Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 258+500 - км 264+000
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 258+500 – km 264+000
Очікувана вартість
68 851 288,00 UAH
UA-2017-04-20-000837-c fb4fa5ab5a0641d1b35e7f8533a07345
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2017 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2017 11:10
Очікувана вартість: 68 851 288,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,73%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700000 UAH
Publication date: 20 квітня 2017 15:01
Enquiries until: 10 червня 2017 10:00
Complaints submission until: до 16 червня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 червня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 68 851 288 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,73 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 258+500 - км 264+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 258+500 – km 264+000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2017 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2017 18:02
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
12 червня 2017 18:02
ЗТД 4 М-15 258-264.docx
09 червня 2017 14:28
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
08 червня 2017 16:39
проект договору.doc
12 червня 2017 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2017 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2017 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2017 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2017 18:02
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
12 червня 2017 18:02
ЗТД 4 М-15 258-264.docx
09 червня 2017 14:28
ЗТД 3 М-15 258-264.docx
08 червня 2017 16:39
ЗТД 2 М-15 258-264.docx
19 травня 2017 13:12
ЗТД М-15 258-264.docx
20 квітня 2017 14:58
ТД М-15 258-264.docx
09 червня 2017 14:28
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
08 червня 2017 16:39
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
19 травня 2017 13:12
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
08 червня 2017 16:39
проект договору.doc
20 квітня 2017 14:58
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 11:59
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:17
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити: 1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг? 2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами) в документацію торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.

Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 травня 2017 12:05
Дата відповіді: 23 травня 2017 08:19
У довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесено зміни, зокрема встановлена вимогах щодо обовязкової наявності вищої освіти "за фахом будівельник". При цьому в Україні вищі навчальні заклади за наслідками навчання видають документи про освіту (дипломи) в яких ніякий "фах" не вказується я впринципі, а вказується спеціальність та кваліфікація. Зокрема в результаті навчання за спеціальністю "автомобільні дороги та аеродроми" фізичні особи набувають кваліфікації "інженер в галузі будівництва". У звязку з вищезазначеним просимо пояснити чи працівники з дипломамиза спеціальністю "автомобільгі дороги та аеродроми" і з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" відповідають з точки зору Замовника вимогам встановленим щодо майстів та виконробів а саме "наявність вищої освіти за фахом будівельник"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Працівники з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" цілком відповідають вимогам встановленим в тендерній документації щодо майстрів та виконробів, а саме "наявність вищої освіти/освіти за фахом будівельник

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2017
UA-2017-04-20-000837-cfb4fa5ab5a0641d1b35e7f8533a07345
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Евродор Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2017 18:50
Електронний підпис

Публічні документи

19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf.(1).P7S
19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf
19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf.(2).P7S
19 червня 2017 14:55
Транспортна схема.pdf
19 червня 2017 14:55
Субпідряд.pdf
19 червня 2017 14:55
Листи від ЕСКАДОР.pdf
19 червня 2017 14:55
Лист від АТЛ.pdf
19 червня 2017 14:55
Скан витягу ПДВ.pdf
19 червня 2017 14:55
Санкції.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія ліцензії.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія договору оренди.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія атестату АБЗ.pdf
19 червня 2017 14:55
Копії дипломів.pdf
19 червня 2017 14:55
Договір техніка РДС.pdf
19 червня 2017 14:55
Довкілля.pdf
19 червня 2017 14:55
Відгук.pdf
19 червня 2017 14:55
Витяг.pdf
19 червня 2017 14:55
Ст.17.pdf

Документи

04 липня 2017 18:50
Електронний підпис

Публічні документи

13 липня 2017 17:49
додаткові документи
19 червня 2017 14:56
16-32622.rar
19 червня 2017 14:56
Гарантія 16-32622.pdf
19 червня 2017 14:56
Пропозиція 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Інші документи 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Повноваження 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Персонал 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Техніка 258 264.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ Евродор

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2017 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Евродор 68 357 753,00
UAH з ПДВ
68 357 753,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 68 600 000,00
UAH з ПДВ
68 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2017 17:49
додаткові документи
19 червня 2017 14:56
16-32622.rar
19 червня 2017 14:56
Гарантія 16-32622.pdf
19 червня 2017 14:56
Пропозиція 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Інші документи 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Повноваження 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Персонал 258 264.pdf
19 червня 2017 14:56
Техніка 258 264.pdf

Публічні документи

19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf.(1).P7S
19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf
19 червня 2017 20:01
16-32688.pdf.(2).P7S
19 червня 2017 14:55
Транспортна схема.pdf
19 червня 2017 14:55
Субпідряд.pdf
19 червня 2017 14:55
Листи від ЕСКАДОР.pdf
19 червня 2017 14:55
Лист від АТЛ.pdf
19 червня 2017 14:55
Скан витягу ПДВ.pdf
19 червня 2017 14:55
Санкції.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія ліцензії.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія договору оренди.pdf
19 червня 2017 14:55
Копія атестату АБЗ.pdf
19 червня 2017 14:55
Копії дипломів.pdf
19 червня 2017 14:55
Договір техніка РДС.pdf
19 червня 2017 14:55
Довкілля.pdf
19 червня 2017 14:55
Відгук.pdf
19 червня 2017 14:55
Витяг.pdf
19 червня 2017 14:55
Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Евродор

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Евродор
#33387560
Переможець 68 357 753,00
UAH з ПДВ
11 липня 2017 16:42

Документи

11 липня 2017 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2017 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Евродор
#33387560
68 357 753,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2017 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2018 19:30
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2018 19:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 18:43
47П 258-264.pdf укладений
31 липня 2017 18:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з закінченням виконання робіт по договору та відповідно до абз.2 пункту 3.5. розділу III. «Ціна договору», а саме - узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 67 779 808,00 грн. (Шістдесят сім мільйонів сімсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 11 296 635,00 грн. (Одинадцять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч шістсот тридцять п’ять грн. 00 коп.). 2.Пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2017 р. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 47П
Договір:
Номер додаткової угоди: 47П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 67 779 808,00
UAH з ПДВ