Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 258+500 - км 264+000
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 258+500 – km 264+000
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 258+500 – km 264+000
Очікувана вартість
68 851 288,00 UAH
UA-2017-04-20-000837-c ● fb4fa5ab5a0641d1b35e7f8533a07345
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Носуленко Анна Сергіївна +0972732673 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2017 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2017 11:10 |
Очікувана вартість: | 68 851 288,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,73% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 20 квітня 2017 15:01 |
Enquiries until: | 10 червня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 червня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 червня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 68 851 288 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,73 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 258+500 - км 264+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська обл., Одеса, відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
current mid-life repair of principal motor road in public use М-15 Odesa - Reni (to Bucharest), km 258+500 – km 264+000
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2017 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2017 18:02 |
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc | |
12 червня 2017 18:02 |
ЗТД 4 М-15 258-264.docx | |
09 червня 2017 14:28 |
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc | |
08 червня 2017 16:39 |
проект договору.doc |
12 червня 2017 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
12 червня 2017 18:02 |
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
|
|||||||||||||||
12 червня 2017 18:02 |
ЗТД 4 М-15 258-264.docx
|
|||||||||||||||
09 червня 2017 14:28 |
перелік змін до ТД М-15 258-264.doc
|
|||||||||||||||
08 червня 2017 16:39 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні умови
Дата подання: 11 травня 2017 11:59
Дата відповіді: 13 травня 2017 15:17
В п.1.1. Додатку 3 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії) вказано зразок довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази і вказано мінімано-необхідну кількість техніки, яка обовязково має бути у учасника. Техніка може бути власна орендована перебувати у лізингу або залучена шляхом надання послуг. Однак в примітці до даної довідки щодо одного з пункту відповідного переліку ообладнання Замовником встановлено додаткове обмеження, а саме вказано що для асфальтобетонного заводу допускається виключно наявність власного або орендованого (і не допускається відповідно договір до зазначення у переліку обладнання що щалучена на інших підставах зокрема шляхом надання відповідних послуг). У звязку з цим просимо пояснити:
1. На якій підставі Замовником встановлено обовязкову вимогу щодо наявності саме власного чи орендованого АБЗ, з яких підстав Замовником забороняється залучення АБЗ на тих самих умовах на яких допускається залучення усієї іншої техніки, а саме на умовах надання послуг?
2. Для виконання робіт (надання послуг) згідно договору учаснику необхідно забезпечити постачання на обєкт, що ремонтується відповідної кількості асфальтобетону. Чинним законодавством не встановлюється вимог що асфальтобетон який використовується при поточному ремонті автомобільних доріг обовязково має бути вироблений підрядником самостійно (на власному чи орендованому АБЗ). Здійснюючи свою господарську діяльність кожен субєкт господарювання має право укласти договір з відповідними продавцями (постачальниками) необхідних йому товарно-матеріальних цінностей. В тому числі будівельні організації мають право укладати договори на поставку асфальтобетону з іншими підприємствами , які його виготовляють і реалізують іншим господарюючим субєктам. Однак Замовник, встановивши умову щодо обовязкову наявність власного чи орендованого АБЗ, фактично спотворює і обмежує чесну конкуренцію, оскільки не дає можливості взяти участь у тендері учасників, які мають можливість забезпечити поставку відповідної кількості асфальтобетону не власного виробництва, а шляхом його придбання у відповідних виробників. У звязку з чим просимо пояснити на якій підставі Замовником внесена дана дискримінаційна умова (щодо обовязковості використання тільки власного а не поставленого іншими господарюючими субєктами) в документацію торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з дотриманням норм встановлених ст.22 Закону. Зазначаємо, що жодних дискримінаційних вимог до учасників документацією не передбачено. Вимога щодо наявності власного або орендованого асфальтобетонного заводу обгрунтовується наступним.
Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
Для контроля якості матеріалів лабораторія Замовника зобов’язана вести тісну співпрацю із робітниками АБЗ підрядника та лабораторією при АБЗ підрядника. Зокрема, лабораторія Замовника безпосередньо на АБЗ перевіряє якість матеріалів з якого виробляється асфальтобетонна суміш, затверджує підбір суміші та проводить корегування під час виконання робіт для забезпечення максимальної якості суміші.
Якщо ж асфальтобетонна суміш підрядником купуватиметься в сторонніх організацій – буде відсутня можливість лабораторії Служби проводити всі необхідні дії для контролю якості матеріалів з яких виготовляється асфальтобетонна суміш.
Тому для забезпечення належного контрою якості матеріалів при виконанні робіт дана вимога є обов’язковою.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 травня 2017 12:05
Дата відповіді: 23 травня 2017 08:19
У довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, внесено зміни, зокрема встановлена вимогах щодо обовязкової наявності вищої освіти "за фахом будівельник". При цьому в Україні вищі навчальні заклади за наслідками навчання видають документи про освіту (дипломи) в яких ніякий "фах" не вказується я впринципі, а вказується спеціальність та кваліфікація. Зокрема в результаті навчання за спеціальністю "автомобільні дороги та аеродроми" фізичні особи набувають кваліфікації "інженер в галузі будівництва". У звязку з вищезазначеним просимо пояснити чи працівники з дипломамиза спеціальністю "автомобільгі дороги та аеродроми" і з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" відповідають з точки зору Замовника вимогам встановленим щодо майстів та виконробів а саме "наявність вищої освіти за фахом будівельник"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Працівники з кваліфікацією "інженер в галузі будівництва" цілком відповідають вимогам встановленим в тендерній документації щодо майстрів та виконробів, а саме "наявність вищої освіти/освіти за фахом будівельник
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Евродор | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2017 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Евродор |
68 357 753,00
UAH з ПДВ
|
68 357 753,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
68 600 000,00
UAH з ПДВ
|
68 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Евродор #33387560 |
Переможець |
68 357 753,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2017 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2018 19:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2018 19:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2017 18:43
|
47П 258-264.pdf | укладений |
31 липня 2017 18:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку з закінченням виконання робіт по договору та відповідно до абз.2 пункту 3.5. розділу III. «Ціна договору», а саме - узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг, пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 67 779 808,00 грн. (Шістдесят сім мільйонів сімсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 11 296 635,00 грн. (Одинадцять мільйонів двісті дев’яносто шість тисяч шістсот тридцять п’ять грн. 00 коп.). 2.Пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2017 р. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2017 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 47П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 47П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |