Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до баз даних, що містять порівняльну фінансову інформацію про компанії країн Європейського регіону, включаючи Україну, Росію, Казахстан
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2017-04-14-001148-c 417c8fbdf0bf4ded8c8f96537e14f166
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04655, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до вимог статті 39 Податкового кодексу України, з метою визначення ризикових категорій платників податків, пошуку зіставних компаній (операцій) та подальшого розрахунку показників рентабельності і визначення ринкового діапазону рентабельності, а також встановлення корпоративних зв’язків юридичних осіб, бенефіціарів та керівників компаній, у Державної фіскальної служби України є необхідність закупівлі послуг на 2017 рік з доступу до баз даних, що містять порівняльну фінансову інформацію про компанії країн Європейського регіону, включаючи Україну, Росію, Казахстан. З метою здійснення закупівлі за предметом: Послуги, пов’язані з базами даних – за кодом ДК 021:2015 – 72320000-4 (Послуги доступу до баз даних, що містять порівняльну фінансову інформацію про компанії країн Європейського регіону, включаючи Україну, Росію, Казахстан) Державною фіскальною службою України було двічі проведено процедуру відкритих торгів (UA-2016-12-22-000547-c та UA-2017-01-26-000625-c). Зазначені торги були двічі відмінені відповідно до протоколів тендерного комітету ДФС від 19.01.2017 № 3 (процедура відкритих торгів UA-2016-12-22-000547-c) та від 14.02.2017 № 26 (процедура відкритих торгів UA-2017-01-26-000625-c ) у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є підстави застосування переговорної процедури для закупівлі за предметом: Послуги, пов’язані з базами даних – за кодом ДК 021:2015 – 72320000-4 (Послуги доступу до баз даних, що містять порівняльну фінансову інформацію про компанії країн Європейського регіону, включаючи Україну, Росію, Казахстан), а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2017 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до баз даних, що містять порівняльну фінансову інформацію про компанії країн Європейського регіону, включаючи Україну, Росію, Казахстан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

18 квітня 2017 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2017 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2017 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Компанія "Бюро Ван Дейк Едішнз Електронікс С.А."
#CHE-101.976.861
Переможець 1 200 000,00
UAH
20 квітня 2017 16:26

Документи

20 квітня 2017 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2017 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Компанія "Бюро Ван Дейк Едішнз Електронікс С.А."
#CHE-101.976.861
1 200 000,00
UAH
Документи

Документи

20 квітня 2017 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 17:02
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
16 квітня 2018 17:00
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 18:59
Додаткова угода 2 Амадеус.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 18:58
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 09:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
20 вересня 2017 09:24
Електронний підпис укладений
18 травня 2017 17:49
Договір №16 від 18.05.2017 укладений
18 травня 2017 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна курсу курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік, ціна цієї Угоди становить 1 314 849,00 грн., але не більше 43 350 євро
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML