Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт комунального позашкільного навчального закладу «Кременчуцький міський Будинок дитячої та юнацької творчості» Управління у справах сім’ї, дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, вул. Миколи Залудяка,14, м.Кременчук, 39600 (зовнішнє утеплення будівлі; капітальний ремонт фойє ІІІ поверху)
Очікувана вартість
1 940 468,00 UAH
UA-2017-04-13-001271-b 5668ab2987b54950ab2d9c8aafad486c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сафронова

+380964622812 ussdm26217671@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління у справах сім'ї,дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26217671
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Перемоги,2
Контактна особа: Тетяна Сафронова
+380964622812
ussdm26217671@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2017 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2017 15:00
Початок аукціону: 11 травня 2017 13:05
Очікувана вартість: 1 940 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 404,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт комунального позашкільного навчального закладу «Кременчуцький міський Будинок дитячої та юнацької творчості» Управління у справах сім’ї, дітей та молоді виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, вул. Миколи Залудяка,14, м.Кременчук, 39600 (зовнішнє утеплення будівлі; капітальний ремонт фойє ІІІ поверху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Миколи Залудяка,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2017 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 10:11
ТД_кап рем 3.doc
28 квітня 2017 10:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН_кап рем3.doc
19 квітня 2017 16:53
ПЕРЕЛ__К ЗМ__Н_кап рем.doc
03 травня 2017 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2017 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2017 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2017 10:11
ТД_кап рем 3.doc
19 квітня 2017 16:53
ТД_кап ремЗм__ни.doc
13 квітня 2017 15:06
ТД_кап рем.doc
28 квітня 2017 10:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН_кап рем3.doc
19 квітня 2017 16:53
ПЕРЕЛ__К ЗМ__Н_кап рем.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наличие в штате ИТР; Строительная лицензия.
Дата подання: 20 квітня 2017 12:32
Дата відповіді: 24 квітня 2017 16:26
Добрый день. Прошу дать ответы на следующие вопросы: 1. Обязательно ли наличие инженерно-технических работников с обязательным наличием прораба в составе 15 человек у Генерального подрядчика в случае привлечения субподрядной организации (с требуемым согласно тендерной документации штатом ИТР) для выполнения работ? 2. Обязательно ли наличие строительной лицензии у Генерального подрядчика при наличии данной лицензии у субподрядчика?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.2 розділу 4 тендерної документації Учасник повинен мати власний штат ІТР (обов'язкова наявність виконроба). В штатній численності працівників робітничих професій повинно бути у кількості не менше 15 осіб. Слід зазначити, що учасник має право залучати до виконання робіт, як працівників, які постійно працюють на підприємстві (установі, організації), так і працівників, які залучаються до виконання конкретних робіт на підставі трудових договорів.
2. Згідно з п.3 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати копію дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, отримання яких передбачене чинним законодавством України, завірена належним чином. Виходячи з вищезазначеного, якщо законодавством України передбачена обов'язковість отримання ліцензії на право займатися відповідною господарською діяльністю, учасник повинен надати копію цього документу. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних документів, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2017 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКОНІКА" 1 927 014,00
UAH з ПДВ
1 927 014,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 1 937 882,95
UAH з ПДВ
1 937 882,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2017 18:17
Довідка_ст_17.pdf
18 травня 2017 18:17
Довідка_ДПІ.pdf
18 травня 2017 18:17
Довідка_АМКУ.pdf
09 травня 2017 13:16
Штатний_розпис.pdf
09 травня 2017 13:16
Тендерна_пропозиція.pdf
09 травня 2017 13:16
Статут.pdf
09 травня 2017 13:16
Свідоцтво_ПДВ.pdf
09 травня 2017 13:16
Роз'яснення_Ліцензія.pdf
09 травня 2017 13:16
Розрахунок_прибутку.pdf
09 травня 2017 13:16
Розрахунок_ЗП.pdf
09 травня 2017 13:16
Розрахунок_АВ_2016.pdf
09 травня 2017 13:16
Розрахунок_АВ.pdf
09 травня 2017 13:16
Протокол_Зборів№1.pdf
09 травня 2017 13:16
Паспорт_директор.pdf
09 травня 2017 13:16
Накази_персонал.pdf
09 травня 2017 13:16
Дозвіл_субпідрядник.pdf
09 травня 2017 13:16
Договірна_ціна.pdf
09 травня 2017 13:16
Договір_підряу_Тараща.pdf
09 травня 2017 13:16
Договір_підряду_ДНЗ№8.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_працівники.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_право_підпису.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_перелік_робіт.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_Оконіка.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_обладнання.pdf
09 травня 2017 13:16
Довідка_досвід.pdf
09 травня 2017 13:16
ГЛ_роботи_ДСТУ.pdf
09 травня 2017 13:16
ГЛ_істотні_умови.pdf
09 травня 2017 13:16
ГЛ_витрати.pdf
09 травня 2017 13:16
Відгук_Тараща.pdf
09 травня 2017 13:16
Відгук_ДНЗ_№8.pdf
09 травня 2017 13:16
Відгкук_Лісова_Казка.pdf
09 травня 2017 13:16
Витяг_з_ЄДР.pdf
09 травня 2017 13:16
Банківська_ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКОНІКА"

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКОНІКА"
#37251981
Переможець 1 927 014,00
UAH з ПДВ
15 травня 2017 11:59

Документи

15 травня 2017 11:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2017 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКОНІКА"
#37251981
1 927 014,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2017 11:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 09:02
Протокол звіт.pdf укладений
29 грудня 2017 08:56
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 10:11
Дод. угода № 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 10:06
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2017 15:36
Дод. угода№3.pdf зміни до договору
01 листопада 2017 15:32
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2017 11:08
Дод. угода №2.pdf зміни до договору
15 вересня 2017 11:06
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2017 10:24
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
02 серпня 2017 10:13
Електронний підпис укладений
29 травня 2017 16:50
Договір.pdf укладений
29 травня 2017 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт, у зв'язку із чим п.2.2. Договорувикласти у наступній редакції: "2.2. Строк виконання робіт - 15 вересня 2017 року." дії договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини). 2. У зв'язку з продовженням строків виконання робіт "Календарний план (графік виконання робіт)" додаток до цього Договору слід викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт, у зв'язку з чим п.2.2. Договору викласти у наступній редакції: "2.2. Строк викоання робіт - 31 жовтня 2017 року", дії договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини). 2. У зв'язку з продовженням виконання робіт "Календарний план (графік виконання робіт)" додаток до цього Договору слід викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строки виконання робіт, у зв'язку з чим п.2.2.Договору викласти у наступній редакції: "2.2. Строк виконання робіт - 05 грудня 2017 року", дії договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини).
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: зменшення вартості використаних матеріалів та зменшенням квадратури використання будівельних лісів
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 71
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 908 754,32
UAH з ПДВ