Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги діагностичної візуалізації» (Послуги з проведення комп’ютерної томографії для потреб КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня»).
Очікувана вартість
99 650,00 UAH
UA-2017-04-20-000781-c 97b49a78e9054c3996449ab74aaeeef3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487057634 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Коблевська, 13
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487057634
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Під час проведення відкритих торгів на закупівлю вищезазначених послуг (№ закупівлі у системі «ПРОЗОРО»: UA-2017-02-10-000579-c та UA-2017-03-15-001113-a) двічі не відбулися у зв’язку з тим, що для участі в них було подано менше двох тендерних пропозицій.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відкриті торги були відмінені через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій.
На підставі пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, Замовник має право застосовувати переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 16:09
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

«Послуги діагностичної візуалізації»
(Послуги з проведення комп’ютерної томографії для потреб
КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 штуки
«Послуги діагностичної візуалізації»
(Послуги з проведення комп’ютерної томографії для потреб
КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 травня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації

Тендерна документація

20 квітня 2017 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2017 14:51
Протокол переговорів 20.04.2017року..pdf
20 квітня 2017 14:50
Проект договору_КТ_МРТ_инфекц.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОР ЮГ"
#37066748
Переможець 99 650,00
UAH
20 квітня 2017 16:09

Документи

20 квітня 2017 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2017 16:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОР ЮГ"
#37066748
99 650,00
UAH
Документи

Документи

20 квітня 2017 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 17:37
ДУ до договору 83.pdf зміни до договору
02 січня 2018 17:34
Електронний підпис укладений
10 травня 2017 09:21
Дог.83(Медкор Юг).pdf укладений
10 травня 2017 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк дії Договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 99 650,00
UAH