Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
658 079,00 UAH
UA-2017-04-27-000300-b ad22c930ecaf4601920d635992b1121e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Овчаренко

+380974486570 bel12007@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25678341
Місцезнаходження: 71670, Україна , Запорізька обл., Василівький р-н, с. Мала Білозерка, вул. Гвардійська, 23
Контактна особа: Світлана Овчаренко
+380974486570
bel12007@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 квітня 2017 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2017 10:00
Початок аукціону: 19 травня 2017 15:36
Очікувана вартість: 658 079,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 тони
Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71670, Україна, Запорізька область, Василівський район, село Мала Білозерка, вул. Гвардійська, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Марка та фракція вугілля!
Дата подання: 27 квітня 2017 18:38
Дата відповіді: 28 квітня 2017 15:48
Вугілля ДГОМ (13-50) не відповідає номам чинних ДСТУ, оскільки дане вугілля підпадає під дію ДСТУ, яке було змінено у 2010 році. Чи можливо замінити на вугілля ДГ (13-100) або еквівалент - (ДГКОН 13-100)?
Відповідь: В тендерну документацію стосовно якісних, технологічних та фізико-механічних показників вугілля буде внесено зміни, буде приведено показники вугілля ДГОМ (13-50) до Національного стандарту України ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Заміна марки вугілля замовником не передбачена.
Питання про підтверджуючі документи
Дата подання: 03 травня 2017 14:56
Дата відповіді: 04 травня 2017 13:59
В Документації вимагається надати копії правовстановлюючих та інших документів, підтверджуючих інформацію, зазначену у довідці згідно з п.1.1 пункту 5 Розділу ІІІ: свідоцтва про право власності, витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або діючи договори оренди/найму або діючи договори про надання послуг, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, експлуатаційні дозволи, паспорт на ваги, свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів). Якщо на ваги немає паспортів або свідоцтв про повірку, а є настанови з експлуатації з відміткою про повірку, то надання копій цих настанов не призвиде до відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для розширення кола учасників, в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо можливості надання учасником торгів будь-якого експлуатаційного документу, а не тільки паспорту на ваги, в якому буде зроблена відмітка щодо повірки вимірювальної техніки (вагів) відповідно до Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 №193.
Питання про сертифікат та гарантійний лист
Дата подання: 03 травня 2017 15:09
Дата відповіді: 05 травня 2017 15:28
В Додатку 4 до Документації від учасників вимагається надати: - Копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, завірену виробником товару (обов’язкова наявність мокрої печатки виробника, якщо виробник здійснює діяльність з печаткою). - Гарантійний лист від виробника товару (який завіряє сертифікат) адресований на ім’я учасника або замовника щодо підтвердження можливості постачання учаснику товару необхідної кількості та якості, що є предметом закупівлі, в установлені строки, з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі. Таким чином, вимагаючи надання гарантійного листа та копії дійсного сертифікату, завіреного виробником, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів (у тому числі наше підприємство), які не є виробниками вугілля, або ті, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками вугілля, а можуть купувати вугілля у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання вугілля може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даних марок вугілля, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника. Також згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник торгів при визначенні технічних та якісних характеристик товару повинен керуватися існуючими міжнародними або національними стандартами. В Документації зазначено, що предметом закупівлі є вугілля кам'яне. На сьогоднішній день на території України діє національний стандарт ДСТУ 7146-2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" (далі - ДСТУ 7146:2010). Згідно пункту 7.10 цього Стандарту під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки. Тобто при постачанні вугілля виробник повинен надати лише копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, ніяких додаткових гарантійних листів чинним законодавством України від нього не вимагається. Таким чином, якщо Учасник не є безпосередньо виробником вугілля, або якщо Учасник купує вугілля не у виробника, а у посередників (як, наприклад, наше підприємство), або якщо Учасник вже має в наявності це вугілля, то він не може виконати цю вимогу Документації. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Також звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство вже оскаржувало дану вимогу Документації в Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнала цю вимогу дискримінаційної. Ви також маєте можливість ознайомитися з нашою скаргою та Рішенням Колегії з цього питання від 14.02.2017 року № 625 за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-13-001034-a/ та зі скаргою та Рішенням Колегії з цього питання від 18.04.2017 року № 2165-рк-пз за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-03-16-000352-c/.. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ і процедура закупівлі буде призупинена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.7.10 ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» (далі - ДСТУ) під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб, що є предметом закупівлі, повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. При цьому, ДСТУ не встановлює обмежень або виключень з цієї норми для будь-яких договорів постачання вугілля: чи то між виробником і покупцем, або то між організацією-посередником і покупцем. Тобто, якщо ви придбали це вугілля за договором постачання, перебуваючи в будь-якій ланці ланцюга, постачальник вам повинен надати такий сертифікат у вигляді копії. Бо власником оригіналу такого сертифікату є виробник вугілля, адже саме він згідно з п.8 ДСТУ повинен гарантувати відповідність якості вугілля вимогам стандарту.
Поняття "копія" згідно з Законом України "Про нотаріат" визначається як точне, відповідне оригіналу відтворення чого-небудь. Згідно з положеннями ст. 76 Закону України "Про нотаріат" обов'язковими умовами, необхідними для засвідчення копії з копії документа, є те, що вірність поданої копії повинна бути засвідчена нотаріусом чи посадовою особою органу місцевого самоврядування, або копія, видана підприємством, установою, організацією, що видала оригінал документа. Згідно з пунктами 76-78 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30. 11.2011 року № 1242 (далі – Типова інструкція з діловодства), установа може засвідчувати копії лише тих документів, що створюються в ній, а також у випадках, передбачених в абзаці другому цього пункту. Копія документа виготовляється і видається тільки з дозволу керівника установи, його заступників або керівника структурного підрозділу.
Таким чином, вимога замовника надати копію дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що є предметом закупівлі, завірену виробником товару – це лише правіла засвідчення копій, встановлені в Типовій інструкції з діловодства та Стандарті № 55 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» ДСТУ 4163-2003.
2) Що стосується, надання гарантійного листа від виробника товару (який завіряє сертифікат) адресований на ім’я учасника або замовника щодо підтвердження можливості постачання учаснику товару необхідної кількості та якості, що є предметом закупівлі, в установлені строки, з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі. Така вимога встановлювалася через наявність непоодиноких випадків щодо надання підроблених сертифікатів, які можна «скачати» в мережі Інтернет, чи використовувати документи, які не є власністю надавача таких документів, що в свою чергу не може гарантувати замовнику придбання якісного вугілля, що вироблено (видобуто) у законній спосіб відповідно до технічних умов та державних стандартів. Крім того, замовник керувався рядом законодавчих та нормативного-правових актів стосовно санкцій, які спонукають замовника при здійсненні публічних закупівель ретельно перевіряти як фізичних і юридичних осіб – учасників процедури закупівлі, так і джерело походження товарів, робіт і послуг, що закуповується.
Для розширення кола учасників, в тендерну документацію будуть внесені зміни в п.2.3. Додатку 3 стосовно гарантійного листа.
Щодо еквіваленту предмету закупівлі
Дата подання: 05 травня 2017 13:20
Дата відповіді: 05 травня 2017 15:32
Згідно вимог замовника найменування товару, що закуповується - Вугілля марки ДГОМ (13-50) Технічна специфікація НЕ ПОВИННА містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" (закон України "Про публічні закупівлі"). Наполягаємо на погодженні надання еквіваленту предмету закупівлі зі збереженням якості вугілля та класу крупності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Марка вугілля, яка визначена замовником відповідно до ДСТУ 3472-96 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація», не дає посилання на виробника, на джерело походження, на торговельну марку чи фірму, тощо, тому і підстави для зазначення виразу «або еквівалент» немає згідно з п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до предмета закупівлі замовник формує самостійно, виходячи з технічних, економічних, соціальних та інших можливостей та потреб, тому вони залишаться незмінними.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2017 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 648 340,00
UAH з ПДВ
648 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 656 920,00
UAH з ПДВ
656 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Переможець 648 340,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 13:41

Документи

22 травня 2017 13:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2017 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
648 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2017 13:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 15:24
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2017 08:53
Додаткова угода 3.docx зміни до договору
18 листопада 2017 08:50
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2017 16:24
додаткова угода1.docx зміни до договору
17 листопада 2017 16:23
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2017 12:35
Додаткова угода №1.docx зміни до договору
27 жовтня 2017 12:29
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 15:08
Договір про закупівлю .doc укладений
02 червня 2017 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною ціни вугілля кам'яного на ринку збільшена ціна за одиницю товару на 10(десять)% та зменшений обсяг закупівлі Договору про закупівлю №3 від 02 червня 2017 року.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно висновку про вартість № ОИ-1003, зареєстрованим в Запорізькій торгово-промисловій палаті від 07.11.2017 року.ю, ціна за одну тону вугілля без ПДВ 3 565,87 грн, загальна вартість вугілля складає 648 337,05 грн., кількість товару складає 197,718 т.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3 від 02 червня 2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни Договору в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: №3 від 02 червня 2017 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 648 336,81
UAH з ПДВ