Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виплати та доставки соціальних допомог
Очікувана вартість
333 964,00 UAH
UA-2017-04-26-000416-c 762abf8b520b48e4b8e67f1cfc31ffb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Вячеславівна Рузгіс

0552454441
380552454434
larisa454441@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціальної політики Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26084619
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000, місто Херсон, вулиця Карла Маркса,29
Контактна особа: Елена Вячеславівна Рузгіс
0552454441, 380552454434
larisa454441@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). 1) Закон України «Про поштовий зв'язок» 2) Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми». 3) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» 4) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року №728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» 5) Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 14:39
Оскарження наміру укласти договір: 07 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Місце надання послуг. Відділення поштового зв’язку ПАТ «Укрпошта», розташовані на території м. Херсона.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15696 послуга
Послуги з виплати та доставки соціальних допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, Відділення поштового зв’язку ПАТ «Укрпошта», розташовані на території м. Херсона.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

26 квітня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 14:32
namr.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Херсонської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#22740252
Переможець 333 964,00
UAH
26 квітня 2017 14:39

Документи

26 квітня 2017 14:39
protokol-peregovorv.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2017 14:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Херсонської дирекції Публічного акціонерного товариства «Укрпошта»
#22740252
333 964,00
UAH
Документи

Документи

26 квітня 2017 14:39
protokol-peregovorv.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2018 10:52
Вовідомлення.pdf зміни до договору
11 січня 2018 10:50
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
11 січня 2018 10:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 10:01
Повідомлення.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:58
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:57
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 09:57
Електронний підпис укладений
17 травня 2017 16:25
dogovr-630-vd-17-05-2017.pdf укладений
17 травня 2017 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю зменшення суми Договору від 17.05.2017 № 630 на 60 016,57 грн. внесено зміни до пункту 3.1 Договору та викладено його в наступній редакції: «Ціна Договору становить 273 947,43 ( Двісті сімдесят три тисячі дев’ятсот сорок сім) грн. 43 коп., без ПДВ». Відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3 Договору від 17.05.2017 № 630 сторони домовилися продовжити термін дії Договору про закупівлю поштових послуг за державні кошти від 17.05.2017 №630 та пункту 10.1 викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2018 року».
Номер договору про закупівлю: Договір № 630
Договір:
Номер додаткової угоди: №630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 10.3 розділу 10 Договору від 17.05.2017 №630 внесено зміни до пункту 3.1 розділу 3 вказаного Договору та викладено його в наступній редакції: «Ціна Договору становить 328 736,43 (Триста двадцять вісім тисяч сімсот тридцять шість) грн. 43 коп.), у тому числі 20 відсотків на 2018 рік складають 54 789 ( П’ятдесят чотири тисячі сімсот вісімдесят дев’ять) грн. 00 коп. Без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: Договір № 630
Договір:
Номер додаткової угоди: №630
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 328 736,43
UAH