Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2017-04-25-000600-c e3c81dc57be2489a9c127cef3357dc79
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ратинський Владислав ДСП ВМР Владислав Едуардович

(0432)59-53-53 ratynsky@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38782790
Вебсайт: http://vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Соборна, 50
Контактна особа: Ратинський Владислав ДСП ВМР Владислав Едуардович
(0432)59-53-53
ratynsky@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2017 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2017 18:00
Початок аукціону: 11 травня 2017 15:15
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,06%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Губка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Дирокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 шт
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаков
Кнопки канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Коректор - ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Лоток горизонтальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Нитка для прошивки паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 шт
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
190 шт
Папка-реєстратор А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
13 упаков
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаков
Ручка кулькова червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
13 упаков
Ручка кулькова чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 пач.
Скоби №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 пач.
Скоби №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
70 пач.
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
13 шт
Степлер №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Стрижень кульковий синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
34 шт
Стрічка клейка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Стрічка клейка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Текстмаркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 шт
Точилка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
370 упаков
Файл А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Чорнило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Стрічка клейка двостороння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаков
Біндер (затискач для паперу) 32 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаков
Біндер (затискач для паперу) 41 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 упаков
Біндер (затискач для паперу) 51 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2017  —  30 червня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2017 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2017 16:58
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-04-25-000600-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПIР, Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 травня 2017 14:07
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-04-25-000600-c (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 11.05.2017р.
Виходячи з результатів аукціону, виявлено, що учасник ТОВ “Акцентр” у складі своєї пропозиції надає товар, який не відповідає технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Клей-олівець на основі PVP – учасник надає Клей-олівець на основі PVA, що не відповідає технічним вимогам;
2. Замовник вимагав Коректор ручку об’ємом 8 мл. – учасник надає Коректор ручку об’ємом 7 мл., яка менша за об’ємом;
3. Замовник вимагав Степлер №10 з потужністю скріплювати 12 аркушів – учасник надає Степлер №10 з потужністю скріплювати 10 аркушів, який слабший та не є еквівалентом;
4. Замовник вимагав Файли А4 щільністю 40 мкм. – учасник надає Файли А4 щільністю 30 мкм., що не відповідає технічним вимогам Замовника;
5. Замовник вимагав Чорнило синього кольору, об’ємом 50 мл. в кількості 30 шт. – учасник надає Штемпельну фарбу синього кольору об’ємом 30 мл. в кількості 30 шт., що не відповідає технічним вимогам та призведе до недостачі в 600 мл. чорнила.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ “Акцентр” як таку, що не відповідає технічним вимогам документації згідно п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2017 17:39
Тендерним комітетом департаменту соціальної політики було розглянуто Вашу скаргу. Після детального розгляду тендерної пропозиції ТзОВ "Акцентр" тендерний комітет прийняв рішення про скасування рішення про визнання пропозиції ТзОВ "Акцентр" переможною та повернення до розгляду тендерних пропозицій.

Документи подані скаржником

18 травня 2017 14:07
03.120517 UA-2017-04-25-000600-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2017 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКЦЕНТР" 28 015,61
UAH з ПДВ
26 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український Папiр 28 612,50
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2017 15:23
Установчі документи.pdf
10 травня 2017 15:23
Статут.rar
10 травня 2017 15:22
Додаток №6.pdf
10 травня 2017 15:22
Додаток №3.pdf
10 травня 2017 15:22
Додаток №1.pdf
10 травня 2017 15:22
Договір.pdf
10 травня 2017 15:22
Договір, специфікація.pdf
10 травня 2017 15:22
2.2додаток.jpg
10 травня 2017 15:22
2.1висновок2стор.jpg
10 травня 2017 15:22
2.1висновок 2 стор..pdf
10 травня 2017 15:22
1.2додаток.jpg
10 травня 2017 15:22
1.1висновок 2стор.jpg

Публічні документи

10 травня 2017 17:59
додаток781-3.jpg
10 травня 2017 17:59
рішення781-13.jpg
10 травня 2017 17:59
висновок-1.jpg
10 травня 2017 17:59
додаток781-1.jpg
10 травня 2017 17:59
сканирование0219.pdf
10 травня 2017 17:59
витяг ПДВ.pdf
10 травня 2017 17:59
договор оренд.pdf
10 травня 2017 17:59
наказ 24.04.2017.pdf
10 травня 2017 17:59
платник ПДВ к.pdf
10 травня 2017 17:59
протокол 24.04.2017.pdf
10 травня 2017 17:59
Протокол 30.05.16 коп_я.pdf
10 травня 2017 17:58
протокол новий.pdf
10 травня 2017 17:58
сканирование0112.pdf
10 травня 2017 17:58
статут 24.04.2017.pdf
10 травня 2017 17:58
ТОВ _нвест буд к.pdf
10 травня 2017 17:58
сканирование0220.pdf
10 травня 2017 17:58
Тушь, чернила.pdf
10 травня 2017 17:58
9608 ручки Buromax _1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКЦЕНТР"

ТОВ Український Папiр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АКЦЕНТР"
#37489982
Рішення скасоване 26 999,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 17:40
ТОВ "АКЦЕНТР"
#37489982
Відхилено 26 999,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 17:45
ТОВ Український Папiр
#25394112
Відхилено 27 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2017 17:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 травня 2017 18:30
Електронний підпис
15 травня 2017 18:30
Протокол №24.pdf

Документи

22 травня 2017 17:45
Електронний підпис
22 травня 2017 17:44
Протокол №25.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Український Папiр #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

22 травня 2017 17:46
Електронний підпис
22 травня 2017 17:46
Протокол №25.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 травня 2017 17:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі