується та оформляється відповідно до нижче наведених умов та порядку: - у разі зменшення або збільшення курсу іноземної валюти по відношенню до гривні на 10% і більше (за офіційними даними Національного банку України) в порівнянні з курсом на дату аукціону (заповнюється на дату укладення договору); - Виконавець надає Замовнику оформлену відкориговану Договірну ціну, з відповідними розрахунками зміни імпортної складової на конкретну дату, з підтвердженням офіційного курсу гривні до іноземної валюти за даними офіційного веб-сайту НБУ та інші документи зазначені в п. 15.3. цього Договору. Форма та зміст розрахунків зміни імпортної складової приймається за згодою сторін; - зазначені вище документи, у тому числі підтвердження їх об’єктивності шляхом надання чинної довідки Уповноваженого органу, розглядаються Замовником у строк протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником від Виконавця. Коригування вартості послуг здійснюється шляхом укладання Сторонами Додаткової угоди. Такі зміни вносяться в межах Договірної ціни.» У розділі 4 «Договірна ціна» Додатку 6 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (для учасників-нерезидентів)» Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) не міститься жодного посилання порядок врахування імпортної складової у складі вартості Послуг, а саме не міститься порядку коригування вартості послуг через наявність імпортної складової з урахуванням зменшення або збільшення курсу іноземної валюти по відношенню до гривні на 10% і більше (за офіційними даними Національного банку України) в порівнянні з курсом на дату аукціону (заповнюється на дату укладення договору. Невідповідність порядку врахування імпортної складової у складі вартості Послуг для різних Учасників є дискримінаційною вимогою. Просимо привести у рівнозначну відповідність вимоги Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) відносно порядку врахування імпортної складової у складі вартості Послуг, як для учасників - резидентів, так і для учасників - нерезидентів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Проектом Договору (для учасників - нерезидентів) передбачено, що валютою Договору є долари США або Євро, у зв'язку з чим в ньому не встановлено порядок коригування вартості послуг через наявність імпортної складової з урахуванням зменшення або збільшення курсу іноземної валюти по відношенню до гривні.
Крім того, повідомляю, що до проекту Договору внесено відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 червня 2017 16:42
Коментар щодо відміни: Відмінити торги на закупівлю послуг: за кодом ДК 021:2015 45240000-1, Будівництво гідротехнічних об’єктів (Технічне обслуговування акваторії та підхідних каналів Маріупольського морського порту для збереження їх експлуатаційних характеристик шляхом днопоглиблення) на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг.
Документи:
06 червня 2017 16:42
Відміна торгів.PDF