Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (вироби медичного призначення)
Очікувана вартість
2 323 593,75 UAH
UA-2017-04-21-001749-b 963be0a1e9e1431c856f7c92db8d68f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Михайлівна Нечепоренко

+380522553334 kol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кіровоградська обласна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01994942
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, проспект.Університетський 2/5
Контактна особа: Вікторія Михайлівна Нечепоренко
+380522553334
kol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2017 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2017 18:15
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2017 18:15
Початок аукціону: 10 травня 2017 15:17
Очікувана вартість: 2 323 593,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 617,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис та медико-технічні вимоги предмета закупівлі наведені в Додатку 2 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160746 одиниця
Медичні матеріали (вироби медичного призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , проспект Університетський 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:25
ТД зі змінами .docx
28 квітня 2017 16:25
Внесення змін до ТД.pdf
21 квітня 2017 17:42
ТД .docx
28 квітня 2017 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2017 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 16:25
ТД зі змінами .docx
28 квітня 2017 16:25
Внесення змін до ТД.pdf
21 квітня 2017 17:42
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо наявності дискримінаційних умов
Дата подання: 25 квітня 2017 16:22
Дата відповіді: 28 квітня 2017 16:17
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2017-04-21-001749-b «Медичні матеріали», як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку 2 до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, оскільки позиції № 31, 32, 34, 35, 37, 51, 68, 69, 78, 79 пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника, у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на весь лот в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому. Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови і як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести Додатки 2 та 7 до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону шляхом виключення вимоги щодо надання гарантійного листа виробника або шляхом розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 31, 32, 34, 35, 37, 51, 68, 69, 78, 79 у окрему закупівлю. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2017-04-21-001749-b недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення, тендерним комітетом Кіровоградської обласної лікарні, що засвідчено Протоколом №101 від 28.04.2017р. вирішено внести зміни до тендерної документації (Додаток 2, Додаток 7).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2017 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" 1 805 386,85
UAH з ПДВ
1 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мірас-Медікал 2 323 533,25
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2017 14:32
проект договору.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 8.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 7.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 6.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 5.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 4.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 3.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 2.pdf
06 травня 2017 14:32
техн документи 1.pdf
06 травня 2017 14:32
мед техн вимоги 3.pdf
06 травня 2017 14:32
мед техн вимоги 2.pdf
06 травня 2017 14:32
мед техн вимоги 1.pdf
06 травня 2017 14:32
мед техн вимоги.pdf
06 травня 2017 14:32
істотні умови.pdf
06 травня 2017 14:32
Статут.pdf
06 травня 2017 14:32
витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 травня 2017 14:32
довіреність.pdf
06 травня 2017 14:32
витяг з реєстру ПДВ.pdf
06 травня 2017 14:32
ст17 Закону.pdf
06 травня 2017 14:32
довідка про досвід.pdf
06 травня 2017 14:32
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 травня 2017 12:32
регистрационное.rar
05 травня 2017 12:32
регистрационное 3.rar
05 травня 2017 12:32
регистрационное 2.rar
05 травня 2017 12:32
регистрационное 1.rar
05 травня 2017 12:32
довідка договір.jpeg
05 травня 2017 12:32
аналог договор.pdf
05 травня 2017 12:32
авторизация каммед (2).pdf
05 травня 2017 12:32
авторизация каммед (1).pdf
05 травня 2017 12:32
авторизация Вигон.pdf
05 травня 2017 12:32
Authorization distributor_20170425.pdf
05 травня 2017 12:32
Киро тендер2.rar
05 травня 2017 12:32
Киро тендер1.rar
05 травня 2017 12:32
відповідність вимогам.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"

ТОВ Мірас-Медікал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
Переможець 1 549 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2017 17:26

Документи

16 травня 2017 17:26
Електронний підпис
16 травня 2017 17:25
110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2017 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
1 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2017 17:26
Електронний підпис
16 травня 2017 17:25
110.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2018 08:46
ДУ 14 30-ТР17.pdf зміни до договору
02 травня 2018 08:45
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 13:55
ДУ 13 30-ТР17.pdf зміни до договору
29 березня 2018 13:55
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 16:47
ДУ 12 30-ТР17.pdf зміни до договору
27 березня 2018 16:47
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 16:46
ДУ 11 30-ТР17.pdf зміни до договору
27 березня 2018 16:45
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 09:29
ДУ 10 30-ТР17 20%.docx зміни до договору
23 січня 2018 09:28
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 13:44
ДУ 9 30-ТР17.pdf зміни до договору
02 січня 2018 13:33
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 13:31
ДУ 8 30-ТР17.pdf зміни до договору
02 січня 2018 13:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 08:44
ДУ 7 30-ТР17 БЗ.pdf зміни до договору
21 грудня 2017 08:42
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 10:18
ДУ 6 30-ТР17.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 10:17
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2017 09:43
ДУ 5 30-ТР17.pdf зміни до договору
22 листопада 2017 09:43
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2017 15:51
ДУ 4 30-ТР17.pdf зміни до договору
13 листопада 2017 15:51
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2017 16:15
ДУ 3 30-ТР17.pdf зміни до договору
19 жовтня 2017 16:14
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2017 14:39
ДУ 2 30-ТР17.pdf зміни до договору
25 вересня 2017 14:36
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2017 16:29
ДУ1 30-ТР17.pdf зміни до договору
06 липня 2017 16:24
Електронний підпис укладений
30 травня 2017 10:12
Договір 30-ТР 17.pdf укладений
30 травня 2017 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення тех.помилки
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 30-ТР/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML