Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 4
Очікувана вартість
4 817 283,00 UAH
UA-2017-04-26-000307-c 0e70874327bb4e06b23d41d078da7829
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мідяна Людмила Петрівна

+380433251666 econ_zhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34227893
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Мідяна Людмила Петрівна
+380433251666
econ_zhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 квітня 2017 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2017 12:50
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2017 12:50
Початок аукціону: 16 травня 2017 11:36
Очікувана вартість: 4 817 283,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,21%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, місто Жмеринка, вулиця Національна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2017 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2017 12:51
Договір ДНЗ 4.docx
26 квітня 2017 12:51
Тендерна документація ДНЗ 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2017 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Балабух Євген Казимирович 4 555 980,00
UAH
4 199 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 4 604 745,00
UAH
4 200 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 травня 2017 18:24
Розрахунок ЗВВ.pdf
23 травня 2017 18:23
ЛК 2-1-1 ч.4.pdf
23 травня 2017 18:23
ЛК 2-1-1 ч.3.pdf
23 травня 2017 18:22
ЛК 2-1-1 ч.2.pdf
23 травня 2017 18:22
ЛК 2-1-1 ч.1.pdf
15 травня 2017 12:16
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2017 12:16
Кошторис+розрахунки.rar
15 травня 2017 12:16
Договірна ціна.pdf
14 травня 2017 14:23
Проект договору.pdf
14 травня 2017 14:23
Інші довідки.pdf
14 травня 2017 14:23
13-05-2017_11-30-43.zip
13 травня 2017 20:32
п.п. 1.1-1.6.pdf
13 травня 2017 20:30
Договори+акти ч3.rar
13 травня 2017 20:29
Договори+акти ч2.rar
13 травня 2017 20:28
Договори+акти ч1.rar
13 травня 2017 20:28
2.22 Гарантійний лист.pdf
13 травня 2017 20:28
2.21 ліцензія.pdf
13 травня 2017 20:28
2.21 Доідка про ліцензію.pdf
13 травня 2017 20:26
2.16 Довідка з банку2.pdf
13 травня 2017 20:26
2.16 Довідка з банку1.pdf
13 травня 2017 20:26
2.15 Рух грошових коштів.pdf
13 травня 2017 20:24
2.8 сертифікат.pdf
13 травня 2017 20:24
2.6 штатний розпис.pdf
13 травня 2017 20:22
2.3 паспорт.pdf
13 травня 2017 20:22
2.2 довідка про ПДВ.pdf
13 травня 2017 20:22
2.1 витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Балабух Євген Казимирович

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Балабух Євген Казимирович
#2952616273
Відхилено 4 199 000,00
UAH
23 травня 2017 11:46
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
Переможець 4 200 000,00
UAH
29 травня 2017 15:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 травня 2017 11:46
Електронний підпис
23 травня 2017 11:45
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700

№ рішення у справі

72/69-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

29 травня 2017 15:03
Електронний підпис
29 травня 2017 15:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2017 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
4 200 000,00
UAH
Документи

Документи

29 травня 2017 15:03
Електронний підпис
29 травня 2017 15:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:23
Додаткова угода 7 до Договору 91.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:19
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 15:31
Додаткова угода 6 до Договору 91.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 15:27
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 16:01
Додаткова угода 5 до Договору 91.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 12:32
додаткова угода 4 до Договору 91.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 12:29
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 16:31
Додаткова угода 3 до Договору 91.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 16:29
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 16:40
Додаткова угода 2 до договору 91.pdf зміни до договору
10 травня 2018 16:36
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 16:45
Додаткова угода 91.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:40
Електронний підпис укладений
12 червня 2017 16:15
Договір зміни до договору
12 червня 2017 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися, доповнити розділ 2, договору № 91 від 12.06.2017 року, пунктом 2.1.1, а саме «Фінансування на виконання підрядних робіт проводиться поетапно: - на 2017 рік в сумі 3 204 491 грн. (три мільйони двісті чотири тисячі чотириста дев'яносто одна грн. 00 копійок), згідно виділених асигнувань; - на 2018 рік в сумі 995 509 грн. (дев'ятсот дев'яносто п'ят тисяч п'ятсот дев'ять грн. 00 копійок), згідно виділених асигнувань.» 2. Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: «Виконавець зобов'язується виконати роботи до 30 квітня 2018.року». 3. Сторони домовилися внести зміни до розділу 8 договору, а саме п. 8.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 30 квітня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 8 договору, а саме п.8.1 викласти в наступній редакції: "Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків".
Номер договору про закупівлю: 91
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 8 договору, а саме п. 8.1 викласти в наступній редакції:"Цей договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків".
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов’язується виконати роботи до 30 вересня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1 викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов`язується виконати роботи до 31 жовтня 2018 року"
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 3 договору, а саме п. 3.1 викласти в наступній редакції: "Виконавець зобов`язується виконати роботи до 01 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 3, а саме п. 3.1. викласти в наступній редакції: "3.1 Виконавець зобов’язується виконати роботи до 25 грудня 2018 року".
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу 10 договору. Зміна реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 200 000,00
UAH