Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Реконструкція очисних споруд міста Вугледар»
Очікувана вартість
230 443,23 UAH
UA-2017-04-25-001810-b e302b379bc5342278d9a5796efc118a5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380671258785 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84121, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380671258785
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2017 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2017 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2017 08:00
Початок аукціону: 10 травня 2017 12:41
Очікувана вартість: 230 443,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 304,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84121, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Банківська, 79а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2017 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2017 17:41
Специфікація.docx
25 квітня 2017 17:41
Договор.doc
25 квітня 2017 17:41
ТД №143д-ТД Вугледар Очисні споруди Рекон Технагляд.doc

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-04-25-001810-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:37899165
Дата подання: 22 травня 2017 10:53
Вимога
ЗАМОВНИК: Департамент капітального будівництва Донецької облдержадміністрації 84121, м. Слов’янськ, вул. Банківська, 79а Код 26503980 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будальянс Інжиніринг» 49000, м. Дніпро, вул. Магдалинівська, 7/8 Код 37899165 ЗАКУПІВЛЯ: UA-2017-04-25-001810-b ВИМОГА Департаментом капітального будівництва Донецької облдержадміністрації проведено закупівлю робіт з технічного нагляду по об`єкту: «Реконструкція очисних споруд міста Вугледар» ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-04-25-001810-b) (надалі – «Закупівля»). Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації від 17.05.2017 р. № 143д-Р1 (надалі – «Протокол») учасника ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» було дискваліфіковано. В Протоколі зазначається, що «Учасником, задля підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 04.05.2017 р. № 1/2 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій наведено прізвище лише одного працівника – Сидорова О.Ю. Проте, надані Учасником копії декларацій про початок виконання будівельних робіт, де Учасник здійснював технічний нагляд, свідчать про те, що зазначений працівник не приймав участі у здійсненні технічного нагляду за об’єктами аналогічними предмету закупівлі Замовника. Таким чином, Учасник не надав документів, що засвідчують у нього наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, чим порушено вимогу п.2 додатку 1 до тендерної документації.». Вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» з наступних підстав. Згідно з п. 2 додатку 1 до тендерної документації Закупівлі, учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додаються сертифікати кожного працівника, які Учасник має намір залучити до виконання робіт, передбачених предметом закупівлі. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано довідку від 04.05.2017 р. № 1/2 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить інформацію про досвід роботи інженера з технічного нагляду (2 роки) та додано сертифікат працівника, якого ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» має намір залучити до виконання робіт, передбачених предметом закупівлі. Відповідно до п. 3 додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність досвіду (за кожний з попередніх трьох або більше років) у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі, із зазначенням переліку об’єктів та їх категорій складності, на яких Учасник здійснював вказані роботи. До довідки додаються копії декларацій або дозволів на початок виконання робіт. На виконання вимог п. 3 додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано довідку від 04.05.2017 р. № 1/3 про наявність досвіду у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі із зазначенням переліку об’єктів та їх категорій складності, на яких ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» здійснювало вказані роботи. До довідки додані копії декларацій на початок виконання будівельних робіт. Окремо звертаємо увагу на те, що тендерна документація не містить вимогу про підтвердження досвіду інженера технічного нагляду відповідними деклараціями або дозволами на початок виконання робіт. Відповідні декларації або дозволи на початок виконання робіт підтверджують досвід учасника. Учасником закупівлі є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (саме юридична особа, а не працівник компанії). Водночас зазначаємо, що підприємство має можливість та не обмежене наймати для виконання робіт будь-яких інших інженерів технічного нагляду, знання та досвід яких підтверджується відповідним кваліфікаційним сертифікатом. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надано вичерпний перелік документації та підтверджено відповідність предмету закупівлі у повному обсязі. Вбачається, що дії замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35. Підпункт 14.1 пункту 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 № 35, передбачає, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ». Директор О.Г. Францов
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 22 травня 2017 10:45
19.05.17, 10:51 подано скаргу. Згідно положень п.п. 14.1, 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав" від 13.04.2016 N 35: "14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. 14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу".
Отже,строк для надання відповіді Замовником визначений календарними днями. Відповідно до правил обрахування строків, встановлених ст. 255 Цивільного кодексу України: "якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку".
Проте, електронна система закупівель (авторизований електронний майданчик Zakupki.prom.ua) встановлюэ наступне обмеження щодо строків розгляду скарги: "Потрібно відповісти на вимогу до 22.05.17, 10:51, інакше вимога автоматично ескалується в скаргу."
Таким чином, відповідь не може бути надана у вказаний строк. З цих причин, за результатами розгляду скарги відповідь буде надана скаржнику на його електронну адресу у строк, встановлений вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" та Цивільного кодексу України.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 22 травня 2017 10:53
Рішення Комісії: Залишено без розгляду

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2017 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ 155 000,00
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ 172 832,00
UAH з ПДВ
172 832,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" 225 322,00
UAH з ПДВ
215 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2017 16:33
Електронний підпис
04 травня 2017 16:31
Очисні.pdf

Публічні документи

04 травня 2017 11:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ

ТОВ БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ

Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ
#37899165
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2017 09:31
ТОВ БІЛДІНГ ЕКСПЕРТ ТЕХНОЛОДЖИ
#40123402
Відхилено 172 832,00
UAH з ПДВ
26 травня 2017 15:33
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"
#38769255
Відхилено 215 080,00
UAH з ПДВ
26 травня 2017 15:34

Документи

18 травня 2017 09:31
Електронний підпис
18 травня 2017 09:31
143р1.PDF

Документи

26 травня 2017 15:33
Електронний підпис
26 травня 2017 15:32
143р2.PDF

Документи

26 травня 2017 15:34
Електронний підпис
26 травня 2017 15:34
143р3.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій