Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 100 од.
Freight rail wagon for general appointment 100 p.
Очікувана вартість
121 680 000,00 UAH
UA-2017-04-26-000700-b 5822b98ba9e740599d8256d3b8c25f84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 17:00
Очікувана вартість: 121 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1216800 UAH
Publication date: 26 квітня 2017 12:05
Enquiries until: 10 червня 2017 17:00
Complaints submission until: до 16 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2017 17:00

Information

Estimated total value: 121 680 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 121 680 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Detail in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 100 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Freight rail wagon for general appointment 100 p.
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2017 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 14:09
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:39
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:58
Договір поставки .doc
26 квітня 2017 12:02
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
26 квітня 2017 12:02
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg
01 червня 2017 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2017 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2017 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2017 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2017 14:09
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:39
Перелік змін .doc
17 травня 2017 17:54
Перелік змін .doc
03 травня 2017 11:14
Перелік змін .doc
26 квітня 2017 13:58
Перелік змін .doc
26 травня 2017 10:39
Тендерна документація .doc
17 травня 2017 17:54
Тендерна документація .doc
03 травня 2017 11:14
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:58
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 12:02
Тендерна документація .doc
26 квітня 2017 13:58
Договір поставки .doc
26 квітня 2017 12:02
Договір поставки.doc
26 квітня 2017 12:02
Додаток 3 технічної специфікації (паспорт).pdf
26 квітня 2017 12:02
Додаток 2 - знаки та надписи (люк).jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2017 17:10
Дата відповіді: 17 травня 2017 17:30
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю вагонів, просимо розглянути можливість внести зміни до Технічних вимог щодо предмета закупівлі (додаток № 8 ТД), а саме: В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс” Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).” Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити. Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити. Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.” Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:
В пункті 5.1. Розділу 5. Вимоги до гальмівної системи, замість редакції: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 7,0тс.” викласти у редакції відповідно до ДСТУ 7598:2014: “Мінімальні, допустимі по ефективності гальмування, значення розрахункових сил натиснення чавунних гальмівних колодок на вісь повинні бути: для порожнього напіввагона - 3,5тс; для навантаженого напіввагона – 6,5 тс”
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо запитання:
Внести зміни до Додатку 9 (Проект Договору), а саме: Розділ 2: Пункт Договору 2.8. замість редакції “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА.” викласти наступне: “Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.” Доповнити розділ 2 пунктом 2.9.: “При виявленні невідповідностей, у тому числі прихованих, в гарантійний період експлуатації, Замовник зобов’язаний повідомити про це Постачальника зручним для нього способом (телеграма, письмом, факс) протягом доби з дня виявлення невідповідностей; Постачальник в перший робочий день з дня отримання виклику зобов’язаний дати відповідь і направити свого представника, котрий повинен прибути в строк до 3-х (трьох) діб по Україні, в строк до 7 діб по країнах ближнього зарубіжжя, 14 діб по країнах дальнього зарубіжжя, не враховуючи часу, необхідного на проїзд, для участі у комісійному розслідуванні і зіставленні акту технічного стану продукції. При неявці представника Постачальника у встановлений строк, обслідування невідповідної Продукції проводиться Замовником із залученням представника експлуатуючої організації; При виявленні невідповідностей, які виникли з вини Постачальника в період гарантійного строку експлуатації продукції, Постачальник зобов’язаний протягом 20-ти календарних днів по Україні, 40-ка календарних днів по країнах ближнього зарубіжжя, 60-ти днів по країнах дальнього зарубіжжя, з дня зіставлення акту технічного стану продукції усунути невідповідність за свій рахунок; Після усунення невідповідностей, у тому числі прихованих (по закінченню робіт), представники Постачальника і Замовника підписують Акт відновлення продукції з переліком виконаних робіт, а також причин, які призвели до виникнення несправностей в гарантійний строк експлуатації; Постачальник відшкодовує Замовнику усі витрати і/або втрати, котрі виникли у зв’язку з усуненням невідповідностей, (у випадках, коли ремонтні роботи виконуються силами Замовника або за його кошти силами підрядних організацій, згідно рахункам, виставленим на підставі узгоджених сторонами калькуляцій, підтверджуючих такі витрати).”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:
Розділ 4 - пункт 4.5. - видалити.

Повідомляємо, що п. 4.5. Додатку № 9 тендерної документації забезпечує право Замовника на застосування ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі”.

Щодо запитання:

Розділ 5 — пункт 5.2.: - передбачити строк подачі рознарядки з прив'язкою до строку поставки вказаної партії; - необхідно передбачити строк, на протязі якого може відбуватися коригування рознарядки; - Абзац “ЗАМОВНИК не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зміни планів постачання та фінансування ЗАМОВНИКА.” - видалити.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Щодо запитання:

Розділ 6: пункт 6.2. викласти в наступній редакції: “6.2. Датою оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.”

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Щодо запитання:

Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” Пункт 10.3. Доповнити «....неподання податкової накладної з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА, відповідно.....” - далі по тексту. Пункт 10.4 виключити бо дублює пункт 10.3.

Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
Запитання
Дата подання: 19 травня 2017 11:32
Дата відповіді: 26 травня 2017 11:27
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки. Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії. Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9. Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної». Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції? Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною? Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.» Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.» Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.” В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо запитання:

1)Додаток №2, Додаток №3, Додаток №9, розділ 6 – в зв’язку з тим, що матеріали та комплектуючі поставляються виключно на умовах 100% передплати, просимо розглянути можливість оплати за продукцію на умовах здійснення 50% попередньої оплати від загальної суми договору та залишок платежу - протягом 5 банківських днів з дати поставки.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
2) Розділ 3 п.2. – в зв’язку з тим, що оплата поставлених вагонів проводиться після поставки, а Постачальник зобов’язаний нести витрати із залучення дорогих фінансових коштів по придбанню матеріалів, комплектуючих та витрати на побудову вагонів, просимо розглянути можливість в якості забезпечення тендерної пропозиції надання Постачальником договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
3) Додаток №9, п.9.2 – друге речення п.9.2.просимо виключити, тому що факт поставки не потребує додаткового підтвердження, так як весь порядок приймання-передачі та оформлення документів зазначені в розділі 7 Додатку №9.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
4) Розділ 1 п.4.3 – у зв’язку з тим, що в Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць, просимо розглянути можливість внести зміни в партію поставку Товару на 25 одиниць
Замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
5) Додаток №9, п.7.3 – просимо викласти друге речення у наступній редакції: «Відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється не пізніше дня, наступного за днем отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної, якщо наступний день припадає на вихідний, відправка ЗАМОВНИКУ зареєстрованої податкової накладної ПОСТАЧАЛЬНИКОМ здійснюється у перший робочий день після вихідних, але не пізніше 10 (десять) календарних днів від дати виписки податкової накладної/корегування податкової накладної».
Запропоновані учасником зміни закріплені у нормах чинного законодавства, тому відповідний пункт не потребує вище вказаного доповнення.
6) Додаток №9 – чи обов'язковим є подання Додатку №9 у складі тендерної пропозиції?
Відповідно до вимог п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції відповідний додаток не є обов'язковим для подання.
7) Додаток №1, п.7 – наведена форма таблиці є обов’язковою чи рекомендаційною?
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідна довідка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
8) Додаток №9, п.2.8 – в зв’язку з тим, що умовами Договору передбачено виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені недоліки, просимо внести зміни до п.2.8. та викласти його в наступній редакції «Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну в 10-ти денний термін з дати складання і підписання акту комісійного огляду Сторонами.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

9)Додаток №9, п.5.3 – в зв’язку з тим, що видаткова накладна, згідно п.7.1. Договору, надається Покупцю для підписання після поставки, то дата підписання видаткової накладної не може вважатися датою поставки, так як перехід права власності відбувається при відвантаженні Товару зі станції примикання до Заводу-виробника. В зв’язку з цим, просимо п.5.3. змінити та викласти в наступній редакції «Датою поставки Продукції вважається дата приймання цієї Продукції Замовником. Приймання Продукції проводиться в місці, вказаному в п.5.1. даного Договору та оформлюється шляхом підписання акта приймання-передачі.»
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
10) Розділ 10: Доповнити пунктом 10.5. “За порушення термінів оплати ЗАМОВНИК оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми неоплаченої в строк продукції на умовах, передбачених п.6.2. даного договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 7% від суми неоплаченої в строк продукції. При цьому ЗАМОВНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань оплатити поставлену Продукцію.”
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
11) В зв’язку з тим, що приймання вагонів проводиться представниками Покупця на території Постачальника, прошу внести доповнення до визначення дати поставки та вказати, що датою поставки вважається дата приймання Продукції згідно підписаного представниками Сторін Акту технічного приймання власних вантажних вагонів.
Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-04-26-000700-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 24 травня 2017 20:13
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2017 23:05
рішення від 29.05.2017 № 3362.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 23:05
Запит замовнику UA-2017-04-26-000700-b.pdf
Дата публікації: 01 червня 2017 19:26
рішення від 13.06.2017 № 3768.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:12
Номер скарги: UA-2017-04-26-000700-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39182915
Дата подання: 13 червня 2017 19:56
Скарга про порушення
Скарга про порушення замовником процедури закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 15.06.2017 № 3889.pdf
Дата публікації: 16 червня 2017 22:11

Документи подані скаржником

24 травня 2017 20:13
Скарга

Документи подані замовником

26 травня 2017 12:15
100 од.doc
26 травня 2017 12:15
100 од.doc.p7s

Документи подані скаржником

13 червня 2017 19:56
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 червня 2017 22:11
Рішення від 15.06.2017 № 3889.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-26-000700-b5822b98ba9e740599d8256d3b8c25f84
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна, Київська обл., Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 20:05
відміна.doc
04 липня 2017 20:05
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2017 13:20
ТУ_12-9763_с изм_4_2017-03-13.pdf
20 червня 2017 13:20
Статут Вагонобудівник.pdf
20 червня 2017 13:20
Сертифікат ISO 9001 2009.pdf
20 червня 2017 13:20
Сертификат диллера.pdf
20 червня 2017 13:20
Проект договору.pdf
20 червня 2017 13:20
Паспорт Накалюжный.pdf
20 червня 2017 13:20
Паспорт вагона.pdf
20 червня 2017 13:19
опись 30.05.2017.pdf
20 червня 2017 13:19
Лист - згода.pdf
20 червня 2017 13:19
інфо про код доступу 100.pdf
20 червня 2017 13:19
ИНН Накалюжного.pdf
20 червня 2017 13:19
заявка КАРПАТИ.pdf
20 червня 2017 13:19
витяг з реэстру ПДВ.pdf
20 червня 2017 13:19
АОМ - Сертифікат ISO 9001.pdf
20 червня 2017 13:19
3930-1_Вагонобуд_p7s.zip
20 червня 2017 13:19
3930-1_Вагонобуд_medoc.zip
20 червня 2017 13:19
1704 ТУ.pdf
20 червня 2017 13:19
_2017-05-24_сертифiкат.pdf
20 червня 2017 13:19
_2017-05-24_Про_сертиф..pdf

Документи

04 липня 2017 20:03
Електронний підпис

Конфіденційні документи

20 червня 2017 13:54
ТУ в PDF.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
тех паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Статут.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
спец.№8_100.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Сертифікат н-в пустографка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Протокол 61.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
проект договору дод№9.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
працівники111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Настанова щодо експлуатації.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
наказ на директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
ліцензія.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
креслення.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
заявка.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
ДУ 1245.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
досвід 111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Договір на серт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
договір банк.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Довіреність 82.rar

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
ДМЗК-386 весь.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Дані на товар.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
Антикорупційна.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
ISO 9001.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-31_Дод.угода до банк.гарантій 100.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-26_повідомл..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-25_лист підтвердж.100.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Субпідрядники111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Стенди111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_сертифікат.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Про сертиф.111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_право підпису111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_ПДВ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Обладнання111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Наказ АП.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Код111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_знаки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:53
_2017-05-24_Згода111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:52
_2017-05-24_довкілля111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:52
_2017-05-24_Довідка АП111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

20 червня 2017 13:52
_2017-05-24_Відс підстав111.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закон України "Про захист персональних даних"

Документи

04 липня 2017 20:02
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2017 16:31
Цен_пропоз_700.pdf
20 червня 2017 16:31
Лицензия.rar
20 червня 2017 16:31
Довереность.rar
20 червня 2017 16:31
лицензия.pdf
20 червня 2017 16:31
Гарантія_700.rar
20 червня 2017 16:31
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 16:31
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 16:31
Кваліфік_частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАГОНОБУДІВНИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дослідно-механічний завод "Карпати"

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2017 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ 119 999 946,00
UAH з ПДВ
119 999 946,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2017 16:31
Цен_пропоз_700.pdf
20 червня 2017 16:31
Лицензия.rar
20 червня 2017 16:31
Довереность.rar
20 червня 2017 16:31
лицензия.pdf
20 червня 2017 16:31
Гарантія_700.rar
20 червня 2017 16:31
Технічна_частина.rar
20 червня 2017 16:31
Кваліфік_частина_2.rar
20 червня 2017 16:31
Кваліфік_частина_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ

Інформація про відміну

Дата відміни
04 липня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій